Lítaj otáčky
- Reklama
...
čistili mě vzduchovou klapku dvakrát po sobě a pořád to dělá.
Pred 2 tydny jsem si koupil gcko, 99 1,4 16V asi po 500 ujetych km mi zacala svitit kontolka motoru.v oplu mi to napojili a byla to spatna lambda sonda.sondu jsem si nechal vymenit, nastartovall, kontrolka nesvitila.ale asi po 10km se znova rozsvitila.ted se rozsvicuje jen obcas.ale hlavni problem je s otackama.po nastartovani jsou docela vysoke, asi 1500 az 3000.a kdyz k tomu pridam prazky provoz, tzn rozjizdeni v kolonach, tak otacky porad na neutralu jsou na 2500.ale vetsinou se drzi kolem 1300.
pořád ty otáčky
Dost tady čtu, že má hodně lidí problém s kolísajícíma otáčkama.
Někdo radí vyčistit ventil jiný motorek někdo zase radí vyčistit klapku atd. atd.Mě to dělá, když nastartuji studený motor rozjedu se tak auto jede samo jako blázen bez nohy na plynu, sešlápnu spojku a jedu setrvačností tak mám otačky kolem 2tis. zastavím a jsou v normálu cca 800-1100. Po ujetí asi 300 metrů je to už dobré.Před rokem jsem byl v servisu byla vyčištěna klapka a ventil stálomě to 2500kč a byl pokoj. Rok se s rokem sešel a dělá to zas. Přece nebudu každej rok dávat auto do servisu a platit takové prachy. S tímto problémem je třeba jednou pro vždy pořádně zatočit a vyřešit. Kdo by byl schopen a ochoten mě tohoto problému zbavit jednou pro vždy, nemyslím radou, ale činem rád zaplatím.
Dík za nabídky
Někdo radí vyčistit ventil jiný motorek někdo zase radí vyčistit klapku atd. atd.Mě to dělá, když nastartuji studený motor rozjedu se tak auto jede samo jako blázen bez nohy na plynu, sešlápnu spojku a jedu setrvačností tak mám otačky kolem 2tis. zastavím a jsou v normálu cca 800-1100. Po ujetí asi 300 metrů je to už dobré.Před rokem jsem byl v servisu byla vyčištěna klapka a ventil stálomě to 2500kč a byl pokoj. Rok se s rokem sešel a dělá to zas. Přece nebudu každej rok dávat auto do servisu a platit takové prachy. S tímto problémem je třeba jednou pro vždy pořádně zatočit a vyřešit. Kdo by byl schopen a ochoten mě tohoto problému zbavit jednou pro vždy, nemyslím radou, ale činem rád zaplatím.
Dík za nabídky
Čau všeci,
mám podobnej problém a diagnostika hlásí:regulátor vzduchu při volnoběhu. Potřeboval bych poradit kde ho najdu. Měnil jsem už jeden regulátor volnoběhu, ale to byl palivovej. Jo a když tady píšete o čištění klapky, tak to myslíte klapku ovládanou pedálem plynu?Tu vzduchovou?
Měl jsem sundanej filtr nad karbecem, takže šlo hezky vidět dovnitř. Při běžícím motoru jsou stěny karbecu jsou totálně mokrý od benzínu a na klapce je hotová kaluž. Je to tak OK???
mám podobnej problém a diagnostika hlásí:regulátor vzduchu při volnoběhu. Potřeboval bych poradit kde ho najdu. Měnil jsem už jeden regulátor volnoběhu, ale to byl palivovej. Jo a když tady píšete o čištění klapky, tak to myslíte klapku ovládanou pedálem plynu?Tu vzduchovou?
Měl jsem sundanej filtr nad karbecem, takže šlo hezky vidět dovnitř. Při běžícím motoru jsou stěny karbecu jsou totálně mokrý od benzínu a na klapce je hotová kaluž. Je to tak OK???
1.6 8V X16SZR
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
to Rychlyradim: zvýšené otáčky při parkování jsou, myslím, v pohodě - servo bere hafo ampér na provoz, proto se zvýší otáčky, jelikož alternátor musí dodávat více, podobně při zapnutí klimy, taky se zvýší odběr.
Mám taky podobný problém s otáčkama při studeném motoru - po nastartování mi při volnoběhu lítají otáčky tak mezi 800-1500, po rozjezdu to má tendenci při přidání málo plynu nejet a cukat, pokud se přidá více, tak to fičí v pohodě. Po zahřátí je to dobrý - co to teda je? Klapka, krokový motorek?
Mám taky podobný problém s otáčkama při studeném motoru - po nastartování mi při volnoběhu lítají otáčky tak mezi 800-1500, po rozjezdu to má tendenci při přidání málo plynu nejet a cukat, pokud se přidá více, tak to fičí v pohodě. Po zahřátí je to dobrý - co to teda je? Klapka, krokový motorek?
ASTRA Caravan 1.6 74 kW
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
ne ne já to myslel tak že když stojím - otáčky tak na 750ot/min a otočím volantem tak se mi zhoupnou div mi pomale nezhasne motor....ale asi to bude tím jak říkáš! jinak otáčky jsou naprosto v poho! jen mě vždy zarazí tato věc co tu uvádím! při zapnutých světlech ..tak se mi i stalo že světla na chvíli ztratila výkon jakmile jsem otočil volantem na místě?!?!?!
no já myslim že ne pač mě otáčky zůstávajípři parkování na 800ot at točim jak točim....Thedave píše:to Rychlyradim: zvýšené otáčky při parkování jsou, myslím, v pohodě - servo bere hafo ampér na provoz, proto se zvýší otáčky, jelikož alternátor musí dodávat více, podobně při zapnutí klimy, taky se zvýší odběr.
M
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw