2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede
2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede
Ahoj, mam problém, mam motor X20XEV a ted v týhle zimě když nastartuju tak to chcípne, pokud nepřidam plyn. Když už naskočí tak nemůžu razantněji přidat plyn, protože se motor začne dusit. Byl sem na diagnostice, vše OK, měření tlaků taky OK. Už nevim čim to muže být. Navíc po ohřátí se sice nedusí, ale má skoro poloviční výkon (Astra 1.6 mě spráskala solidně) Poraďte prosim.
Opel Astra G 2,0 16V SPORT;X20XEV;4x kotouč Modrá metal.;3 dv;nárazník Neodesign,zadní spoiler, komplet výfuk Laiyting, tapecy v bílé kůži, Audio Kenwood/Pioneer/Ripspeed DVD+LCD - BOHUŽEL JE PO NÍ.
- Reklama
Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede
Zkusil bych vyčistit komplet celý sání, jestli v něm není nějaký bordel, a vypucoval bych klapku včetně kanálků. To by teoreticky mohlo pomoct.
END
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede
Nevím na jaké jsi byl diag,ale přes live data je nutno změřit teplotu chlad.kap. pro řídící jednotku,jestli odpovídá skutečnosti.Může falšovat senzor.Taky se stává,že v palivovém filtru je zmrzlá voda,tak bych ho doporučil vyměnit.Další závada se ukrývá v bypass ventilu/je zakarbonovaný a je jím malý průtok vzduchu.Wade píše:Ahoj, mam problém, mam motor X20XEV a ted v týhle zimě když nastartuju tak to chcípne, pokud nepřidam plyn. Když už naskočí tak nemůžu razantněji přidat plyn, protože se motor začne dusit. Byl sem na diagnostice, vše OK, měření tlaků taky OK. Už nevim čim to muže být. Navíc po ohřátí se sice nedusí, ale má skoro poloviční výkon (Astra 1.6 mě spráskala solidně) Poraďte prosim.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede
Jo a taky je nutno změřit nasávané množství vzduchu/live data/ a průchodnost katu,motor třeba nemá kam foukat.
Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede
Zkusil bych druhou váhu vzduchu. Ona sice dává přijatelné hodnoty pro ŘJ motoru, ale může být vadná, pak jsou hodnoty pro ŘJ nepřesné a ta dává hodně benzínu. Bohatá směs pak dusí motor.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede
Klapka je vyčištěná, sání je čisté sportovní, katalyzátor nemám Bohužel nemam ani od koho si pujčit váhu vzduchu.. Ten bypass ventil to je co??
Opel Astra G 2,0 16V SPORT;X20XEV;4x kotouč Modrá metal.;3 dv;nárazník Neodesign,zadní spoiler, komplet výfuk Laiyting, tapecy v bílé kůži, Audio Kenwood/Pioneer/Ripspeed DVD+LCD - BOHUŽEL JE PO NÍ.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede
Takový váleček z boku škrtící klapky a vedou do něj dva vodiče/ventil stud. startu a volnoběhu-to bude asi lepší název /Wade píše:Klapka je vyčištěná, sání je čisté sportovní, katalyzátor nemám Bohužel nemam ani od koho si pujčit váhu vzduchu.. Ten bypass ventil to je co??