Rozvody
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody
asi 3 témata s názvem rozvody sloučeny do jednoho
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
- Reklama
Re:
Taky záleží jestli Kč ne Skpetof píše:presne som si tolko myslel aj ja. ale bohužial 10 tisic a bez faktury.A.P. píše:myslim že kompletni sada na rozvody včetně vodni pumpy (+ prace) pro 1,6 16V přijde na 8000.-
takze cez vykend si pozriem vobec čo mi tam vymenil
Opel Astra G - červená, 1.6 16V, 5.dv., Hatchback,r.v. 2002, 74 kW, alu kola 195/60 R15, CDR 500, 4 x airback, manuální klima, vyhřívaná zrcátka, check control
Re: Rozvody
Som docela sviatocny motorista, ani sa do oprav sam nehrniem.
Rad by som mal ale jasno: kolko a akych remenov ma 1,4/16V motor Z14XE?
Ja tam vidim jeden plochy so zubkami (asi na alternator) a predpokladam, ze je tam este rozvodovy s drazkami.
A aj tu na fore aj v knihach sa pise este o klinovom. Ma ho vobec tento motor?
Vdaka za odpovede.
Rad by som mal ale jasno: kolko a akych remenov ma 1,4/16V motor Z14XE?
Ja tam vidim jeden plochy so zubkami (asi na alternator) a predpokladam, ze je tam este rozvodovy s drazkami.
A aj tu na fore aj v knihach sa pise este o klinovom. Ma ho vobec tento motor?
Vdaka za odpovede.
Naposledy upravil(a) depe dne 12 úno 2009, 20:56, celkem upraveno 2 x.
Opel Astra 1,4/16V Caravan, r.v. 2003, Z14XE
Re: Rozvody
Máš rozvodový a klínový řemen.
Klínový je na alternátor. Potom je pod kryty rozvodový. Řemen se mění po 60tis. km, spolu s vodícími a napínacími kladkami , a pak je součástí rozvodů ještě vodní pumpa, ta se mění po 120tis. km.
Klínový je na alternátor. Potom je pod kryty rozvodový. Řemen se mění po 60tis. km, spolu s vodícími a napínacími kladkami , a pak je součástí rozvodů ještě vodní pumpa, ta se mění po 120tis. km.
END
Re: ???ROZVODY???
Raději si je nech vyměnit.Na zafiře mi rupl rozvoďák po 49 000 km dva dny před výměnou.james.r píše:Kde nebo jak zjistim, kdy byl měněný rozvodový řemen, popřípadě kladky a pumpa...
Materiál vyšel na 13 000 kč(kladky,rozvoďák,pumpa,těsnění hlavy,gufírka,ventily,olej),oprava hlavy 1 500 kč(zohlý ventil výštípl kousek vodítka + srovnání hlavy)+ práce 2 000 kč.
Re: Rozvody
po výmene rozvodov sa mi auto začalo triast a klesli mi otáčky.ako sa dá príst na to ze či mi zle nenahodil remen či to nejako neposunul voči sebe?da sa to spravit aj dom či s tým musím do servisu a ak do servisu čo to asi stojí.treba dat auto po výmene rozvodov presne nastavit na nové rozvody?dik
Re: Rozvody
No tak pokud se auto začalo třást a má nižší otáčky, pak je jedna z vaček o zub posunutá.... Reklamace a přesadit řemen.
END
Re: Rozvody
lenže to mi robil len sused a neviem či by to vedel len tak dat naspat ako to má byt.on je sice automechanik ale on je skor na take ako prezuvanie gúm a výmenu oleja a filtrov.uz by som k nemu s takouto vecou nesiel.je na to nejaký prístroj alebo ako sa to da nastavit naspat aby to neposunul naopak a nebolo to este horšie.
Re: Rozvody
to mávajú aj v bežných servisoch alebo len v originál opel servise?lebo v opli to bude tri krat tak drahe ako normalne
Re: Rozvody
Jestli v běžném servise mají přímo kříže na fixaci opla, to nevím, ale nemusíš se bát to dát kamkoliv, jakýkoliv servis ti bude držet záruku a když to blbě nasadí, je to jejich problém, ne tvůj....
END
Re: Rozvody
A hlavně to nedávat dělat ze známosti bez faktury, to by mohla být 1/100 sebevražda
Mobil : 602318645
Re: Rozvody
myslite ze ked to dam do normalneho servisu skontrolovat tak na to prídu?nechcem ic davat menit kedze som na nich urobil nejakych 15000 takže to este netreba.niekto tu spominal nejaky stroboskop na predstih a este jednu nejku vec.to treba dat vzdy nastelovat motor po výmene rozvodov?
Re: Rozvody
Ty jsi najezdil 15ooo km na motoru s přesazenými rozvody? A celou dobu ti motor houpal???
END
Re: Rozvody
no ja neviem ci su posunute.je to len jedna z moznosti.ja som nevedel co s tym bol som na diagnostike dal som pozret silenbloky vymenil som palivový filter vyčistil egr ventil dal som to pozret mechanikovi zacal som pridavat aditiva na prečistenie ale nič nepomohlo.a ked musis jazdit tak musis.auto ked ide tak mu neni vobec nič