nejde topení

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Astronom
Příspěvky: 21
Registrován: 09 led 2009, 15:02
Bydliště: HUMPOLEC (Los Humplos)

nejde topení

Příspěvek od Astronom » 20 úno 2009, 17:29

Zdravim mam docela problém s topením možna se totu řešilo ale nic sem nenašel tak prosím poraďte.Problém je takoví
že najednou přestalo foukat tak sem hledal závadu a nic a vtom najednou začal foukat 8) no a radost nevidržela moc dlouho
teť uš nejde vubec :? :cry: tak prosím poraďte teť v zimě jeto na prd kdyš nejde .ještě jedna věc nevim jestli to má co dělat
s nefunkčním topením ale teplota motoru mi vilítne na pulku chvíli po nastartování a pustíse větrák na chladiči na plno
Opel Astra G 99/1.6 16v 100edition ,pioneer deh-p5900mp,zadní repro na platě-PIONEER TS-A2011 ,v kufru-Ground Zero GZTB 120MK2,17" kola+205/50 pneu,mračítka,maska bez znaku ,zelené podsvětleni i v interieru

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: nejde topení

Příspěvek od Trdlo » 21 úno 2009, 09:48

Čidlo teploty, termostat, předřadný odpor topení, pojistky..... Tohle vše chce zkontrolovat....
END

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: nejde topení

Příspěvek od manli2 » 21 úno 2009, 09:52

Astronom píše: ještě jedna věc nevim jestli to má co dělat
s nefunkčním topením ale teplota motoru mi vilítne na pulku chvíli po nastartování a pustíse větrák na chladiči na plno
no a když budou ty pi*ovinky co psal trdlo ok tak jdi dál... :| těsnění pod hlavou.... radiátor je nejvýš takže se jako první zavzdušní a netopí...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: nejde topení

Příspěvek od manli2 » 21 úno 2009, 09:54

aha


:twisted: ono to netopí nebo nefouká vzduch?
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: nejde topení

Příspěvek od Trdlo » 21 úno 2009, 09:55

Dle popisu, nefouká, a díky ochlazení ani netopí.....
END

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: nejde topení

Příspěvek od Mike.S » 21 úno 2009, 10:52

topit mu to topí, píše, že "teplota motoru mi vilítne na pulku chvíli po nastartování a pustíse větrák na chladiči na plno" tak bude mít asi něco s ventilátorem v kabině ne?
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Uživatelský avatar
Brzda
Příspěvky: 9
Registrován: 19 úno 2009, 18:32
Kontaktovat uživatele:

Re: nejde topení

Příspěvek od Brzda » 23 úno 2009, 18:19

:x No nechci moc radit ale jestli ti teplota vletí po nastartováni hned nahoru tak to může béjt termostat a pak těsnění pod palicí ale to by foukalo pravdě podobně do expanz, no a to foukáni topení jde ti aspon 4 rychlost? jestli ano a 1,2,3 né tak je pojistka v ha-----jzlu a tu najdeš u ventilátoru jak je potrubý k radiatoru už to je popsáno v mlžení oken ,jetam tepelná pojistka TSF142-142C-10A stojí asi 18kč a dostaneš ji koupit v sevise na oravu praček fenu a jin. Electronic -Pra. Brno.Ostr. Hrade.

mibe
Příspěvky: 2
Registrován: 02 čer 2010, 12:05

Re: nejde topení

Příspěvek od mibe » 28 lis 2013, 22:33

Chlapi,
mám opačný problém – jde mi 1. 2. a 3. rychlost. 4. rychlost nejde.
Může to být také pojistkou?

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: nejde topení

Příspěvek od vasekpetr1 » 29 lis 2013, 13:11

No pokud je pojistka zapojena správně, tak by do 4. rychlosti zasahovat neměla. Prověřil bych konektor X65 panelu ovládání topení, zda je na pinu 10 napětí. Vede z něj zelený vodič o průřezu 4mm - tečou tam dost velké proudy, takže zde by problém být mohl. Ale ten modul pojistky bych také zkontroloval, protože na něm se vodič z přepínače spojuje a odchází na větrák. A je k ní lepší přístup, jak k ovladači :D .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Odpovědět