To jo, rozhodně tam dej měděnku. A kdyby se ti chtělo jo to mít připravený pro další rozebírání, tak vyměň štefty za měděný i matky. (pasují ty co maj v autodílech na škodovky, za pár korun jeden)
Hmm, no neni zly napad... Este by si my mohol ukazat ako tie stefty vyzeraju...to su vlastne tie zavity co trcia z motora, na ktore nasuniem parohy a pritiahnem matkami?
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Mně jich šla ven většina i s matkou, když jsem sundával svody. Jinak pomalu vytočit, jde to docela dobře. Pěkně stříknout uvolňovačem a jupí. Jinak ten šteft je M8x45.
já dávám na závity teplý lůj s grafitem, nebo ještě lépe s molykou, lůj zatuhne, nepustí vodu a kdyby se teplem výtavil, zůstává ten prášek, to samé udělá rezistin s přísadou.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Nazdar
Pustil som sa do toho capu ale nie je to take jednoduche ako som si myslel. Nemozem povolit sroby, ktore drzia rameno prednej napravy. Okrem toho rameno je napruzene tak neviem ci sa mam vobec pokusat ho odsrobovat aby mi nevyleteli odtial nejake pruziny Zacal som preto odvrtavat nity na prichytenom ramene. Problem je v tom, ze po vyvrtani diery neviem odtial vyrazit povodny nit tak som zatial v koncoch... Velke susto som si nalozil
Brano: Normálně buď si povol celý rameno, 18 ořech na golu a povolí, ještě jsem neviděl, že by šrouby na ramena zarezly tak aby nešly povolit. Nebo si jen rameno napruž dolů, a 8čkou vrtákem odvrtej nejty. Jde to dobře a vůbec se toho neboj. Pak paličkou vyklepneš čep, hodíš novej a prošroubuješ.