leniva astra

Odpovědět
Timea
Příspěvky: 9
Registrován: 01 pro 2008, 21:30

leniva astra

Příspěvek od Timea » 02 dub 2009, 12:57

ahoojte. mam astru g 2,0 DTI, 16v ročnik 2000. prednedavnom som mala problem s Egr ventilom. vymenila som ho, kontrolka elektroniky motora nesvieti. od zaciatku mi vsak ludia, ktori poznaju tento druh opla hovorili, ze to auto je lenive a nemalo by tak ist ako ide. je to tozit 74kw, dvojliter a ten by uz predsa mal mať nejaky ten ťah. kym sa nezapne turbo, ide strasne lenivo. mechanik mi povedal, ze je to u tychto aut normalne, ze maju lenive motory. ale neviem.. taky motor by mal byt predsa len silnejsie a mal by mat nejaky ťah. neviete mi poradiť, čo by mohlo spôsobovat tento problem? po diagnostickej stranke je vsetko v poriadku - to ukazuje a potvrdzuje aj pocitac. tak neviem, kde mam hladat chybu. chystam sa menit palivovy filter, za rok, co mam auto este vymeneny nebol. tak mi odporucili aj tuto moznost. skuste mi poradit, co by mohlo pomoct rozhybat tohto mojho lenivca. dakujem vopred za rady

diiiky vopred :) :)
Naposledy upravil(a) Timea dne 02 dub 2009, 13:11, celkem upraveno 1 x.

Reklama
 

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: leniva astra

Příspěvek od langdon2 » 02 dub 2009, 13:02

Ked mas ropaka...auto na naftu, tak tam sviecky nemas....... 8)

Ale zhavice.A tie s tymto spolocne mat nebudu nic.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: leniva astra

Příspěvek od mexxo » 02 dub 2009, 13:05

Tak, tak...
Výmena filtra autu len prospeje, ale sviečkami to v tvojom prípade určite nebude. Ty máš síce žhaviace sviečky, ale tie sú dôležité len pre štart. Potom už ich motor nepotrebuje. Ty si asi našla niečo o zapalovacích sviečkach a tie majú len benzínové motory.
Kde by mohol byť ešte problém ti asi skôr poradia kolegovia s dieslami, ja mám benzín.

Timea
Příspěvky: 9
Registrován: 01 pro 2008, 21:30

Re: leniva astra

Příspěvek od Timea » 02 dub 2009, 13:12

Diky Mexxo za odpoved. uz ma osvietil Langdon, ze tam nemam klasicke sviecky :oops: v technickych zalezitostiach sa nevyznam. o EGR ventile uz viem, lebo som ho menila. ale dalsie technicke detaily su pre mna spanielskou dedinou :oops: . ale aj tak dik. skusim sa este popytat na fore. nech to viem dat do poriadku :cry:

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: leniva astra

Příspěvek od langdon2 » 02 dub 2009, 13:14

Este ked tak, by som autu poriadne skusil nalozit...Prehnat ho do vysokych otaciek .
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Re: leniva astra

Příspěvek od m1lan » 02 dub 2009, 14:59

To mysliím vôbec nepomôže :roll:

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: leniva astra

Příspěvek od langdon2 » 02 dub 2009, 21:28

langdon2 píše:Este ked tak, by som autu poriadne skusil nalozit...Prehnat ho do vysokych otaciek .
Aby si nebol prekvapeny 8)
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
genius0011
Příspěvky: 2289
Registrován: 24 říj 2007, 22:46
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: leniva astra

Příspěvek od genius0011 » 02 dub 2009, 21:48

může to být taky kvalitou nafty, pokud tankuješ u stejný benzínky zkus jinou a nebo ještě vyzkoušet aditiva 8)
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Re: leniva astra

Příspěvek od lukki » 13 dub 2009, 22:42

ahoj...neviem sice, ako Ti Astricka chodi...ale mozem Ti povedat jedno, ze v pasme otacok, kde nieje dostatocny tlak nasavaneho vzduchu na to, aby sa roztocila turbinka (u 2,0 DTi do tych 1800 - 2000) je preplnany diesel lenivy...na to tam tu turbinu mas, aby sa tocila a tomu motoru "pomahala"...

zalezi od toho, na akych otackach jazdis...a aj od toho, ako jazdis... pod tych 1800 - 2000 ot. necakaj od toho auta zazraky ked ides na 1200ot a naraz stlacis plyn a ono to nejde...na normalnu jazdu to staci, ale ked chces prudko pridat, zrychlit...trva nejaky ten cas, kym sa motor "nadychne"...ked chces predbiehat, zrychlovat...tak okolo 2300 - 2500 ot uz by mal motor reagovat pruzne a dost rychlo a byt aj dost silny...ak Ti to ani pri ych 2300 ot na nahle zoslapnutie plynu nezareaguje zrychlenim...tak je niekde chyba...

Odpovědět