kontrolka motoru
To asi bude problém ti poradit, když to oni nenašli s přístrojema....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Reklama
No ja mám naftu a mal som celkom ine priznaky ale mozes pouvazovat aj nad tymto:Honza píše:Příznaky právě moc nebyly resp. nevím o nich, prostě se to rozsvítilo a na diagnostice to ukazuje špatná data z AGR ventilu, který se už vyměnil atd. (historie oprav jsem popsal výše)Oťas píše:Honzo, co dělal motor, když se ti rozsvítila kontrolka, nějaký příznaky jeho nemoci byly??? Nebo to jezdilo normálně a jen to hlásilo chybu?
Kontrolka se vždycky rozsvítí po nějakém čase ne hned po startu, třeba po 10km nebo po 2km někdy po 50km..
Mne sa pri ca.140km/h rozsvecovala elektronika motora a prepinal sa do nudzoveho režimu. Najskor som si myslel, ze to je vaha vzduchu.
V servise (nie opel, to su meniči nahradnych dielov) mi to napichol na diagnostiku a hadzalo to zle udaje z EGR. Servisman mi povedal, že je to častá chyba G-čka, vraj sa zanáša EGR ventil a celé výfukové potrubie. Takže ak ti vymenili EGR a nevyčistili výfukové potrubie tak to stale hádže zlé hodnoty (to je prípad nafty, u benzinu to nemusí byť pravda).
Údajne sa týmto zanášaním tak upchá výfukové potrubie, že sa z priemetu ca.6-7cm zníži na 1-2cm.
Na Oktávkach sa to údajne čistí nejakým špeciálnym náradím, v Gčku sa to nedá použiť.
Tak mi to rozobrali, potrubie aj EGR ventil, a išlo to niekam do chemického kúpeľa. (tzv. vyprať to).
Teraz to ešte nemám úplne odskúšané vo vysokých rýchlostiach, ale čo do spotreby, znížila sa. Asi tak o 0,5lna sto.
Neviem teda ako u benzínu a či je to vobec tvoj pripad ale mozes zvazit aj toto.
P.
x20dtl, combi,r.v.99, ABS, 4xAirbag
Zdar Hozo. Zkus jeste na chvilku na volnobeh zapnout klimu. Me se ta kontrolka taky rozsvicuje, ale kdyz zapnu klimu, tak po chvily zhasne. Je to tim, že je bud bohata smes, nebo vysokej volnobeh. U moji 1.6 8v 55kW je volnobeh 1500ot/min bez klimy, ale jakmile ji zapnu klesne na nejakych 900 a zhasina i kontrolka. Dnes jsem ji dal do servisu, tak uvidim co s tim udelaji. Pak dam vedet
1.6 8V X16SZR
Zdar, tak už mám oplíka doma. Celej problém byl v regulátoru volnoběhu (takovej motorek). V oplu za nej chtěli 3 500,- "svině", tak jsem zajel na vrakáč a tam ho koupil za 1 000,- je to taky moc ale neměl jsem čas zhánět jinde a furt lepší než v Oplu. Po vyměně jsem ho nakopl a žádná změna. Zkusil jsem s kámošem přez kompl smazat chybu a když to nešlo, bylo jasný, že je chyba někde v drátu mezi jednotkou a tím regulátorem. A fakt že jo. Byl trochu škráblej a to dělalo všechny problémy.
1.6 8V X16SZR
ahoj díky všem za rady -> auto je pořád v servisu -> odzkoušeli už úplně všechno (AGR, lambda sondu, řídící jednotku, elektroinstalaci co jde po motoru) nakonec se obrátili na školící středisko, který se tímto zabývá a je možné že problém je v elektrice co je v kabině. 1. majitel si tam namontoval a pak demontoval navigaci a dávali se tam repráky a je možný že to při tom někdo sprasil a výsledkem je to že do AGRka nejde šťáva (nebo ve správných mezích). Kontroluje se ted celá elektroinstalace v kabině.
Chci se zeptat, jaká součástka určuje hodnoty proudu, které mají jít do AGRka - je to řídící jednotka?
Chci se zeptat, jaká součástka určuje hodnoty proudu, které mají jít do AGRka - je to řídící jednotka?
no to je pěkná píčovina to s těma reprákama a navigací....koukám že si kucí v oplu zase nevědí rady...Honza píše:ahoj díky všem za rady -> auto je pořád v servisu -> odzkoušeli už úplně všechno (AGR, lambda sondu, řídící jednotku, elektroinstalaci co jde po motoru) nakonec se obrátili na školící středisko, který se tímto zabývá a je možné že problém je v elektrice co je v kabině. 1. majitel si tam namontoval a pak demontoval navigaci a dávali se tam repráky a je možný že to při tom někdo sprasil a výsledkem je to že do AGRka nejde šťáva (nebo ve správných mezích). Kontroluje se ted celá elektroinstalace v kabině.
Chci se zeptat, jaká součástka určuje hodnoty proudu, které mají jít do AGRka - je to řídící jednotka?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
kontrolka motora
Ahoj. Mám taký problém. Pri otočenom kľúčiku do II. polohy, mi stále svieti kontrolka elektroniky motora. Po naštartovaní ihneď zhasne. Pri jazde kontrolka nesvieti ani nebliká. Diagnostika mi vyhodnotila trvalú chybu AGR ventila. Počas jazdy som nezistil pokles výkonu motora alebo zvýšenie spotreby paliva. Stretol sa niekto z vás s takýmto problémom? Môže byť AGR ventil pri takomto stave vadný?
OPEL Astra 1.7 DTI