Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 11 led 2009, 21:41
Otevírat by měl od 85, naplno být otevřený při cca 93°. To není 120
A jak psal spermin, byl když jsi ho vyndal otevřený, nebo zavřený?
END
Oplík
Příspěvky: 10 Registrován: 12 led 2009, 20:16
Příspěvek
od Oplík » 12 led 2009, 20:57
chlapi jsem připojený jinde, pod jiným jménem, ale jsem to já Hany, když jsem ho vyndal, byl právě zavřený a otevřel se až pří vření vody
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 12 led 2009, 20:59
Tak to je špatný. Musí otevírat chvíli před bodem varu.
END
spermin
Příspěvky: 3499 Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO
Příspěvek
od spermin » 12 led 2009, 21:07
pozor, jsou typy (voskový) které otevřou při vyšší teplotě, ale potom drží tu správnou nižší teplotu
a je to OK.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Oplík
Příspěvky: 10 Registrován: 12 led 2009, 20:16
Příspěvek
od Oplík » 12 led 2009, 21:08
jj počítám s tím, výměna to bude, ovšem pochybuju, že to vyřeší ten primární problém, ten, že to netopí
Trdlo
Příspěvky: 6220 Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd
Příspěvek
od Trdlo » 12 led 2009, 21:09
Uvidíš, že vyřeší.
Už podle toho, že jsi psal, že když stojíš, tak jde vlažný.
Spermin: Myslím, že měl obrácený problém, voskáč mu otevřel při vyšší a pak zůstával otevřený, než úplně vychladl.
END
Oplík
Příspěvky: 10 Registrován: 12 led 2009, 20:16
Příspěvek
od Oplík » 12 led 2009, 21:11
spermin píše: pozor, jsou typy (voskový) které otevřou při vyšší teplotě, ale potom drží tu správnou nižší teplotu
a je to OK.
jo jenže na tom termostatu je naražená teplota 80- 85 st.C, takže podle mě by měl otvírat před varem, což nedělá
Oplík
Příspěvky: 10 Registrován: 12 led 2009, 20:16
Příspěvek
od Oplík » 12 led 2009, 21:13
Trdlo píše: Uvidíš, že vyřeší.
Už podle toho, že jsi psal, že když stojíš, tak jde vlažný.
Spermin: Myslím, že měl obrácený problém, voskáč mu otevřel při vyšší a pak zůstával otevřený, než úplně vychladl.
jenže mě foukal vlažný i při jízdě a trubky do topení jsou podstatně chladnější, než teplota okruhu, / podle budíku 80 st.C/
spermin
Příspěvky: 3499 Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO
Příspěvek
od spermin » 12 led 2009, 21:19
Oplík píše: jenže mě foukal vlažný i při jízdě a trubky do topení jsou podstatně chladnější, než teplota okruhu, / podle budíku 80 st.C/
tak to je problém jinde musí přivírat při dané teplotě, aby nedošlo k podchlazení.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
TESLA
Příspěvky: 45 Registrován: 04 čer 2008, 14:02
Příspěvek
od TESLA » 12 led 2009, 22:22
Menil som tento mesiac je tam vložka ale pozor sú dva typy jeden ma dlhší driek a termostat zostane pootvorený (samozrejme že som mal ten)Vyriešil som to zfrezovaním vodítka na spodnej časti držiaka o 2mm teraz pasuje hociaky typ.Odporúčam prebrúsiť sedlo termostatu brúsnou pastou ktorú dáme na termostat a otášame sním až kým obe plochy nesadnú a pre kontrolu fúknuť doň(ústami) ak neprepúšťa jeto ok.Nebude sa zasekávať a perfektne funguje.