no protože jezdíš na špatný palivoZigi píše:Tak na tu hodnotu bych se dostal jen z kopce pri brzdeni motoremVojta píše:no to sem si oddech, já bych jel tak za 4,5-5l
Kolik narvete do Astry paliva?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Reklama
2.2 DTI v Gecku pude podle me sehnat v cenovce kolem 250-280tisic. Prodavali to celkem za levno - zhruba za cenu fobie RS se dal koupit kombik. Prijde mi ale ze to do astry narvali jenom kvuli Golfum TDI 96kW, protoze ten motor se tam vejde tak akorat, je dost tezkej a chudak Astra bych rek ze s tim ma celkove co delat.
vectra C 2002- 2.2 dti se dá sehnat se serviskou zhruba od 270 tis (u jednoho opel dealera mi ji za tudle cenu nabízeli i s roční zárukou, měla najeto 120tis.)
Naposledy upravil(a) Vojta dne 19 črc 2006, 11:39, celkem upraveno 1 x.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
bude se to prodávat od příštího roku a bude i v Astře OPC, výkon krásných 155kw , údajně stejnej zátah od 1000 do 5000 ot.Mike píše:vim, ze to je OT, ale kdyz uz se tu resi ty DTI, tak kdesi sem se docet, ze prej byl nejakej koncept OPC Vectry s 1.9 DTI s biturbem a 215 konikama. asi se nic takovyho neprodava, co?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Biturbo je paralelne a twinturbo v serii. Biturbo se pouziva u velkoobjemovejch motoru, kde by melo jedno turbo obrovskej prumer aby dosahovalo stejneho preplnovani. Tenhle 155kW motor ma 2 zarazeny za sebou a v nizkych otackach a s malo plynu bezi maly, ve strednich otackach obe a ve vysokejch preplnuje jenom to velky. Ve finale to znamena okamzitou odezvu na plyn v jakejchkoliv otackach a ne vice nez sekundovou prodlevu jako mam treba ja.
no asi sem to poplet, bylo to twinturboAstraDTI píše:Biturbo je paralelne a twinturbo v serii. Biturbo se pouziva u velkoobjemovejch motoru, kde by melo jedno turbo obrovskej prumer aby dosahovalo stejneho preplnovani. Tenhle 155kW motor ma 2 zarazeny za sebou a v nizkych otackach a s malo plynu bezi maly, ve strednich otackach obe a ve vysokejch preplnuje jenom to velky. Ve finale to znamena okamzitou odezvu na plyn v jakejchkoliv otackach a ne vice nez sekundovou prodlevu jako mam treba ja.
Opel Astra Coupe Turbo
no když to má jedno turbo a jeden kompresor tak to nebude biturbo osobně sem zvědavej na corsu OPC 1.6 turbo 132kwZigi píše:Dik,to znamena,ze ten novej motor 1.4TSI je biturbo,jo?
Protoze vim ze ma kompresor a dmychadlo,jedno k nizkym a druhe k vysokym otackam
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
No 1.4TFSI je takovej hybrid - v nizkejch otackach tlaci kompresor (okamzita reakce, zatimco turbo z nizkejch otacek nabiha pekelne dlouho) a ve vyssich preplnuje turbo. Ten Opli diesel vyuziva toho ze male turbo rychlejs reaguje (je tam vlastne misto toho kompresoru co je tu toho TFSI) .
No ja sem zase zvedavej na ten 2.8 turbo ve Vectre OPC.
No ja sem zase zvedavej na ten 2.8 turbo ve Vectre OPC.