Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zdravím, tak mám po výměně svíček,filtrů,žhavicí panel, vyčištená klapka. Jede to pekně, ale začali otáčky při zahřátém motoru kolísat od 600-1000ot. a při přidání plynu to poškubává. Konstantní rychlost není problém.
Dají se něják seřídit otáčky, nebo mě ješte čeká zalovit v peněžence? Díky chlapi
edit: opraven název, to ch tam bylo hrozný.... Trdlo
nejdříve to pořádně projeď a potom zjišťuj co a jak. Je tady toho fůra, takže pevné nervy.
Jnak diagnostika. Dál tady nemá cenu do tohoto příspěvku psát.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
V první řadě mu dej kouř. Pořádně ji protáhni až po omezovač (zahřátou) ať se ti vyčistí od bordelu. Pak jedině klapku čistit a podobně. Funkce Hledat je mocná ..
Moje Astrina 1,7DTi Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem.... A je vám jasné, že:"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Heh... to nebude chrochták.. (ale žhavící panel taky nechápu, asi zapalovací lišta.)
Já sem jiného názoru, pokud auto neprotáhneš, tak je to chudák auto se zasraným kde čím. Hau..
Moje Astrina 1,7DTi Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem.... A je vám jasné, že:"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
...omluva všem, samo že zapalovací lišta
Protáhnul jsem to do Mirošovicích a nic, tak zkusím ješte diag.vyblikáním a uvidíme. Obávám se že mě čeká lambda sonda.
Nebo znova vyčistit klapku, po sundání klapky se dá něják vyčistit ten prostor pod klapkou kde se to spaluje?