Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Uživatelský avatar
glemo
Příspěvky: 261
Registrován: 05 úno 2008, 15:23
Bydliště: Medzi CA-ZA
Kontaktovat uživatele:

Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Příspěvek od glemo » 29 pro 2008, 21:01

Nazdar hoši.Kamarátovi sa na aute (nie Astra a nie OPEL) zlomil, žhavič a teraz nevie čo s tým.Viem, že to nieje náš Oplácky problém ale je to problém všeobecný ktorý sa môže stať ktorémukoľvek ropákovi.Poradíte?Aby som vás trocha schladil tak to nie je koncern.Je to Peugeot 406 2,0 Hdi.pozn.:podľa mňa skvelé auto...

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike.S » 29 pro 2008, 21:10

přesunul jsem ti to, sem se to hodí víc
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 29 pro 2008, 21:43

Servis. Bohužel. Jsou na to speciální klíče, kterýma se to snad ještě povolí. Pokud ne, tak hlava dolu a vyjiskřit.
END

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 30 pro 2008, 09:51

pohledej na internetu v okolí nějakou mechanickou dílnu, vytahovače zalomených šroubů bývají běžná věc,
jinak jiskřit. :x
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 30 pro 2008, 10:04

Spermine sorry, ale žhavič tahat normálním vytahovákem, no newim, newim...
END

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 30 pro 2008, 10:05

No to asi těžko no... :twisted:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 30 pro 2008, 10:22

pokud bych ten žhavič viděl, mohl bych navrhnout postup, tak jsem navrhl možné a jednoduché řešení,
samozřejmě, takto to řešit nelze, proto píšu ať pohledá a popř. i kontaktuje.
pokud se mu ukroutil 6TI hran tak jedině rozdělat, nebo něco podobného co navrhuji.
dotaz :? kdo zná vytahovače zalomených šroubů :?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 30 pro 2008, 10:27

Vytahovače doma mám, ale na normální šrouby, už jsem to párkrát dělal, žhavičky bych s tím určitě nedal.. :o
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 30 pro 2008, 10:35

tak to víš o čem píšu, no asi to není vhodné, nemám diesel
http://www.naradi.bucek.name/index3.php ... sada_55c00_
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od mexxo » 30 pro 2008, 10:42

Ku nám do servisu chodí jeden chlapík z Bratislavy. Odvŕtava ich a nejako vyťahuje bez demontáže hlavy, prípadne aj opravuje závity. Ale keby mal isť z BA ku vám tak by sa to asi dosť predražilo. Skús nájsť niekoho podobného v okolí.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 30 pro 2008, 10:59

spermin píše:tak to víš o čem píšu, no asi to není vhodné, nemám diesel
http://www.naradi.bucek.name/index3.php ... sada_55c00_
No to jsou klasický vytahováky. Ale s tím fakt žhavič nedáš.

Teoreticky, pokud zbyl alespoň kousek, dalo by se použít tenhle vytahovák, ale i s ním to spíš nepůjde...

Obrázek
Obrázek
END

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Příspěvek od denny » 30 pro 2008, 14:26

glemo píše:Nazdar hoši.Kamarátovi sa na aute (nie Astra a nie OPEL) zlomil, žhavič a teraz nevie čo s tým.Viem, že to nieje náš Oplácky problém ale je to problém všeobecný ktorý sa môže stať ktorémukoľvek ropákovi.Poradíte?Aby som vás trocha schladil tak to nie je koncern.Je to Peugeot 406 2,0 Hdi.pozn.:podľa mňa skvelé auto...
Toto pouze spec.nástroji třeba pro motory Mercedes a koncernu PSA je super od KLANN,já mám pro Opel od HENI.

Tady je postup nástroji Klann pro PSA
http://www.klann-online.de/Filme/KL-1383-21K.htm

Uživatelský avatar
glemo
Příspěvky: 261
Registrován: 05 úno 2008, 15:23
Bydliště: Medzi CA-ZA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od glemo » 31 pro 2008, 12:55

Vyťahovákom to asi nepôjde.Žhavič je utopený cca 15 cm a aj keď by sa doň podarilo navŕtať dieru neviem neviem ako by sa tam dalo dostať s vyťahovákom.Orem toho vnútri žhaviča je keramika a je dosť krehká takže hrozí riziko vniku úlomkov do valca a to by bola skoro istá smrť motora.No vypadá to na odbornejšiu orravu ako sme čakali.Keď to bude mať hotové dám vedieť ako sa s tým popasovali.Inak prajem všetkým príjemné prežitie vianočných sviatkov a PF 2009.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 31 pro 2008, 17:34

glemo píše:Vyťahovákom to asi nepôjde.Žhavič je utopený cca 15 cm a aj keď by sa doň podarilo navŕtať dieru neviem neviem ako by sa tam dalo dostať s vyťahovákom.Orem toho vnútri žhaviča je keramika a je dosť krehká takže hrozí riziko vniku úlomkov do valca a to by bola skoro istá smrť motora.No vypadá to na odbornejšiu orravu ako sme čakali.Keď to bude mať hotové dám vedieť ako sa s tým popasovali.Inak prajem všetkým príjemné prežitie vianočných sviatkov a PF 2009.
Žádná keramika tam není.Elektroda je wolframová a musí se utrhnout vevnitř spec.nástrojem.Koukni pořádně na ten filmek,co jsem napsal odkaz,je to přímo ten motor.Dovnitř přes komoru vstřikovače pouští vzduch a bordel jde ven při práci.Ani značkový servis nebude mít toto nářadí,vždy si jej pořizuje někdo,kdo se dost specializuje.Vím kolik služeb vykonávám pro tzv značkové servisy,vždyť jim vyrábím i brzdové trubky,lakujeme jim auta měníme SAC a NIO spojky,oni toho totiš kladivem a klíčem na olej filtr moc nezvládnou.
Já bohužel dělám nějvíc Opel,VAG a BMW,tak mám jiné nástroje.Dal jsem ti tam schválně odkaz,abys věděl na co se informovat,čím to opravují apod.

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 01 led 2009, 16:41

Tak tomu říkám nářadičko... 8)
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Odpovědět