1,6 16V - Škubání
1,6 16V - Škubání
Pořídil jsem si ojetou Astřičku G 1,6 16V (motor X16XEL), celkový stav velice uspokojivý, ale v určité situaci škube. Při jízdě, pokud udržuji konstantní rychlost (neakceleruji ani nedeceleruji) jen mám lehce přišláplý plynový pedál auto nehorazně škube. Pokud akceleruji je vše OK, pokud nechám zařazený kvatl a sundam nohu z plynu, tak také vše OK. volnoběh zhruba 700-900 otaček, nekucká, vše OK. Cukání není přímo zavislé na zařazeném kvaltu či otáčkách (1800 - 3000 otáček se vyskytuje). Pujčil jsem si KTSku a připojil. Za jizdy se mi rozsvítí po cca 1 km žlutá kontrolka elektroniky motoru a zhasne až po vypnutí a novém nastartování motoru. KTSka vyhodila z paměti závad chybu č. P0170 - "korekce paliva". Při koupi bylo v nádrži minimum paliva, jinak tankuji na Shellu V-Power ... ARG ventil mi KTSka naměřila v pořádku, dával to co měl, podle požadovaných hodnot KTSky, ale beztak jsem ho vyčistil. Palivový filtr jsem raději také vyměnil, beztak už měl své odžito. Auto ma najeto cc 103 tisíc kilometrů. Rozvodový řemen ještě relativně v pořádku. Před koupí 1.majitel a servisní prohlídky v SRN. Za každou radu či nápad díky.
Naposledy upravil(a) Vavroch dne 03 črc 2006, 15:04, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: 1,6 16V - Škubání
Vavroch píše:Pořídil jsem si ojetou Astřičku G 1,6 16V (motor X16XEL), celkový stav velice uspokojivý, ale v určité situaci škube. Při jízdě, pokud udržuji konstantní rychlost (neakceleruji ani nedeceleruji) jen mám lehce přišláplý plynový pedál auto nehorazně škube. Pokud akceleruji je vše OK, pokud nechám zařazený kvatl a sundam nohu z plynu, tak také vše OK. volnoběh zhruba 700-900 otaček, nekucká, vše OK. Cukání není přímo zavislé na zařazeném kvaltu či otáčkách (1800 - 3000 otáček se vyskytuje). Pujčil jsem si KTSku a připojil. Za jizdy se mi rozsvítí po cca 1 km žlutá kontrolka elektroniky motoru a zhasne až po vypnutí a novém nastartování motoru. KTSka vyhodila z paměti závad chybu č. P01570 - "kvalita palivové směsy" nebo něco takového, bohužel přesnou formulaci si nepamatuji. Při koupi bylo v nádrži minimum paliva, jinak tankuji na Shellu V-Power ... ARG ventil mi KTSka naměřila v pořádku, dával to co měl, podle požadovaných hodnot KTSky, ale beztak jsem ho vyčistil. Palivový filtr jsem raději také vyměnil, beztak už měl své odžito. Auto ma najeto cc 103 tisíc kilometrů. Rozvodový řemen ještě relativně v pořádku. Před koupí 1.majitel a servisní prohlídky v SRN. Za každou radu či nápad díky.
ahoj to stejne mam ja
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=1079
stalo se my to kdyz jsem byl daleko od domova.. koupil jsem na rychlo svisky ktere meli jen jedno skrtatko abych dojel doumu myslel jsem si puvodne ze to jsou svicky.. pak jsem koupil original na cca 200km super a znova pristi tyden jedu servis konecne dobrej tak zvidim co to je.. kluci my uz neco psaly.. c
Oficialni Opel servis mam daleko ... Nemluve o tom, ze se mi nechce bouchnout hnedle desitku a vice tisic ...petr píše:stalo se my to kdyz jsem byl daleko od domova.. koupil jsem na rychlo svisky ktere meli jen jedno skrtatko abych dojel doumu myslel jsem si puvodne ze to jsou svicky.. pak jsem koupil original na cca 200km super a znova pristi tyden jedu servis konecne dobrej tak zvidim co to je.. kluci my uz neco psaly.. c
Co ta zapalovaci lista ... kdyby byl problem tam, nedelalo by to problemy ve vetsim spektru situaci (otacek, rychlosti a tak) ??? Tyhle problemy ktery mame oba jsou dosti specificky ... Jinak si Astricku nemuzu vynachvalit ! Kazdopadne dej vedet, az budes moudrejsi z toho servisu ... jsem zvedavej ...
Me to zlobi porad, nejsou zadne svetle vyjimky ... kazdopadne 13. 7. bych mel mit komplet diagnostiku a snad pote i opravu ... uz mi to nebavi mit Astricku v garazi ... ale samozrejme taky doufam ,ze to nebude oprava za 10 a vice tisic.petr píše:hmm.. tak jak to tady ctu tak jsem zvedavej co ceka me.. ta lista stoji cca 4500kc.. no napisu pak co to bylo.. dneska astra jezdila jak drak.. ale k veceru opet ta potiz..
ne výduťovej ale vyducuvej! petr si to určitě po sobě příště přečte!....jde o vzduchovej filtr....Vavroch píše:petr píše:hele tak u me to je zapalovaci lista a vyducuvej filtr... dneska mz to zjistilz a pristi tejden jdu to udelat cca 5500 na dilech
Zapalovací lišta a výduťovej filtr ??? Ten výduťovej filtr mi nic neříká ... díky moc za tip, ja jdu na diagnostiku zitra.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Vojta píše:ne výduťovej ale vyducuvej! petr si to určitě po sobě příště přečte!....jde o vzduchovej filtr....Vavroch píše:petr píše:hele tak u me to je zapalovaci lista a vyducuvej filtr... dneska mz to zjistilz a pristi tejden jdu to udelat cca 5500 na dilech
Zapalovací lišta a výduťovej filtr ??? Ten výduťovej filtr mi nic neříká ... díky moc za tip, ja jdu na diagnostiku zitra.
No jasný ... a mě to nedávalo smysl
Auticko jezdi
Tak autičko už jezdí, měla to být původně lmbda sonda, ale po výměně se nic nezlepšilo. MImo to autíčko v průběhu času škubalo víc a víc ... spásným nápadem bylo až zaslepení ARG ventilu, nyní už je vše OK. Divný je, že když jse napojil KTSku a projel se s autem, tak ARG ventil dával +- 5% ty samé hodnoty, jaké byly požadovány ... nakonec mi člověk s diagnostiky vysvětloval, že sice ARG ventil funguje, ale nemá plynulou funkci, nýbtž skokovou a to bude asi kme úrazu, jezdím teĎ teda se zaslepeným ARG a začátkem srpna ho necham vyměnit ... předběžná cena ARG ventilu je prý v SRN okolo 100 Euro ...