nejde nastartovat 2.0 Di
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Nový problém. Včera jsem nenastartoval, tak jsem hodil baterku na nabíječku. Už minulou zimu jsem tak trošku měl problémy, ale na léto to bylo dobré a bylo otázkou času, kdy se objeví zase ten problém, že nenastartuju. Nabil jsem baterii, ale měřák ukazuje už jen 10Ah. Tak jsem koupil novou, 72Ah, 680, 2500Kč, dám jí tam a ejhle. Nenastartoval jsem. Tak jsem se ptal dílny, co mám vedle domu, jenže ty svátka a ták, tak se mi na to můžou mrknout až v pátek, tak se ptám tady. Říkali mi že by to mohly být zapalovací svíčky. (Nedávno se to tu řešilo a ptal jsem se na co to vlastně je. No už to vím.) Tak lidi, raďte co to bude, a ták. Baterka je nová, nabitá, vše šlape. Startér točí, ale motor nenaskočí. Nikdy jsem takové problémy neměl...
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
ty svíčky by to klidně mohly být
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
to radoš 92: tuty se ti zavzdušnilo auto.Kdyby by i jen jeden žhavič KO ,tak ti min prvních 5minut svítí náhr.režim.I když bys nenatočil,tak pochvíli startování by se ti rozsvítil.genius0011 píše:vyšroubuješ žhaviče z hlavy připojíš na kabel závit položíš na kostru a otočíš klíčem v zapalování do polohy žhavení no a hned uvidíš jestli se rozžhaví nebo neRadoš 92 píše:Genie, jak to myslíš, nerozumím...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes:
Strýc mně odtáhl do vytopené garáže v práci, kde jsem i nechal auto. Vymontovali jsme svíčky, je tam docela fajn přístup, šlo to raz-dva. Tři žhaví, jedna ne. Nežhavila ta co je u 1. válce. Prohodili jsme je a dali tu špatnou na zkoušku na 4. válec. Zapojili - nenastartovali.
Mechanik, co mi normálně auto opravuje - a teď zrovna nemůže - mi říkal po telefonu, že je to první věc po které se jde. Svíčky. Že minule měl auto, kde všechny 4 svíčky žhavily, ale asi neměly ten správný odpor a nestartovalo auto. Přesto že svíčky při zkoušce na kostru žhavily, vyměnil, dal všechny 4 nové a auto startlo na první šup. Že to mám zkusit a koupit nové. Když to náhodou nenastartuje, tak ve svíčkách to tedy není a jde se dál. Tak a tady končím. Zítra obejdu 3 prodejny kam jsem byl poslán a koupím - jestli budou - nové žhavící svíčky. Odpoledne - pokud je seženu - je vyměním a modlím se, aby mi to startlo. Už jsem dal 2500Kč za baterku, teď dám další penízky za svíčky, doufám, že to tím skončí a bude to OK. Ozvu se zítra.
Denny - Jak se dá auto odvzdušnit, je to tu někde popsáno?
Strýc mně odtáhl do vytopené garáže v práci, kde jsem i nechal auto. Vymontovali jsme svíčky, je tam docela fajn přístup, šlo to raz-dva. Tři žhaví, jedna ne. Nežhavila ta co je u 1. válce. Prohodili jsme je a dali tu špatnou na zkoušku na 4. válec. Zapojili - nenastartovali.
Mechanik, co mi normálně auto opravuje - a teď zrovna nemůže - mi říkal po telefonu, že je to první věc po které se jde. Svíčky. Že minule měl auto, kde všechny 4 svíčky žhavily, ale asi neměly ten správný odpor a nestartovalo auto. Přesto že svíčky při zkoušce na kostru žhavily, vyměnil, dal všechny 4 nové a auto startlo na první šup. Že to mám zkusit a koupit nové. Když to náhodou nenastartuje, tak ve svíčkách to tedy není a jde se dál. Tak a tady končím. Zítra obejdu 3 prodejny kam jsem byl poslán a koupím - jestli budou - nové žhavící svíčky. Odpoledne - pokud je seženu - je vyměním a modlím se, aby mi to startlo. Už jsem dal 2500Kč za baterku, teď dám další penízky za svíčky, doufám, že to tím skončí a bude to OK. Ozvu se zítra.
Denny - Jak se dá auto odvzdušnit, je to tu někde popsáno?
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Nevím,jestli to tady mají kluci ve foru.
Je to docela problém.Potřebuješ min podtlakovou pistoli s mezinádobkou /třeba MITYVAC/.Odpojíš zpáteční vedení za čerpadlem,zapneš klíček zapalka,nasadíš podtlak pumpu,vytvoříš podtlak a očas pootočíš starterem.Pak při dostatečném podtaku začneš startovat až auto chytne/pozor valí se nafta do mezinádobky/.Rychle odpojíš pumpu,spojíš zpáteční vedení a rychle znovu natočíš auto a necháš min 15min běhat.
Jestli znovu ráno nenatočíš je problém v zavzdušňování.Příčin už pak je mnoho/přepad.hadičky,těsnění filtru,těsnění vedení,těsnící kroužky vstřikovačů.........../
Je to docela problém.Potřebuješ min podtlakovou pistoli s mezinádobkou /třeba MITYVAC/.Odpojíš zpáteční vedení za čerpadlem,zapneš klíček zapalka,nasadíš podtlak pumpu,vytvoříš podtlak a očas pootočíš starterem.Pak při dostatečném podtaku začneš startovat až auto chytne/pozor valí se nafta do mezinádobky/.Rychle odpojíš pumpu,spojíš zpáteční vedení a rychle znovu natočíš auto a necháš min 15min běhat.
Jestli znovu ráno nenatočíš je problém v zavzdušňování.Příčin už pak je mnoho/přepad.hadičky,těsnění filtru,těsnění vedení,těsnící kroužky vstřikovačů.........../
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem koupil nové švíčky, žádné šmejdy. A? Nic, stále jen točí startér. Tak jsem to dali do garáže v práci u strýce, necháme to tam do neděle. Topí se tam, tak je tam relativně teplo. V neděli odpoledne tam půjdeme a zkusíme vymontovat palivový filtr, teda pokud to nepůjde nastartovat. Pokud ani tam nic nebude, odpojíme hadičku a zkusíme nastartovat a uvidíme, jestli tam vůbec jde nafta. Jako poslední možnost vidím diagnostiku. Dal jsem do toho 4000 a další prašule nemám, tak pokud to nepojede, tak stojím až do léta....
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Bacha na to zavzdušnění,čerpadlo nemá samonasávací schopnost-musí být naplněno naftou,proto ten Mityvac.Radoš 92 píše:Tak jsem koupil nové švíčky, žádné šmejdy. A? Nic, stále jen točí startér. Tak jsem to dali do garáže v práci u strýce, necháme to tam do neděle. Topí se tam, tak je tam relativně teplo. V neděli odpoledne tam půjdeme a zkusíme vymontovat palivový filtr, teda pokud to nepůjde nastartovat. Pokud ani tam nic nebude, odpojíme hadičku a zkusíme nastartovat a uvidíme, jestli tam vůbec jde nafta. Jako poslední možnost vidím diagnostiku. Dal jsem do toho 4000 a další prašule nemám, tak pokud to nepojede, tak stojím až do léta....