Helejď, Ty kluku jeden, říkal jsi, že jsi taky z Prahy, že jo? Byla by možnost se zastavit u Tebe na té brzdě??? Zdá se mi, že to má poctivých 92 kW, ale rád si to nechám rozmluvitAstraDTI píše:No je to trochu muj konicek - mam vybaveni na upravu starsich RJ motronic a jetronic takze brzda je nutnost Na zabehu samozrejme velice zalezi. No ale to nemeni nic na tom ze sem fakt nevidel 2.2DTI co ma pod 100kW. Dost sem po tom patral protoze tohle auto mam jako soukromy a nebylo nejlevnejsi
Mimochodem, měřený sprint jsem jel jenom jednu jízdu a to jsem se ještě zadíval na tu slečnu, co to startovala. Stejně to KDR udělal schválně, že nám jí tam postavil. Můj pocit z dobře vykonané jízdy mi přišel tak dobrý, že už jsem to nechtěl opravovat
Jo, a ještě jedno "mimochodem". Praha - Liberecká ulice, ve 140 km/h jsem začal do kopce ujíždět pánovi (Omega 2.0i 16v), když jsem ho chudáka vydráždil (podmetl jsem ho zprava - nesnáším, když někdo jede v levém pruhu a ve zbývajících dvou je naprosto prázdno - no, a pak jsem měl ve všech pruzích auta, tak jsem tam na něj počkal). Od 170-ti km/h byl ten můj krouťák lepčí.