Chyba 1125

edulo
Příspěvky: 33
Registrován: 16 úno 2009, 23:24
Bydliště: Nitra (SK)

Chyba 1125

Příspěvek od edulo » 02 čer 2009, 20:43

Ahojte. Mam takyto problem. Pri jazde nad 130 km sa mi vzdy rozsvieti kontrolka diagnostiky a motor sa hodi do nudzoveho rezimu, nema tah a nejde viac ako 130. Ked ho zhasnem, tak strasne zle ide natocit. Ked ho necham dlhsie zhasnuty, cca 30 a viac minut, uz ide vsetko ako ma, ale zas nad 130 to urobi znova. Po tom dlhsom zhasnuti uz kontrolka pocas jazdy nesvieti, ale chyba je ulozena a vyblikal som si chybu 1125. Neviem co to znamena a samozrejme by som bol rad, keby niekto poradil, ci uz s tym mal skusenost alebo sa v tom vyzna. Za vsetky nazory vopred dakujem :)
Opel Astra NJOY 1,7 DTi (Y17DT) 2003

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Chyba 1125

Příspěvek od Trdlo » 02 čer 2009, 20:52

No může to být tzv. kritická systémová chyba 1 či 2, nebo vysoké či nízké napětí solenoidního ventilu. Ve všech případech začni kontrolou veškerých hadiček na systému sání a plnění vzduchem. Kontroluj těsnost, narušení či popraskání a ucpání.
Další postup jak kontrolovat je už dost specifický navíc s měřákem v ruce, takže to bych nechal na servis...
END

Uživatelský avatar
santik
Příspěvky: 889
Registrován: 27 úno 2007, 01:36
Bydliště: Trencin
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba 1125

Příspěvek od santik » 02 čer 2009, 21:05

P1125 Throttle Position (TP) sensor circuit intermittent
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Chyba 1125

Příspěvek od Trdlo » 02 čer 2009, 21:10

Vojkuvka: koukej :wink:
Přílohy
chyba 1125.jpg
END

onko
Příspěvky: 38
Registrován: 11 zář 2006, 12:29
Bydliště: nitra

Re: Chyba 1125

Příspěvek od onko » 03 čer 2009, 08:57

Chybovy kod P 1125 - kriticka systemova poruch 1
- kriticky systemova porucha 2
-solenoidny ventil plniaceho tlaku: nizke napetie
- solenoidny ventil plniaceho tlaku: vysoke napetie
takze tento chybovy kod obsahuje az 4 moznosti v hladani poruchy

Po "odborných" rieseniach v opel service NITRA ktoré stáli akurat kopec peňazí,
pomohol GOOGLE. Po výmene VENTILU / zbytocne -6894SK/ a podtlak. hadiciek bolo treba vymenit "snimac tlaku vzduchu?"
Je to na lavej strane motora skovane pod EGR. Ked som ho vyberal rozpadol sa v ruke.
Ked dobehnes na Hôrku ukazem ti ktore to je.
ASTRA G 17DTI 2001

gemarc
Příspěvky: 65
Registrován: 25 dub 2009, 21:24

Re: Chyba 1125

Příspěvek od gemarc » 03 čer 2009, 15:44

U těhle chyb. kódů se bohužel může jednat o cokoli co se týká vzduchu. Od hadičky za 5 kč až po EGR nebo váhu. Jestli ti něco měnili zbytečně nebo ne to už je jiná věc. Někde se trefit museli :) Většinou jsou to jen podtlaky, zanešený snímač plnícího tlaku a podobné blbosti. U starších motorů s podtlakovým EGR prasklá membrána v EGR. Vše se dá krásně odzkoušet techem, váha taktéž.
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to :)

edulo
Příspěvky: 33
Registrován: 16 úno 2009, 23:24
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Chyba 1125

Příspěvek od edulo » 03 čer 2009, 18:01

Hej hej, dakujem za nazory, ale preco to urobi len nad 130??? Este som s tym nikde nebol, najprv sa vzdy skusim poradit tu, este sa nestalo, ze by sme tu nieco nevyriesili :D
Opel Astra NJOY 1,7 DTi (Y17DT) 2003

gemarc
Příspěvky: 65
Registrován: 25 dub 2009, 21:24

Re: Chyba 1125

Příspěvek od gemarc » 03 čer 2009, 20:32

Můžeš mít následující problém. V tahu, v určitém režimu se potřebuje otevřít EGR, to ale potřebuje dost velký podtlak. V ten samý moment se otevře i ventil od turba. Jenže ejhle, kde se vzala tu se vzala menší netěsnost. A EGR se neotevře a po pár vteřinách si jednotka řekne že je něco špatně. Šup a máš tam náhradní režim, v nejlepším případě zrovna nebudeš předjíždět kolonu kamionu :D
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to :)

