2 langdon2: Díky za odkaz
2 JoeL: Jestli bude přes týden trocha času, tak kouknu jestli tam nějaké ty konektůrky mám, musím to zase celý pročíst - na denní svícení konektor byl, ale jiný jsem nehledal.. Obávám se že asi nebude, ale za kouknutí nic nedám. Pak bych se ozval a když tak bychom objednali spolu. A případně si udělali výlet do Blavy, kdyby se nenašel někdo jiný kdo by nám to namontil
JoeL píše:jo abych nezapomel...nedohledal jsem, jak se dale postupuje v pripade aut.prevodovky. Spojkovy spinac asi nepotrebuju takze by me mel zajimat jen brzdovy?
spojkovy spinac je nahradeny signalom od volica prevodov.
ak das paku do N, tempomat sa vypne.
myslim, ze by bolo vhodne vytvorit zvlastnu temu na mechanicky tempomat
PepaS píše:Díky Arwy & Trdlo: je to jak píšete: V 2002 byl spínač třípinový (č. 62 40 093) a vypadá to, že obsahuje nějakou elektroniku, kdežto u 2004 už je pouze dvoupinový (č. 62 39 120) a je to prostý spínač... proto ten velký cenový rozdíl
ktovie, aka elektronika tam je. skusal to niekto merat ?
je vymena spinaca od VIN 32... spojena so zmenou RJ motora ?
Takže keď som správne pochopil toto téma tak,si môžem dať namontovať aj ja elektronický tempomat riadený na páčke smeroviek.
A ako píše JoeL tak bolo by to za cca 100eur
to je fajn ze ste to presunuli ale ja si ho dorabat nechcem ja ho mam ale potrebujem komplet elektricku schemu toho co tam mam aby som to vedel opravit
Takže zatím mám objednaný 1 kus sady tempomatu pro X motory (víc jich teď není..) Na předsrazíku se na to kouknem, namontujem a když bude vše oukej, tak se domluvíme s Jurajem, aby nás zásoboval Určitě dám vědět, jak to dopadlo...