Nejekonomičtější otáčky
Nejekonomičtější otáčky
Zajímalo by mě, jaké spektrum otáček je nejekonomičtější u 1,6 16V ??
X16XEL
X16XEL
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
- Reklama
Údajně předchozí majitel měl vyřezený EGR ventil a když to dovezli, tak ho zprovoznili a prý že občas bude svítit diagnostika, že se to časem usadí. Jenže já jak nastartuju, tak po dvou kilometrech se rozsvítí a už nezhasne. A když motor běží, tak je od výfuku cítit nespélený benzin, když se čuchne k výfuku, tak je to jak když si člověk čuchne ke kanystru s benzínem. Tak v úterý jedu na diagnostiku a uvidím. Mě právě ta spotřeba také překvapila.
Jinak na kolik vyjde nová lamba sonda?? To je to co trčí ze svodů výfuku??
Jinak na kolik vyjde nová lamba sonda?? To je to co trčí ze svodů výfuku??
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
Re: Nejekonomičtější otáčky
suhlasim se Zigim,ale kdo odola to hezky vytocit na 4500otZigi píše:Je tezke najit ekenomocike otacky,neni to jak u felcky,kde je trapne otackomer oznacen zelenou barvouCharlie píše:Zajímalo by mě, jaké spektrum otáček je nejekonomičtější u 1,6 16V ??
X16XEL
Zalezi jakou silou budes tlacit na plyn,v tom hledej nizkou spotrebu a pak samozrejme jezdit tak do 3000Ot/min a prerazovat.Z kopce sjizdet pokud mozno s rychlosti (brzdit motorem) a pak budes jezdit ekonomicky.Ja mam X18XE1 (85Kw) a ted se snazim jezdit schvalne ekonomicky a PP mi ukazuje momentalne 6.5l/100Km,tak jsem zvedavej jak si to pak zmerim o kolik se plete nebo nikoliv!
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, ja měl na F ku ten samý problém, na nádrž jsem najel tak zhruba 550 km. Tak mě to nedalo a zajel do Opla na diagnostiku, vyplatilo se měto, protože mě našli špatnou lambda sondu, že chvilku fungune normálně a z toho nefunguje. Tak jsem si si koupil , vyměnil, a rázem byla spotřeba někde na 5,5 l. a nádrž mě vyšla na nějakých 780 km, to je rozdíl.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Nic se neusadí, tahali tě za nos.....Charlie píše:Údajně předchozí majitel měl vyřezený EGR ventil a když to dovezli, tak ho zprovoznili a prý že občas bude svítit diagnostika, že se to časem usadí.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Otáčky
Ahoj, mám dotaz. Nemůžu ublížit motoru podtáčením? Snažím se jezdit ekonomicky, točím tak do 2000-2500ot/min. Mám motor ECOTEC 1,6 16v. Někde jsem slyšel, že se tím může motor ničit, i když já si myslím, že ne. Co je na tom pravdy?