onko
Příspěvky: 38
Registrován: 11 zář 2006, 12:29
Bydliště: nitra

Re: Chyba 1125

Příspěvek od onko » 04 čer 2009, 10:14

mne to robilo pri 130km/h ale iba na 5-tke. /cca3000ot./
pri predbiehani, alebo jazde do kopca. na 4-ke isli otacky v pohode cez 4000.
auto bolo v OPEL service cca 2dni. robili diag. merali podtlaky /boli OK/ vysla im chyba p1125 tak vymenili ten ventil plniaceho tlaku /6890SK/
Chyba sa opakovala stale. A co ti povie technik ked si nevie rady? VYMENIT RJ MOTORA, ALEBO CERPADLO A TURBO :lol:
chceli tu RJ aj objednat, ale som im podakoval a poslal do ..... /za 11000SK som si aspon ulavil a zanadaval :evil: /
K tomu TECH-u, tvrdili že chybu EGR a turba vraj nedokaže identifikovat lebo su to mechanicke poruchy.

precitaj si toto:
http://staznosti.sme.sk/cpld/807/PanEur ... okuje.html

Ako keby som tam bol ja. ta ista chyba, take iste auto, INY OPEL SERVIS=TEN ISTY PRISTUP. /objednaj, zaplat a ked to nevyde objedname nieco ine/. Že by to mal OPEL v interných smerniciach? :D
ASTRA G 17DTI 2001

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Chyba 1125

Příspěvek od Trdlo » 04 čer 2009, 10:24

Onko: to není o nějakých směrnicích apod. to je o znalosti a přístupu... Ono to není zase až tak jednoduchý a lehký říci co je příčinou problémů, ať už z toho že zákazník ti sdělí jen polovinu info, popřípadě záměrně zamlčí co už sám zkoušel/zničil... Mechanik pak po pár různých měření a zkoušení identifikuje problém tam a tam, nicméně závada může být tam, ale nemusí, nebo jsou i varianty, že je na vyměněném dílu závada a přesto je i někde jinde. Bohužel dnes i s dodavateli dílů už není tak jednoduchá řeč a pokud nějaký díl namontuješ, je problém ho již použitý vracet, a mít tak velkou skladovou zásobu dílů aby si mohl dovolit mít věci na testovací výměny, na to dnes nemá ani autor. servis.... To jen trochu na obranu mechaniků...
Jinak samo chápu, že to člověka naštve, rozčílí a má chuť nadávat, když vyvalí x tisíc a auto je stále v problému...
END

edulo
Příspěvky: 33
Registrován: 16 úno 2009, 23:24
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Chyba 1125

Příspěvek od edulo » 04 čer 2009, 16:00

Onko, dnes som to pozeral, to podla mna nie je snimac tlaku vzduchu, ale solenoidny ventil ovladania turba alebo ako sa to nazve, je to nalavo od EGR ventilu namontovane na hlave pod hadicou nasavania vzduchu. Inak ten solenoidny ventil ma byt prepojeny teda ja ho mam prepojeny s EGR plus do neho ide nejaka elektrina a ide z neho hadicka asi tak 10 cm a ta si tam len tak vysi.... Vie niekto naco je ta hadicka?????
Opel Astra NJOY 1,7 DTi (Y17DT) 2003

gemarc
Příspěvky: 65
Registrován: 25 dub 2009, 21:24

Re: Chyba 1125

Příspěvek od gemarc » 04 čer 2009, 16:14

Y17DT má nahoře asi selenoid k ovládání EGR a vzadu dole na motoru další na ovl. turba. Jen tak se tam nic mrskat nemůže, leda by ti to někdo zaslepil. Pokud se ti tam ztrácí podtlak nemůže zákonitě otvírat ani turbo
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to :)

edulo
Příspěvky: 33
Registrován: 16 úno 2009, 23:24
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Chyba 1125

Příspěvek od edulo » 04 čer 2009, 17:52

Tak ale ked mi tam visi hadicka, tak k comu ju mam teda pripojit? Kde by sa stratia ta, co bola povodna? Teda ze by ju roztrhalo alebo ako to povedat...
Opel Astra NJOY 1,7 DTi (Y17DT) 2003

gemarc
Příspěvky: 65
Registrován: 25 dub 2009, 21:24

Re: Chyba 1125

Příspěvek od gemarc » 04 čer 2009, 20:49

Tak to nafoť a dej sem. Podívej se jestli ti něco nepříjde odpojené. Takhle se bavíme o ničem :)
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to :)

edulo
Příspěvky: 33
Registrován: 16 úno 2009, 23:24
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Chyba 1125

Příspěvek od edulo » 17 čer 2009, 16:27

No zdravim :) Ospravedlnujem sa za dlhsiu nepritomnost, ale pracovne povinnosti neodlozim :) Takze dnes ak sa mi podari, hned to nafotim a hodim to sem aj s popisom, co sa mi nezda :)
Opel Astra NJOY 1,7 DTi (Y17DT) 2003

Odpovědět