odvzdusnenie cerpadla VP44

Odpovědět
maxo
Příspěvky: 5
Registrován: 19 dub 2008, 20:01
Kontaktovat uživatele:

odvzdusnenie cerpadla VP44

Příspěvek od maxo » 04 čer 2009, 18:23

Ahojte,
vymenil som nove cerpadlo VP44 PSG16 z dovodu zlej riadiacej jednotky. Rozvody nastavene, software napaleny v opli a nedari sa mi nastartovat. Netaha naftu. Pravdepodobne nie je cela palivova sustava dobre odvzdusnena. Neviete mi prosim poradit ako ju odvzdusnit, tak aby som neznicil cerpadlo. Nechcem prist o zaruku a nemozem zohnat originalnu odvdzusnovaciu sadu od Boschu.
Astra Combi 2.0 DTI

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: odvzdusnenie cerpadla VP44

Příspěvek od denny » 04 čer 2009, 20:30

Jiná varianta je pomocí vakuové pumpy a pomocné nádobky k ní.Bohužel samo si nenasaje a zadře se coby dup.Tak s ním moc nelaboruj.Je mi taky divné,že ses do toho pustil,když nemáš zařízení.Nevím jak u vás,ale u nás se nářadí nepůjčuje.Doufám,že jsi alespoň použil nastavovací prvky na rozvody a že jsi nedělal na nějaké čárky/tím by sis koledoval o pěkný pr..er./A doufám,že jsi vyměnil těsnící kroužky nad vstřikama.
Jo a když jsi byl v Opli pro soft,tak proč jsi to nenechal odvzdušnit a in natura natočit?Jak jsi poznal,že software funguje?Nebo to byla černota mechaniků?
Naposledy upravil(a) denny dne 04 čer 2009, 20:57, celkem upraveno 1 x.

gemarc
Příspěvky: 65
Registrován: 25 dub 2009, 21:24

Re: odvzdusnenie cerpadla VP44

Příspěvek od gemarc » 04 čer 2009, 20:52

jj, tohle taky milujeme :) Pak přijede do servisu a my máme hoňku to vše znovu rozebrat, nastavit a rozchodit :D

Odvzdušnit to bývá někdy na dlouho, máme na to membránové čerpadlo a to tahá pomalu ale jistě :)
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to :)

maxo
Příspěvky: 5
Registrován: 19 dub 2008, 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: odvzdusnenie cerpadla VP44

Příspěvek od maxo » 05 čer 2009, 17:49

Ahojte,
nepustil som sa do toho sam, cerpadlo mi menili v servise a aj nastavili rozvody pomocou pripravku, ale nebolo odvzdusne pomocou ziadnej sady ani pumpy.
Tak som to dal do Oplu, konkretne v Ziline, ze su nastavene rozvody a potrebujem nahrat soft. Bral som to tak, ze ho tam nahraju a auto pojde. Ale neslo :-(. Tak som im povedal, ze nech skontroluju ci je odvdzusnene a taha naftu. Oni mi povedali, ze to nastartovali na plyn a nenatiahlo si. Potom mi tvrdili, ze im nesedi predvstrek a vstrek a ze by mali skontrolovat rozvody. Tak som im povedal, ze nech ich teda skontroluju. Boli v poriadku a stalo ma to 86 Eur ( soft a skontrolovanie rozvodou 25O EUR :-( ). Potom sa ma oni pytali co maju robit dalej, ci maju vybrat to cerpadlo. Ja mam vediet co maju robit, ja nie som mechanik. Nemam na to slov, ked v autorizovanom servise sa pytaju zakaznika co maju robit. Su tam uplne neschopni idioti.
Astra Combi 2.0 DTI

gemarc
Příspěvky: 65
Registrován: 25 dub 2009, 21:24

Re: odvzdusnenie cerpadla VP44

Příspěvek od gemarc » 05 čer 2009, 20:24

Ani bych neřekl že jsou to idioti. Od kud jsi měl to čerpadlo? Nové nebo použité? Jak oni mají vědět co s ním je? Normální servis nemá stolici na měření čerpadel. Ještě před pár lety byl jen jeden servis co to uměl.
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to :)

maxo
Příspěvky: 5
Registrován: 19 dub 2008, 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: odvzdusnenie cerpadla VP44

Příspěvek od maxo » 05 čer 2009, 20:35

tak aj ja by som v prvom rade odvdzusnil celu sustavu, ale ze oni to startuju takto a cerpadlo si nedokaze natiahnut naftu. Ved aj tu pisete, ze cerpadlo si samo nenatiahne naftu, oni to nevedia ci co.
Dokonca nevedeli ani kde sa da to cerpadlo otestovat. To som si zistil aj ja a dal otestovat cerpadlo v Bosch Rasosky, zaver zla riadiaca jednotka. Toto cerpadlo sa neopravuje tak som objenal v Polsku original nove so zarukou. Starsie nemoze byt, lebo kod sa da nahrat len raz. Netvrdim, ze nemoze byt aj nove zle, ale je to malo pravdepodobne. Preto potrebujem v prvom rade ho odzdusnit. A do toho servisu uz urcite nikdy nepojdem, mam uz viac zlych skusenosti a nie len ja. Cakal som 3 tyzdne a potom som to uz nevydrzal a zobral auto.
Astra Combi 2.0 DTI

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: odvzdusnenie cerpadla VP44

Příspěvek od denny » 06 čer 2009, 18:47

Poznámka pro VP44 s PSG16.
Náhradní díly se nedodávají-oprava není možná.Nutno použít nové čerpadlo.Nutno nahrát soft,immo dle security code/zdroj -výrobce fa BOSCH/.Čerpadlo nalít plné nafty,odvzdušnit systém.Nepokoušet se startováním nebo taháním nastartovat bez odvzdušnění systému,nebezpečí okamžitého zničení čerpadla/zdroj-výrobce fa BOSCH/.
Je klidně možné,že nějakým startováním přes spray s plynem došlo k destrukci čerpadla :? :? :?
Jinak starší modely VP44 mi taky renovují u Vaška v Rasoškách.Zatím včechny OK. 8) 8) 8)

Odpovědět