klepani pri nerovnostech..

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Odpovědět
Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 07 úno 2006, 15:11

Nazdar priatelia chcem sa opítať kolko vidrží podvozok u Astri (novej) pri šetrnom zaobchadzaní a akí vpliv ma naň tá čertovská soľ ,ktorú znas nikto nemá rád :evil:
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

Reklama
 

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od din » 07 úno 2006, 15:22

Marcel píše:Nazdar priatelia chcem sa opítať kolko vidrží podvozok u Astri (novej) pri šetrnom zaobchadzaní a akí vpliv ma naň tá čertovská soľ ,ktorú znas nikto nemá rád :evil:
Marcel, vidim, ze tu robis peknu hanbu s tym pravopisom, ale teraz k veci: 8)
Opel dava na prehrdzavenie tusim 11 alebo 13 rokov zaruku - tak o co ide? Co sa bojis, ze ti to zhrdzavie? Su tam Zn plechy....Cez zimu zajdi na umyvarku a vystriekaj spodok (ale nie v -20* mraze) ked ams obavy. A po zime, sa tomu povenuj trosku viac a mas pokoj....
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 08 úno 2006, 15:59

din :arrow: ano hanbím sa :oops: /ale bojím sa lebo som mal Matíz a po troch rokoch šetrného zaobchádzania mi hrdzaveli lemi blatníkov a spodky
dverí-teda či nieje lepšie dať astru (kým je nová ) na prestrek dutín
:?:
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od din » 08 úno 2006, 17:27

Marcel píše:din :arrow: ano hanbím sa :oops: /ale bojím sa lebo som mal Matíz a po troch rokoch šetrného zaobchádzania mi hrdzaveli lemi blatníkov a spodky
dverí-teda či nieje lepšie dať astru (kým je nová ) na prestrek dutín
:?:
No, myslim si, ze na skodu to nie je, ale ja som to nespravil a auto ma viac ako 3roky. :?: A co ma prosim ta spolocne Matiz a Astra-G?..... :roll: :?:
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 08 úno 2006, 18:49

ja bych rozhodne nove auto nestrikal-spodek

Uživatelský avatar
mig
Příspěvky: 82
Registrován: 03 úno 2006, 20:28
Bydliště: Pardubický kraj
Kontaktovat uživatele:

Klepání..........

Příspěvek od mig » 08 úno 2006, 19:02

Dělal jsem kuláky na spodních ramenech na 150 000 km.Když chytneš za rameno na heveru,je ta vůle cítit.U dieselu je to i dříve .záleží na provozu.
Astra G 2.0 DI => Vectra C 2.0 DTI

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 08 úno 2006, 19:08

ok,ja chytil za tyc stabilizatoru a pri houpani to najednou prestalo....ta vule je tam v poho znat...jestli nebyli meneny,tak vydrzeli 90 tis.km

Gary
Příspěvky: 142
Registrován: 04 úno 2006, 15:08
Bydliště: K.Vary

Gary

Příspěvek od Gary » 08 úno 2006, 19:23

CHlapi,toto řeším až po návštěvě STK .Tam mu řeknu aby mi to pořádně natřás a řekne mi kde jsou vůle.Je to každé 2 roky nemám problémy.
Astra CARAVAN G 1.7DTL v plný palbě.

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 08 úno 2006, 22:55

jo,na stk ti to reknoum,me treba ano,ale zalezi,jak si narocny na komfort jizdy,nekomu to vadi hned,nekomu nee

Tondajz
Příspěvky: 6
Registrován: 23 úno 2006, 21:05
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tondajz » 24 úno 2006, 14:11

přesně jak říká tomhaj, někomu to při jízdě vadí někomu ne, já byl do 150000 v klidu, potom to začalo "rachtat" i při menších nerovnostech než v dírách, ted mam asi 172200 a jakmile uz bude hezky, jdu na to taky, vychazi to asi 800 dohromady

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 24 úno 2006, 14:39

Tondajz píše:přesně jak říká tomhaj, někomu to při jízdě vadí někomu ne, já byl do 150000 v klidu, potom to začalo "rachtat" i při menších nerovnostech než v dírách, ted mam asi 172200 a jakmile uz bude hezky, jdu na to taky, vychazi to asi 800 dohromady
já měnim hned jak zjistim že něco klepe, nesnášim to
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 24 úno 2006, 19:29

no,uz aby bylo teplo,jen doufam,ze nebude problem tam ty tyce stab.napasovat-pomuze kdyztak hevirek,dratek...-vsak si poradime -)

Niky

Re: klepani pri nerovnostech..

Příspěvek od Niky » 04 bře 2006, 08:14

Cau nemusi to bejt kulaky ale hodne casto to dela ulozeni stabilizatoru!

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 04 bře 2006, 18:52

no,o tom tady take mluvime :D (tycky stabilizatoru) kulaky na ramenech je neco jneho

Rado

Příspěvek od Rado » 22 bře 2006, 12:52

Na mojej astre (190 000 km) viem ze boli raz menene tycky stabilizatoru, ja som nedavno prvy krat dal vymenit na oboch stranach spodne gulove capy a teraz naposledy som musel na jednej strane dat vymenit gulovy cap riadenia (zistili ze je vybity pri kontrole geometrie).
Takze zrejme tieto 3 komponenty treba kontrolovat pri klepani podvozku. Ten cap riadenia nebolo ale pocut, len citit pri hybani kolesom ked bolo auto na zdvihaku.

Odpovědět