Salám píše:No super..a jak se zjistí který ten nesmysl tam mám namontovaný já? Čekat až na sníh se mi nechce
myslím podle r.v. 2003 a mladší mají TC+ (bez záruky)
jinak v autě to moc nepoznáš, protože prakticky fungují stejně - v první řadě TC i TC+ při prokluzu sníží výkon motoru, TC+ navíc případně přibrzdí víc prokluzující kolo (rozdílný povrch P/L strana)...
Tak dneska jsem se kouknul pod krytku u řadící páky a mám tam celkem 4 konektory.
ZELENÝ a HNĚDÝ - oba velkeé - vytápění sedaček
ZELENÝ a MODRÝ - oba malé - nevím...
ten modrej by tedy mohl být od TC a je osazen vodiči barvy - zelená, hnědá, bílá a šedo-žlutá..
ten zelenej je osazen daleko bohatěji.
Jak mám tedy postupovat, abych nemusel kupovat spínač za 650 kč ?
Zdravíčko, mám asterixe pár dní a doposud jsem měl jen šunky
mám TC i s vypínačem, ale pořád nechápu jak se to v praxi používá?
Prosil bych odpověď pro úplnýho blbce, nějak se zatím jen jako mladík učim a bez otce autům moc nerozumim
Úplně jednoduše:
start -> kontrolka nesvítí -> při prokluzu TC reguluje výkon aby se kola neprotáčela -> zmáčknout tlačítko -> kontrolka svítí -> auto při prokluzu hrabe co může -> zase tlačítko TC -> prokluz je opět regulován (kontrolka nesvítí) -> při novém startu je TC vždy aktivní...
L.u.k.e píše:Zdravim! poradi nekdo jake je objednaci cislo kabeloveho svazku na dodelani vypinace TC/ESP do Astry coupe turbo 2004 ?? Mam tam ESP.
nasel jsem na netu tato cisla: 62 93 335, 62 93 191, ale nevim jaky je v nich rozdil...
a kdyby slo jeste zjistit obj. cislo krytky pro spinac, mam tam i vyhrivani sedacek, barva je asi sediva
Obrať se s tímhle na Marka Mě to vypínání domluvil on u jeho bratrance a jsem s tím maximálně spokojenej. Zatím jsme s tímto vypínáním ESP/TC jen dva co víme. Jinak kolik si ochoten do téhle úpravy investovat??
Na Markovo coupe a Tvoje jsem prave koukal, je to fajn, ESP je potreba cas od casu vypnout ze
Investice je: spinac + krytka + svazek, praci v poho zvladnu, elektrika to je moje. Mne jde hlavne o ten original kabel, protoze tam je prechodka do motoroveho prostoru a ma to nejakou uroven....
Astra coupe 2.0 16V turbo, Bertone r.v. 2004, 147kW
ESP vypínám automaticky po nastartování, protože je auto přehnaně brzo ovlivňovaný tímto systémem.
Já si domluvil s Markem to, že chci namontovat vypínání ESP/TC+ od jeho bratrance, takže si už ani nepamatuju co vše jsem na to potřeboval. Materiálově mě to loni touhle dobou stálo 3645,- vše origo Opel + práce
Jak jsem už napsal, obrať se na Marka on ti určitě napíše i objednací čísla