2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede

Odpovědět
Uživatelský avatar
Wade
Příspěvky: 22
Registrován: 31 led 2008, 23:49
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede

Příspěvek od Wade » 03 úno 2009, 16:51

Ahoj, mam problém, mam motor X20XEV a ted v týhle zimě když nastartuju tak to chcípne, pokud nepřidam plyn. Když už naskočí tak nemůžu razantněji přidat plyn, protože se motor začne dusit. Byl sem na diagnostice, vše OK, měření tlaků taky OK. Už nevim čim to muže být. Navíc po ohřátí se sice nedusí, ale má skoro poloviční výkon (Astra 1.6 mě spráskala solidně) Poraďte prosim.
Opel Astra G 2,0 16V SPORT;X20XEV;4x kotouč Modrá metal.;3 dv;nárazník Neodesign,zadní spoiler, komplet výfuk Laiyting, tapecy v bílé kůži, Audio Kenwood/Pioneer/Ripspeed DVD+LCD - BOHUŽEL JE PO NÍ.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede

Příspěvek od Trdlo » 03 úno 2009, 17:05

Zkusil bych vyčistit komplet celý sání, jestli v něm není nějaký bordel, a vypucoval bych klapku včetně kanálků. To by teoreticky mohlo pomoct.
END

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede

Příspěvek od denny » 03 úno 2009, 19:19

Wade píše:Ahoj, mam problém, mam motor X20XEV a ted v týhle zimě když nastartuju tak to chcípne, pokud nepřidam plyn. Když už naskočí tak nemůžu razantněji přidat plyn, protože se motor začne dusit. Byl sem na diagnostice, vše OK, měření tlaků taky OK. Už nevim čim to muže být. Navíc po ohřátí se sice nedusí, ale má skoro poloviční výkon (Astra 1.6 mě spráskala solidně) Poraďte prosim.
Nevím na jaké jsi byl diag,ale přes live data je nutno změřit teplotu chlad.kap. pro řídící jednotku,jestli odpovídá skutečnosti.Může falšovat senzor.Taky se stává,že v palivovém filtru je zmrzlá voda,tak bych ho doporučil vyměnit.Další závada se ukrývá v bypass ventilu/je zakarbonovaný a je jím malý průtok vzduchu.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede

Příspěvek od denny » 03 úno 2009, 19:21

Jo a taky je nutno změřit nasávané množství vzduchu/live data/ a průchodnost katu,motor třeba nemá kam foukat.

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede

Příspěvek od RomanK » 03 úno 2009, 22:19

Zkusil bych druhou váhu vzduchu. Ona sice dává přijatelné hodnoty pro ŘJ motoru, ale může být vadná, pak jsou hodnoty pro ŘJ nepřesné a ta dává hodně benzínu. Bohatá směs pak dusí motor.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
Wade
Příspěvky: 22
Registrován: 31 led 2008, 23:49
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede

Příspěvek od Wade » 04 úno 2009, 13:18

Klapka je vyčištěná, sání je čisté sportovní, katalyzátor nemám :-) Bohužel nemam ani od koho si pujčit váhu vzduchu.. Ten bypass ventil to je co??
Opel Astra G 2,0 16V SPORT;X20XEV;4x kotouč Modrá metal.;3 dv;nárazník Neodesign,zadní spoiler, komplet výfuk Laiyting, tapecy v bílé kůži, Audio Kenwood/Pioneer/Ripspeed DVD+LCD - BOHUŽEL JE PO NÍ.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16v - za studena chcípá, dusí se, nejede

Příspěvek od denny » 04 úno 2009, 22:46

Wade píše:Klapka je vyčištěná, sání je čisté sportovní, katalyzátor nemám :-) Bohužel nemam ani od koho si pujčit váhu vzduchu.. Ten bypass ventil to je co??
Takový váleček z boku škrtící klapky a vedou do něj dva vodiče/ventil stud. startu a volnoběhu-to bude asi lepší název :D /

Odpovědět