Vymontovanie vstrekovacích trysiek

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
alex
Příspěvky: 56
Registrován: 04 úno 2006, 09:19
Bydliště: Trenčín

Vymontovanie vstrekovacích trysiek

Příspěvek od alex » 30 pro 2008, 10:42

Menil už niekto osobne trysky na X20DTL alebo na podobnom motore? neviem sa nikde dopátrať ako sú tam trysky prichytené, aky je postup a čo na to treba, konkretne chcem vymeniť podložky pod tryskami. Ď za rady.
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymontovanie vstrekovacích trysiek

Příspěvek od denny » 30 pro 2008, 14:12

alex píše:Menil už niekto osobne trysky na X20DTL alebo na podobnom motore? neviem sa nikde dopátrať ako sú tam trysky prichytené, aky je postup a čo na to treba, konkretne chcem vymeniť podložky pod tryskami. Ď za rady.
Jestli nemáš slušně vybavenou dílnu a nastavovací prvky na rozvody,tak ti doporučuji se na to amatérsky vy..at.Uděláš víc škody jak užitku.Nemá to smysl psát slohovou práci jak se to dělá.Ten,kdo má vše potřebné,tak má i info jak to udělat a jestli 100procentně neví,tak ho do toho taky nepouštěj.

alex
Příspěvky: 56
Registrován: 04 úno 2006, 09:19
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od alex » 30 pro 2008, 15:37

Zaujima ma to aj kvoli tomu, že v servise za ten ukon pytaju skoro 15 000,-sk (vymena tesniacich podložiek pod tryskami] a samotne podložky stoja niečo cca 200sk/1ks, tak neviem kde je problem. Ja sam som už menil tesnenie pod hlavou na tom motore, ale vtedy som nemal dole trysky, nejaké skusenosti s motormi mam zatiaľ som rozobral a opravil vsetky auta čo som mal. :) O vybratí trysok nie je písane skoro nikde, preto som to hodil sem do fóra, takže tí čo majú pre mňa radu , nech to dám do servisu, sa nemusia snažiť odpovedať. :o Chcem vedieť AKO! Ď za každé info.
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 30 pro 2008, 22:44

alex píše:Zaujima ma to aj kvoli tomu, že v servise za ten ukon pytaju skoro 15 000,-sk (vymena tesniacich podložiek pod tryskami] a samotne podložky stoja niečo cca 200sk/1ks, tak neviem kde je problem. Ja sam som už menil tesnenie pod hlavou na tom motore, ale vtedy som nemal dole trysky, nejaké skusenosti s motormi mam zatiaľ som rozobral a opravil vsetky auta čo som mal. :) O vybratí trysok nie je písane skoro nikde, preto som to hodil sem do fóra, takže tí čo majú pre mňa radu , nech to dám do servisu, sa nemusia snažiť odpovedať. :o Chcem vedieť AKO! Ď za každé info.
Demontáž vačky.Demontáž vstř.trubek.Demontáž vrchní části sacího potrubí.
Demontáž připoj. držáků.Demont.vstřikovacích ventilů-pozor dost drží v tepelných štítech.Při mont. zpět nutno nové tepelné štíty,na vstřikovací ventily vždy nové těsnící kroužky k držákům,vždy nové těsnící kroužky držáků.Montáž dalšího zpět,nastavení rozvodů,odvdušnění systému a start.
Přesný postup/cca 8stránek krok po kroku/TIS2000 Opel .

alex
Příspěvky: 56
Registrován: 04 úno 2006, 09:19
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od alex » 31 pro 2008, 09:53

No vidiš to je reč do bitky :D Spýtam sa rovno ty máš ten 8 stran. postup? TIS2000 je nejaky program?
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 31 pro 2008, 17:14

alex píše:No vidiš to je reč do bitky :D Spýtam sa rovno ty máš ten 8 stran. postup? TIS2000 je nejaky program?
TIS200 je program origo manuál ,diag.,programing,el.zapojení pro origo servisy OPEL.
Já auta ofiko opravuju,tak mám i Bosch Esitronic,protože to je zatím nejrozsáhlejší z tzv. neznačkových.

alex
Příspěvky: 56
Registrován: 04 úno 2006, 09:19
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od alex » 01 led 2009, 22:15

Keď to opravuješ tak mi povedz či je ta cena za ten ukon normalna. Ď.
Astra G 2.0 Di 16v AND Astra G 1.6 16v Automat

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 01 led 2009, 22:35

alex píše:Keď to opravuješ tak mi povedz či je ta cena za ten ukon normalna. Ď.
Cena za práci u mě nepřevyšuje 5000,-Kč vč DPH.
Cenu materiálu teď nevím přesně,ale ne víc jak 2500,-včDPH.

Zamčeno