neřešil jste někdo nefunkční zásuvku zapalovače? Jaké bývají obvyklé příčiny, že tam nejde proud? Na pojistky jsem se díval, všechny v pořádku.
Zapalovač jsem otestoval nabíječkou na navigaci (měla by se rozsvítit) a zdá se, že tam vůbec nejde proud. Zkusím to proměřit ještě multimetrem, ale věřím té nabíječce (ani zapalovač se nenahřívá, když ho tam podržím).
Mno pokud jsi zkontroloval pojistky, tak nejednodussi bude stahnout si schema a mrknout kam vede napajeni a to potom propipat, ale to jsi asi slyset nechtel a spise hledas nejakou opakujici se zavadu/nemoc.
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Zásuvka zapalovače v Astře/Zafiře funguje jen se zaplým zapalováním, tzn. klíček v poloze II - svítí kontrolky. Může být spálená pojistka v adaptéru navigace. Odšroubuj víčko a pojistka tam je na pružince. Nebo jí zkus v jiném autě. Pokud je v pořádku, tak zkus změřit napětí na zásuvce zapalovače multimetrem. Musíš naměřit palubní napětí (kolem 12.5V při vypnutém motoru). Pokud ho naměříš, tak je problém v kontaktech mezi zásuvkou a zástrčkou. Pokud ne tak:
Zásuvka zapalovače je samostatný proudový okruh, ze kterého je napájena pouze zásuvka a případně vyhřívání sedadel. Pojistka 20A na pozici 36. Pokud je napětí na pojistce a za ní, tak musí být i na středovém kolíku zásuvky zapalovače (proti zemi - kastli), jinak je přerušen kabel. Kostra zásuvky by měla být připojena na kostru A sloupku.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Dík za vyčerpávající odpověď. Ráno jsem na pojistky v autě koukal, 15A na pozici 36 (podle manuálu) je určitě nepřepálená. Večer na to zkusím napochodovat s multimetrem.