1,6 16V - Škubání

Odpovědět
askat
Příspěvky: 19
Registrován: 08 srp 2006, 09:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od askat » 08 srp 2006, 09:19

Spíš při přidání nebo sundání nohy z plynu v rychlosti okolo 40 - 70 km/h., když držím konstantní rychlost, celkem to jde, jenže to ve městě nedržím skoro nikdy, furt musím brzdit apod. Na té dálnici nebo při cca 90 km/h. na rovince bez velkých výkyvů na silnici se nic neděje. Jen je to jakoby přidušený na výkonu. Ale neškube.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 08 srp 2006, 09:19

Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

askat
Příspěvky: 19
Registrován: 08 srp 2006, 09:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od askat » 08 srp 2006, 09:20

Oťas píše:Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Díky!
Tak o to vyčištění motorku se budu ucházet :lol: Ta váha vzduchu je ještě horší (na náklady) a náročnější (na solidní servis) než EGR, co? Nějak mám zafixováno, že váha vzduchu = velká starost :?

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 08 srp 2006, 09:21

Oťas píše:Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Jenze EGR pracuje jen pri ustalenych otackach, ne? To neni co popisuje.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Jo a vlastně ještě něco - kontrolka

Příspěvek od Oťas » 08 srp 2006, 09:22

askat píše:Jeden známý mi tvrdí, že když by problém byl EGRem, že mi svítí nebo svítila kontrolka motoru. Stojí si za tím, že výměna EGR ventilu je blbost, pokud mi diagnostika nenašla závadu (nenašla). Ale dva servisy mi potvrdily, že diagnostika ani kontrolka nemusí nic naznačit a EGR to přesto může být. Co myslíte vy? :(
Může být jen znečištěný a nedovírat a pak diagnostika nic nehlásí.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 08 srp 2006, 09:24

Luky píše:
Oťas píše:Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Jenze EGR pracuje jen pri ustalenych otackach, ne? To neni co popisuje.
Jj ...při ustálených ot., ale přesně v tomto režimu otáček.
Jo, teď jsem si to přečet znovu a pokud teda necuká při ustálených ot, tak jto EGR nebude. Nepozorně jsem si to přečet.Sorry
Naposledy upravil(a) Oťas dne 08 srp 2006, 09:28, celkem upraveno 1 x.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

askat
Příspěvky: 19
Registrován: 08 srp 2006, 09:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od askat » 08 srp 2006, 09:26

Oťas píše:
Luky píše:
Oťas píše:Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Jenze EGR pracuje jen pri ustalenych otackach, ne? To neni co popisuje.
Jj ...při ustálených ot., ale přesně v tomto režimu otáček.
A co to tedy znamená?

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 08 srp 2006, 09:31

Pokud to zlobí prí ustálených ot, tak je to na 90% EGR....možná stačí vyčistit a pokud zlobí při akceleraci, tak možná váha vzduchu.Může to být i něco jinýho, ale první počem bych šel, je toto.
Naposledy upravil(a) Oťas dne 08 srp 2006, 09:32, celkem upraveno 1 x.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

askat
Příspěvky: 19
Registrován: 08 srp 2006, 09:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od askat » 08 srp 2006, 09:32

Oťas píše:Pokud to zlobí prí ustálených ot, takl je to na 90% EGR....možná stačí vyčistit a pokud zlobí při akceleraci, tak možná váha vzduchu.
A co s váhou vzduchu? Musí se měnit? Jak je to fin. náročný? Já za ten nový EGR dám cca 6000, teď jsem dala 10t. za nový výfuky a už jsem skoro na dně s možností investic, tak ať se psychicky připravím :cry:

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 08 srp 2006, 09:34

Zruš tu objednávku EGRu..... vyhozený prachy. Váha se tu nabízela tuším kolem 2500.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 08 srp 2006, 09:42

Nejlepší by bylo, sehnat někoho známýho se stejným motorem a díly zkoušet měnit.....takhle člověk vyhodí hafo peněz za zbytečnosti.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

askat
Příspěvky: 19
Registrován: 08 srp 2006, 09:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od askat » 08 srp 2006, 09:45

Oťas píše:Zruš tu objednávku EGRu..... vyhozený prachy. Váha se tu nabízela tuším kolem 2500.
No počkej, to není tak jednoznačný - mi to škube i za konstantní rychlosti při těch nízkejch otáčkách, tj. kolem 1800-2500. Víc se to dusí při přidání plynu, ale není jednoznačně problém jen u toho, často, možná stejně často, to škube, když si to sesedá na rychlost optimální k zařazenému stupni rychlosti.

askat
Příspěvky: 19
Registrován: 08 srp 2006, 09:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od askat » 08 srp 2006, 09:47

A ještě jsem zapomněla říct, že se tím včera projel býv. oplař od Steigera a říkal jednoznačně EGR... :roll:

Já už toho mám s autem fakt dost :cry:

askat
Příspěvky: 19
Registrován: 08 srp 2006, 09:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od askat » 08 srp 2006, 09:48

Oťas píše:Nejlepší by bylo, sehnat někoho známýho se stejným motorem a díly zkoušet měnit.....takhle člověk vyhodí hafo peněz za zbytečnosti.
To by bylo, ale nikoho neznám :(

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 08 srp 2006, 09:54

Tak teď zas jak to popisuješ,tak je to EGR....:-)
Přijeď do Ústí a zkusíme to....:-))))
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Odpovědět