1.7 DTI skubani nad 130 km/h
1.7 DTI skubani nad 130 km/h
Ahoj,
Moje Astra se rozhodla, ze me trochu pozlobi ...
Pri jizde po dalnici nad 130 km/h, to je nad 3000 otacek mi to zaclo cukat, jako kdyby mel motor chvilku vyssi vykon a chvilku nizsi. Bylo to schopne cuknout treba i nekolikrat za sekundu.
Kdyz jsem zpomalil na 130 a min, tak to prestalo, pri pridani se to zase objevilo. Potom se dokonce na chvili rozsvitila kontrolka diagnostiky.
Doma jsem zkousel vyblikat kod, ukazovalo mi to 0335, ale ten tam byl ulozen uz od predtim.
Dal jsem to do servisu a tam pry na diagnostice nic nezjistili, i kdyz to byli projet. Pry to muze byt AGR nebo skrtici klapka na turbu. Taky mi doporucili cistici aditivum do nafty.
Taky vyresetovali ulozene kody
Nemeli jste nekdo stejny problem se stejnym motorem ? Trochu se bojim, aby me to nekde nenechalo.
Diky
1.7 DTI, 1/2003
Moje Astra se rozhodla, ze me trochu pozlobi ...
Pri jizde po dalnici nad 130 km/h, to je nad 3000 otacek mi to zaclo cukat, jako kdyby mel motor chvilku vyssi vykon a chvilku nizsi. Bylo to schopne cuknout treba i nekolikrat za sekundu.
Kdyz jsem zpomalil na 130 a min, tak to prestalo, pri pridani se to zase objevilo. Potom se dokonce na chvili rozsvitila kontrolka diagnostiky.
Doma jsem zkousel vyblikat kod, ukazovalo mi to 0335, ale ten tam byl ulozen uz od predtim.
Dal jsem to do servisu a tam pry na diagnostice nic nezjistili, i kdyz to byli projet. Pry to muze byt AGR nebo skrtici klapka na turbu. Taky mi doporucili cistici aditivum do nafty.
Taky vyresetovali ulozene kody
Nemeli jste nekdo stejny problem se stejnym motorem ? Trochu se bojim, aby me to nekde nenechalo.
Diky
1.7 DTI, 1/2003
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Zkus palivový filtr.. když to dýl taháš ve vyšších otáčkách, tak tam pak jde možná míň nafty...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
P0335 Nesprávný signál otáček nebo žádný signál otáček motoru. Nejspíš čidlo kliky.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Jestli to hlásí čidlo otáček motoru, tak to je ono. Kámoš něl na 1.7 DTI podobný problém..při vyšší rychlosti se mu rozsvítila kontrolka. Po výměně naprosto ok. Není to ani nijak moc nákladná oprava
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
Zkousel jsem znova auto na dalnici. Prijde mi, ze je to spise zavisle na rychlosti nebo spotrebe nez na otackach.
Pri zarazene petce to skubalo nad 130 km/h ( nad 3000 otacek )
Pri zarazene ctyrce to skubalo zhruba nad 120 km/h ( asi nad 3500 otacek )
Palivovy filtr byl meneny pri servisni prohlidce pred asi 3000 km.
Pri zarazene petce to skubalo nad 130 km/h ( nad 3000 otacek )
Pri zarazene ctyrce to skubalo zhruba nad 120 km/h ( asi nad 3500 otacek )
Palivovy filtr byl meneny pri servisni prohlidce pred asi 3000 km.
Ahoj,měl jsem podobný problém Mám 1.7. DTI a při rychlosti nad 130km/hod mi auto přestalo táhnout,rosvítila se kontrolka autodiagnostiky.Při vypnutí zapalování a nasledně nastartování auta bylo vše ok,ale zase jen do 130 km/hod.Dal jsem to do do Opel Staiger a byl to úník tlaku k turbu cena oprav kolem 1500,- kč.Po půl roce mi to Astřička udělala znova,znova jsem jel ke Staigrovi a zase stejná oprava "říkali,že těch hadiček je tam vícero" Třeba je to ono,taky to nezáleželo na otáčkách,ale na rychlosti...
Re: 1.7 DTI skubani nad 130 km/h
Tak mi konecne vymenili cidlo kliky a vypada to, ze zavada zmizela.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.7 DTI skubani nad 130 km/h
A zase ten RomanK .... kdo umí, ten umí...
... A co tě to stálo ?? a kde se nachází ?
... A co tě to stálo ?? a kde se nachází ?
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: 1.7 DTI skubani nad 130 km/h
stalo me to v bsauto asi 3100, samotne cidlo bylo asi 2000. Je to takova mala fajfka a na krabicce bylo "made in Japan".
to je tak asi vsechno, co jsem o tom schopen rict.
to stare jsem myslim jeste nevyhodil, nejsem si uplne jisty - kdyby ho nekdo nahodou na neco chtel
to je tak asi vsechno, co jsem o tom schopen rict.
to stare jsem myslim jeste nevyhodil, nejsem si uplne jisty - kdyby ho nekdo nahodou na neco chtel
Vymena snimaca otacok klukoveho hriadela
Ahoj,
moja skusenost:
Jazda na 5. 130 km alebo 4. 100 km (teda otacky okolo 3000), zasvietila mi kontrolka a zaskubalo motorom (v neskorsom stadiu mi klesol vykon motora).
Vyblikal som si chybu 0335 (chyba snimaca otacok klukoveho hriadela). V opeli mi vymenili nejake hadice na turbe, co nepomohlo. Kupil som novy snimac (cca. 56€) a vymenil. Vyzera, ze vsetko OK a motor slape tak ako ma.
Co sa tyka vymeny je to dost blba robota (moja Astra motor 1.7DTI 16V, Y17DT). Snimac sa nachádza na zadnej strane motora pri startery (pod riadiacou jednotkou vstrekovania, aspon myslim, ze sa to tak vola ), nie je tam velmi vidiet. Menil som to zo spodu (bol som na jame).
moja skusenost:
Jazda na 5. 130 km alebo 4. 100 km (teda otacky okolo 3000), zasvietila mi kontrolka a zaskubalo motorom (v neskorsom stadiu mi klesol vykon motora).
Vyblikal som si chybu 0335 (chyba snimaca otacok klukoveho hriadela). V opeli mi vymenili nejake hadice na turbe, co nepomohlo. Kupil som novy snimac (cca. 56€) a vymenil. Vyzera, ze vsetko OK a motor slape tak ako ma.
Co sa tyka vymeny je to dost blba robota (moja Astra motor 1.7DTI 16V, Y17DT). Snimac sa nachádza na zadnej strane motora pri startery (pod riadiacou jednotkou vstrekovania, aspon myslim, ze sa to tak vola ), nie je tam velmi vidiet. Menil som to zo spodu (bol som na jame).