Vůle řadící páky

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Vůle řadící páky

Příspěvek od Hany » 30 zář 2006, 17:33

Zdravím, chtěl jsem se zeptat ostatních Gčkařů, jestli to mají taky. U předchozích Oplů se mě to nestalo. Ať mám rychlost, nebo neutrál, pokud chytnu řadící páku mezi dva prsty a lehce ,,zatřepu,, mám v ní vůli + - tak 1 cm než ucítím odpor táhel. Je to standartní u tohoto Oplu?
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 30 zář 2006, 17:38

Nevim kterou mas prevodovku, jestli zpatecku vepredu nebo vpravo vzadu, ale ja stranovou vuli nemam pri zarazeny rychlosti. Dopredu a dozadu s tim kvedlat trochu jde.

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 30 zář 2006, 18:27

Tak to je různý, podle toho kolik to má najeto a tak. Jestli s tím někdo jezdil hodně po městě, tak se to třeba trochu vymačká. Mě se na neutrálu taky trošku hejbe, ale opravdu málo. Ale to je myslím u všech aut normální. No a když je zařazená rychlost to nevím, jsem to nikdy nezkoušel s tim jen tak vaklat.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 30 zář 2006, 21:40

Takze bud je to prevodovkou, tu mam se zpateckou dozadu nebo opotrebenim, ale mam to podobne jako Hany. Nastesti rychlosti tam jdou krasne intuitivne a nemam s tim sebemensi problem, takze to nehodlam resit. Manzelka si to ted proti predchozimu eFku pochvaluje jak to jde skvele :wink: .

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 30 zář 2006, 22:57

Marky píše:Takze bud je to prevodovkou, tu mam se zpateckou dozadu nebo opotrebenim, ale mam to podobne jako Hany. Nastesti rychlosti tam jdou krasne intuitivne a nemam s tim sebemensi problem, takze to nehodlam resit. Manzelka si to ted proti predchozimu eFku pochvaluje jak to jde skvele :wink: .
Hele a jak se ti projevuje synchronizace? Konstantni odpor na radicku nebo ti to obcas tak nejak divne zamele fofrklackem. Me to nechodi prez zuby, ale hladky razeni bych to nenazval :roll: :( Jenze co si pamatuju tak uplne idealni to nebylo ani u funglovky. Casto jezdim ruznejma autama a nedokazu posoudit jestli se to zhorsilo, nebo je to stejny.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 01 říj 2006, 10:14

Rekl bych, ze je to normalni, alespon na astru. Se synchronizaci problem nepozoruji i kdyz jak pises s tim obcasnym zamletim radicky pri zarazeni jsem to jiz take nekdy zazil, kdyz si to tak ted vybavuji. Kdyz to srovnam s autama z koncernu tak to maji prece jen lepsi, ale rozhodne to neni tragicke jen si clovek musi trochu zvyknout pri prechodu na jinou znacku.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 13 říj 2006, 19:16

Marky píše:Rekl bych, ze je to normalni, alespon na astru. Se synchronizaci problem nepozoruji i kdyz jak pises s tim obcasnym zamletim radicky pri zarazeni jsem to jiz take nekdy zazil, kdyz si to tak ted vybavuji. Kdyz to srovnam s autama z koncernu tak to maji prece jen lepsi, ale rozhodne to neni tragicke jen si clovek musi trochu zvyknout pri prechodu na jinou znacku.
Tak ja nevim, dneska najednou jako mavnutim kouzelnym proutkem jde razeni jak v koncernovym aute. Neco tam musi bejt uvolneny, nebo nevim jak jinak si to vysvetlit?!? Ze by konstrukt? Fakt uz nevim co si o tom myslet...

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 13 říj 2006, 19:22

AstraDTI píše:Tak ja nevim, dneska najednou jako mavnutim kouzelnym proutkem jde razeni jak v koncernovym aute. Neco tam musi bejt uvolneny, nebo nevim jak jinak si to vysvetlit?!? Ze by konstrukt? Fakt uz nevim co si o tom myslet...
To bude jinak, pres internet to z Tveho auta preskocilo na moje, protoze mi ted trojka zacala lehce zadrhavat :shock: .

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 13 říj 2006, 19:52

Marky píše:To bude jinak, pres internet to z Tveho auta preskocilo na moje, protoze mi ted trojka zacala lehce zadrhavat :shock: .
No tak to je fakt zajimavy. V servisu mi rekli ze by mohlo pomoct serizeni tahel ... jenze se mi tam nechce jezdit kvuli takovy prkotine kdyz uz ted me tam maj za hypochondra. Mam takovej pocit ze si ze me ta astricka dela obcas docela legraci.

Biggest
Příspěvky: 4
Registrován: 10 bře 2009, 18:43

Re: Vůle řadící páky

Příspěvek od Biggest » 10 bře 2009, 18:53

mam zafiru 2.0 DTI 66kW razeni pres tahla a radici paka ma obrovske vule. razeni je stejne jako na astre g. sundal sem kozeny kryt a zjistil sem ze vule je v tom kloubu primo na radicce. jde s tim neco udelat? v opelu rikaji ze pomuze vymena celeho radiciho domecku ale cenu radej nechtejte vedet... mate nekdo lepsi navrh? dekuji za rady.

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Vůle řadící páky

Příspěvek od mexxo » 11 bře 2009, 07:52

Ja mam tiež vôlu v tom kĺbe. Napadlo ma, že by som medzi tie zárezy toho kĺbu zasunul nejké pásy z gumy, aby ho trochu roztiahli a zmenšili tak vôlu. Neskúšal niekto niečo podobné?

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Vůle řadící páky

Příspěvek od Hany » 11 bře 2009, 09:12

já to zkoušel,,natahovat,, ty boky, ale jak řadíš, ono se to stahuje, v podstatě ty výřezy jsou tam na diletovaní nepřesností při řazení, podle mě, Je otázka jak to bude řadit, pokud se z té pružné,,koule,,/kloubu/ udělá pevná koule
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Biggest
Příspěvky: 4
Registrován: 10 bře 2009, 18:43

Re: Vůle řadící páky

Příspěvek od Biggest » 16 bře 2009, 07:57

no aby jste rozumeli, u me je ta vule cca 2 mozna i 3 cm. a je predevsim do stran. dopredu/dozadu je to rel. ok. kdyz to mam odkryte a hybu s tim do stran tak to vypada jako by melo ZSPODU neco tlacit (pruzina?) ale nic tam neni a saltpaka se jakoby propada dolu a pritom vznika ta vule. tezko se to popisuje. ale mam problem s razenim 1-3 a nebo 2-4 nikdy poradne nevim co tam ve finale dam... coz muze byt dost problem.

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: Vůle řadící páky

Příspěvek od Arwy » 16 bře 2009, 09:17

Ak tomu dobre rozumiem, tak tebe to "jabĺčko" rýchlostnej páky nesedí dobre v tom oku a je akoby prepadnuté smerom dole? Dá sa ti s pákou hýbať vo vertikálnom smere?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Biggest
Příspěvky: 4
Registrován: 10 bře 2009, 18:43

Re: Vůle řadící páky

Příspěvek od Biggest » 16 bře 2009, 21:37

ano i ne. je to jakoby v tom velkem kloubu byla koule v kouli s vyrazne nizsim prumerem. ale pritom drzela na jedne ze stran (na leve strane). a pak vznika ten efekt propadu koule v kouli ale na venek pohybu ze strany na stranu. kdybych alespon vedel jak to rozebrat. nerad bych neco polamal.

Odpovědět