leniva astra
leniva astra
ahoojte. mam astru g 2,0 DTI, 16v ročnik 2000. prednedavnom som mala problem s Egr ventilom. vymenila som ho, kontrolka elektroniky motora nesvieti. od zaciatku mi vsak ludia, ktori poznaju tento druh opla hovorili, ze to auto je lenive a nemalo by tak ist ako ide. je to tozit 74kw, dvojliter a ten by uz predsa mal mať nejaky ten ťah. kym sa nezapne turbo, ide strasne lenivo. mechanik mi povedal, ze je to u tychto aut normalne, ze maju lenive motory. ale neviem.. taky motor by mal byt predsa len silnejsie a mal by mat nejaky ťah. neviete mi poradiť, čo by mohlo spôsobovat tento problem? po diagnostickej stranke je vsetko v poriadku - to ukazuje a potvrdzuje aj pocitac. tak neviem, kde mam hladat chybu. chystam sa menit palivovy filter, za rok, co mam auto este vymeneny nebol. tak mi odporucili aj tuto moznost. skuste mi poradit, co by mohlo pomoct rozhybat tohto mojho lenivca. dakujem vopred za rady
diiiky vopred
diiiky vopred
Naposledy upravil(a) Timea dne 02 dub 2009, 13:11, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: leniva astra
Ked mas ropaka...auto na naftu, tak tam sviecky nemas.......
Ale zhavice.A tie s tymto spolocne mat nebudu nic.
Ale zhavice.A tie s tymto spolocne mat nebudu nic.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: leniva astra
Tak, tak...
Výmena filtra autu len prospeje, ale sviečkami to v tvojom prípade určite nebude. Ty máš síce žhaviace sviečky, ale tie sú dôležité len pre štart. Potom už ich motor nepotrebuje. Ty si asi našla niečo o zapalovacích sviečkach a tie majú len benzínové motory.
Kde by mohol byť ešte problém ti asi skôr poradia kolegovia s dieslami, ja mám benzín.
Výmena filtra autu len prospeje, ale sviečkami to v tvojom prípade určite nebude. Ty máš síce žhaviace sviečky, ale tie sú dôležité len pre štart. Potom už ich motor nepotrebuje. Ty si asi našla niečo o zapalovacích sviečkach a tie majú len benzínové motory.
Kde by mohol byť ešte problém ti asi skôr poradia kolegovia s dieslami, ja mám benzín.
Re: leniva astra
Diky Mexxo za odpoved. uz ma osvietil Langdon, ze tam nemam klasicke sviecky v technickych zalezitostiach sa nevyznam. o EGR ventile uz viem, lebo som ho menila. ale dalsie technicke detaily su pre mna spanielskou dedinou . ale aj tak dik. skusim sa este popytat na fore. nech to viem dat do poriadku
Re: leniva astra
Este ked tak, by som autu poriadne skusil nalozit...Prehnat ho do vysokych otaciek .
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: leniva astra
Aby si nebol prekvapenylangdon2 píše:Este ked tak, by som autu poriadne skusil nalozit...Prehnat ho do vysokych otaciek .
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: leniva astra
může to být taky kvalitou nafty, pokud tankuješ u stejný benzínky zkus jinou a nebo ještě vyzkoušet aditiva
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
Re: leniva astra
ahoj...neviem sice, ako Ti Astricka chodi...ale mozem Ti povedat jedno, ze v pasme otacok, kde nieje dostatocny tlak nasavaneho vzduchu na to, aby sa roztocila turbinka (u 2,0 DTi do tych 1800 - 2000) je preplnany diesel lenivy...na to tam tu turbinu mas, aby sa tocila a tomu motoru "pomahala"...
zalezi od toho, na akych otackach jazdis...a aj od toho, ako jazdis... pod tych 1800 - 2000 ot. necakaj od toho auta zazraky ked ides na 1200ot a naraz stlacis plyn a ono to nejde...na normalnu jazdu to staci, ale ked chces prudko pridat, zrychlit...trva nejaky ten cas, kym sa motor "nadychne"...ked chces predbiehat, zrychlovat...tak okolo 2300 - 2500 ot uz by mal motor reagovat pruzne a dost rychlo a byt aj dost silny...ak Ti to ani pri ych 2300 ot na nahle zoslapnutie plynu nezareaguje zrychlenim...tak je niekde chyba...
zalezi od toho, na akych otackach jazdis...a aj od toho, ako jazdis... pod tych 1800 - 2000 ot. necakaj od toho auta zazraky ked ides na 1200ot a naraz stlacis plyn a ono to nejde...na normalnu jazdu to staci, ale ked chces prudko pridat, zrychlit...trva nejaky ten cas, kym sa motor "nadychne"...ked chces predbiehat, zrychlovat...tak okolo 2300 - 2500 ot uz by mal motor reagovat pruzne a dost rychlo a byt aj dost silny...ak Ti to ani pri ych 2300 ot na nahle zoslapnutie plynu nezareaguje zrychlenim...tak je niekde chyba...
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>