Tak pomačkanej zámek pátých dveří a odřenou zadní značku, asi od hasáku, mám čerstvě taky (od prosince) , ale dovnitř se nedostali, takže asi nějací naši amatérští spoluobčané (naštěstí)
Defender píše:Tak pomačkanej zámek pátých dveří a odřenou zadní značku, asi od hasáku, mám čerstvě taky (od prosince) , ale dovnitř se nedostali, takže asi nějací naši amatérští spoluobčané (naštěstí)
Možná, že to byla stejná parta profíků jako u mně Taky v prosinci, taky v Praze a taky pomačkanej zámek. Ale taky se nedostali dovnitř a lak naštěstí v pohodě...
No sice by to byla náhoda jak prase, ale možný je všechno Já ten váleček mám pomačkanej asi na 5ti místech ( z průřezu jako-by do hvězdice, ale s kulatejma okrajema), ale funguje stále dobře a odřeniny byli jen na emisních štítkách, a co ty ?
Těsně vedle... Střížkov, Prosek. Když vezmeš v úvahu, že to je na metru C a v zásadě dvě síldiště, tak z taktickýho hlediska je to dost reálný. Samozřejmě pokud naši zlodějíčkové jen vybírají auťáky a využívají MHD, tak mi to přijde dost možný. Nehledě na to, že se jedná o stejný nástroj i metodu
No tak to je hodně pravděpodobnej scénář našich zlodějíčků, ale naštěstí to byli jen nějaký začátečnický lamy , tak hlavně ať nás to potkalo poprvý a NAPOSLED !!!!
Taky doufám, i když mě už jedno auto vykradli Ale tam na to šli "profesionálněji" kamenem do okna. Přišel jsem o akumulátor a pár kabelů v motoru. Takže příklad toho, že otevírat kapotu zvenku je možná zbytečně moc práce...
potřebuju poradit jak otevřít kapotu??ulomlia se mi taková ta pacička která vyskočí když kapotu otvírám dicky vyleze z masky mě se podařilo ju nějak ulomit co stím??