Lítaj otáčky

Erik
Příspěvky: 18
Registrován: 20 čer 2006, 21:15
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik » 27 čer 2006, 20:28

ahoj.mě to dělá taky.a když prošlápnu plyn tak zůstávájí dlouho otáčky vysoké.

Reklama
 

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 27 čer 2006, 20:43

no me je jen divny,ze je to takovy rozdil,oproti zime....

Certik
Příspěvky: 169
Registrován: 09 kvě 2006, 11:14
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Certik » 28 čer 2006, 07:49

Neni to krokovy motorek ale cisti se klapka. v oplu asi 15 minut prace cena cca 400,- :)
Astra G bertone edition

Erik
Příspěvky: 18
Registrován: 20 čer 2006, 21:15
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

...

Příspěvek od Erik » 28 čer 2006, 18:52

čistili mě vzduchovou klapku dvakrát po sobě a pořád to dělá.

marty
Příspěvky: 96
Registrován: 30 čer 2006, 21:20

Příspěvek od marty » 30 čer 2006, 21:46

Pred 2 tydny jsem si koupil gcko, 99 1,4 16V asi po 500 ujetych km mi zacala svitit kontolka motoru.v oplu mi to napojili a byla to spatna lambda sonda.sondu jsem si nechal vymenit, nastartovall, kontrolka nesvitila.ale asi po 10km se znova rozsvitila.ted se rozsvicuje jen obcas.ale hlavni problem je s otackama.po nastartovani jsou docela vysoke, asi 1500 az 3000.a kdyz k tomu pridam prazky provoz, tzn rozjizdeni v kolonach, tak otacky porad na neutralu jsou na 2500.ale vetsinou se drzi kolem 1300.

oskin
Příspěvky: 47
Registrován: 25 led 2006, 14:26
Bydliště: Brno

pořád ty otáčky

Příspěvek od oskin » 18 črc 2006, 07:36

Dost tady čtu, že má hodně lidí problém s kolísajícíma otáčkama.
Někdo radí vyčistit ventil jiný motorek někdo zase radí vyčistit klapku atd. atd.Mě to dělá, když nastartuji studený motor rozjedu se tak auto jede samo jako blázen bez nohy na plynu, sešlápnu spojku a jedu setrvačností tak mám otačky kolem 2tis. zastavím a jsou v normálu cca 800-1100. Po ujetí asi 300 metrů je to už dobré.Před rokem jsem byl v servisu byla vyčištěna klapka a ventil stálomě to 2500kč :roll: a byl pokoj. Rok se s rokem sešel a dělá to zas. Přece nebudu každej rok dávat auto do servisu a platit takové prachy. S tímto problémem je třeba jednou pro vždy pořádně zatočit a vyřešit. Kdo by byl schopen a ochoten mě tohoto problému zbavit jednou pro vždy, nemyslím radou, ale činem rád zaplatím.
Dík za nabídky

orsini
Příspěvky: 17
Registrován: 08 dub 2006, 20:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orsini » 06 srp 2006, 17:31

Čau všeci,
mám podobnej problém a diagnostika hlásí:regulátor vzduchu při volnoběhu. Potřeboval bych poradit kde ho najdu. Měnil jsem už jeden regulátor volnoběhu, ale to byl palivovej. Jo a když tady píšete o čištění klapky, tak to myslíte klapku ovládanou pedálem plynu?Tu vzduchovou?
Měl jsem sundanej filtr nad karbecem, takže šlo hezky vidět dovnitř. Při běžícím motoru jsou stěny karbecu jsou totálně mokrý od benzínu a na klapce je hotová kaluž. Je to tak OK???
1.6 8V X16SZR

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 07 srp 2006, 09:48

když už tady čtu ty problémy s otáčkami...tak bych se chtěl zeptat jestli je normální že když stojím na místě a otočím volantem, že se mi otáčky pořádně zhoupnou!?!?např. když parkuji--to asi také nebude dobře asi že?v čem bude problém?v servomotoru? :?

Thedave
Příspěvky: 5
Registrován: 21 črc 2006, 11:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thedave » 15 srp 2006, 21:13

to Rychlyradim: zvýšené otáčky při parkování jsou, myslím, v pohodě - servo bere hafo ampér na provoz, proto se zvýší otáčky, jelikož alternátor musí dodávat více, podobně při zapnutí klimy, taky se zvýší odběr.

Mám taky podobný problém s otáčkama při studeném motoru - po nastartování mi při volnoběhu lítají otáčky tak mezi 800-1500, po rozjezdu to má tendenci při přidání málo plynu nejet a cukat, pokud se přidá více, tak to fičí v pohodě. Po zahřátí je to dobrý - co to teda je? Klapka, krokový motorek?
ASTRA Caravan 1.6 74 kW

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 15 srp 2006, 21:51

ne ne já to myslel tak že když stojím - otáčky tak na 750ot/min a otočím volantem tak se mi zhoupnou div mi pomale nezhasne motor....ale asi to bude tím jak říkáš! jinak otáčky jsou naprosto v poho! jen mě vždy zarazí tato věc co tu uvádím! při zapnutých světlech ..tak se mi i stalo že světla na chvíli ztratila výkon jakmile jsem otočil volantem na místě?!?!?! :idea:

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 15 srp 2006, 22:02

Thedave píše:to Rychlyradim: zvýšené otáčky při parkování jsou, myslím, v pohodě - servo bere hafo ampér na provoz, proto se zvýší otáčky, jelikož alternátor musí dodávat více, podobně při zapnutí klimy, taky se zvýší odběr.

M
no já myslim že ne pač mě otáčky zůstávajípři parkování na 800ot at točim jak točim.... :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 31 srp 2006, 09:59

Já mám přesně to co píše oskin, nastartuju, vyjedu z garáže a mám to kousek do kopce a nemusím držet ply, páč to jede samo, otočím se, zastavim před garáží zavřu vrata a vše je ok. Ale zatím to neřeším, když to jezdí tak se do toho montovat nebudu.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Odpovědět