Účinnost potvrzuji. Dělal jsem na formanovi a rozdíl byl citelný. Dělal jsem i nový kabely ke startéru a pak to točilo jako blázen. Hold tečou tam velký proudy a kabely stárnou... Vznikají přechodové odpory, úbytky napětí na nich ... prostě zákon pana ohma.spermin píše:J J jednoduché a dost účinné,
A VO TO TU DE
Start při teplotě po nulou
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
- Reklama
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
tedy nechci nic říkat..ale já žádné uzemění jak je zde na foto nemám...a nic mi pomale netočí...
Mno mám ročník 99 a tchán má 03 a ten pásek tam má...tak nevím..asi to bude někde jinde....
PS: ale zase čeho jsem si všim...tak mě auto kopne když vystupuji ze dveří tak o dveře přeletí jiskra......ale jen někdy...
To bude asi tou láskou...
Mno mám ročník 99 a tchán má 03 a ten pásek tam má...tak nevím..asi to bude někde jinde....
PS: ale zase čeho jsem si všim...tak mě auto kopne když vystupuji ze dveří tak o dveře přeletí jiskra......ale jen někdy...
To bude asi tou láskou...
PS: ale zase čeho jsem si všim...tak mě auto kopne když vystupuji ze dveří tak o dveře přeletí jiskra......ale jen někdy...
tomu sa hovori staticka elektrina ktora vznika pri otere dvoch materialou tj pulovre,mikiny o sedacku
nema to spolocne nic s elektrinou v aute a vznika preto ze auto neni ukostrene voci zemi stou iskrou sa treba naucit zit alebo tie pulovre a rozne potahy sedaciek z PE-materialu zahodit
motor ukostreny(dotiahnuty minus poooool)mat musis len je niekde zasity
tomu sa hovori staticka elektrina ktora vznika pri otere dvoch materialou tj pulovre,mikiny o sedacku
nema to spolocne nic s elektrinou v aute a vznika preto ze auto neni ukostrene voci zemi stou iskrou sa treba naucit zit alebo tie pulovre a rozne potahy sedaciek z PE-materialu zahodit
motor ukostreny(dotiahnuty minus poooool)mat musis len je niekde zasity
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Start při teplotě po nulou
Mohli by ste mi napisat,kde mam ja to svoje uzemnenie/ukostrenie motora?
dakujem
dakujem
Astra caravan i line Y20DTH
Re: Start při teplotě po nulou
TADYsusliak píše:Mohli by ste mi napisat,kde mam ja to svoje uzemnenie/ukostrenie motora?
dakujem
edit by Trdlo: upraven link
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Start při teplotě po nulou
Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.
Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.
Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
Re: Start při teplotě po nulou
skus skontrolovat minusovy kabel od baterky po motor.na motore to poriadne rozober precisti a sprav co najlepsi spoj,je mozne ze vdaka vysokemu prechodovemu odporu mas problem startnut.chce to fakt dokladne ocistit cize manualna praca
Re: Start při teplotě po nulou
Jak jsou starý zapalovací kabely a svíčky?Paja píše:Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.
Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
END
Re: Start při teplotě po nulou
Auto mám jako druhý majitel, ale předpokládám, že jsou oboje ještě původní, tedy od konce r.2002, najeto je cca 85000km. Svíčky jsem dnes vyměnil za nové, nechal jsem teď ještě nabíjet pro jistotu baterii, zítra ráno zkusím nastartovat, zda se to nějak projeví.Trdlo píše:Jak jsou starý zapalovací kabely a svíčky?Paja píše:Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.
Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
Re: Start při teplotě po nulou
Zkusil bych nejen nový svíčky ale i kabely, ty bývají zdrojem velkých problémů.
Obzvlášť při jejich stáří a najetých km bych neváhal.
Obzvlášť při jejich stáří a najetých km bych neváhal.
END
Re: Start při teplotě po nulou
Myslíš, že to může být tím? Opravdu se špatné starty projevují jen při tom prvním startu, pokud bylo ještě teplo, nebo i v zimě, pokud je zahřátý motor, tak startuje napoprvé... Ale zkusit se má všechno:-)