Celá anabáze začala nekdy v Listopadu kdy mi motor zacal při jízdě konstantní rychlostí a lehce sešlápnutém pedálu pocukávat. Při akceleraci asi na půl pedálu jde motor do otáček kolísavě (jakoby se dusil) Bohužel jsem hledáním závady strávil hodně času a utratil spoustu peněz a nikdo nedokáže určit čím je závada způsobena
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Zpočátku jsem se pokusil odstranit závadu svépomocí a to:
1/vyměnil palivový filtr
2/vyměnil vzduchový filtr
3/vyměnil svíčky (Brisk Premium)
4/vyčitil klapku
5/Vše bez výsledku tak jsem Asru svěřil servisu kde provedli:
TECH 2 - načtení chyb. kódů
D+M AGR ventilu a jeho vyčištění
Výsledek závada nenalezena ani počítač si nevěděl rady a stálo to hromadu peněz
6/Navrácení původních orig. svíček
7/Opětovná návštěva servisu tetokrát provedeno následující:
TECH 2 - načtení chyb. kódů
Diagnostika systému
zjištěn slabý rozsah Lambda sondy(nemají na skladě nemohou provést výměnu přesto to opět stálo dost peněz
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
8/ Návštěva jiného servisu kde vymění Lambda sondu (opět to stojí hafo peněz)
Mám najeto dalších 700km a závada pořád přetrvává servis se hájí tím, že pokud závada nevyběhne v diagnostice, tak ji nedokáží odhalit
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Asi mi nezbývá než hodit auto ze skály, nebo si nechat totálně zrujnovat rozpočet návštěvama sevisů
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)