Zlomený žhavič.Čo s Tým?
Zlomený žhavič.Čo s Tým?
Nazdar hoši.Kamarátovi sa na aute (nie Astra a nie OPEL) zlomil, žhavič a teraz nevie čo s tým.Viem, že to nieje náš Oplácky problém ale je to problém všeobecný ktorý sa môže stať ktorémukoľvek ropákovi.Poradíte?Aby som vás trocha schladil tak to nie je koncern.Je to Peugeot 406 2,0 Hdi.pozn.:podľa mňa skvelé auto...
- Reklama
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
přesunul jsem ti to, sem se to hodí víc
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
No to asi těžko no...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
pokud bych ten žhavič viděl, mohl bych navrhnout postup, tak jsem navrhl možné a jednoduché řešení,
samozřejmě, takto to řešit nelze, proto píšu ať pohledá a popř. i kontaktuje.
pokud se mu ukroutil 6TI hran tak jedině rozdělat, nebo něco podobného co navrhuji.
dotaz kdo zná vytahovače zalomených šroubů
samozřejmě, takto to řešit nelze, proto píšu ať pohledá a popř. i kontaktuje.
pokud se mu ukroutil 6TI hran tak jedině rozdělat, nebo něco podobného co navrhuji.
dotaz kdo zná vytahovače zalomených šroubů
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Vytahovače doma mám, ale na normální šrouby, už jsem to párkrát dělal, žhavičky bych s tím určitě nedal..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
tak to víš o čem píšu, no asi to není vhodné, nemám diesel
http://www.naradi.bucek.name/index3.php ... sada_55c00_
http://www.naradi.bucek.name/index3.php ... sada_55c00_
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
No to jsou klasický vytahováky. Ale s tím fakt žhavič nedáš.spermin píše:tak to víš o čem píšu, no asi to není vhodné, nemám diesel
http://www.naradi.bucek.name/index3.php ... sada_55c00_
Teoreticky, pokud zbyl alespoň kousek, dalo by se použít tenhle vytahovák, ale i s ním to spíš nepůjde...
END
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?
Toto pouze spec.nástroji třeba pro motory Mercedes a koncernu PSA je super od KLANN,já mám pro Opel od HENI.glemo píše:Nazdar hoši.Kamarátovi sa na aute (nie Astra a nie OPEL) zlomil, žhavič a teraz nevie čo s tým.Viem, že to nieje náš Oplácky problém ale je to problém všeobecný ktorý sa môže stať ktorémukoľvek ropákovi.Poradíte?Aby som vás trocha schladil tak to nie je koncern.Je to Peugeot 406 2,0 Hdi.pozn.:podľa mňa skvelé auto...
Tady je postup nástroji Klann pro PSA
http://www.klann-online.de/Filme/KL-1383-21K.htm
Vyťahovákom to asi nepôjde.Žhavič je utopený cca 15 cm a aj keď by sa doň podarilo navŕtať dieru neviem neviem ako by sa tam dalo dostať s vyťahovákom.Orem toho vnútri žhaviča je keramika a je dosť krehká takže hrozí riziko vniku úlomkov do valca a to by bola skoro istá smrť motora.No vypadá to na odbornejšiu orravu ako sme čakali.Keď to bude mať hotové dám vedieť ako sa s tým popasovali.Inak prajem všetkým príjemné prežitie vianočných sviatkov a PF 2009.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Žádná keramika tam není.Elektroda je wolframová a musí se utrhnout vevnitř spec.nástrojem.Koukni pořádně na ten filmek,co jsem napsal odkaz,je to přímo ten motor.Dovnitř přes komoru vstřikovače pouští vzduch a bordel jde ven při práci.Ani značkový servis nebude mít toto nářadí,vždy si jej pořizuje někdo,kdo se dost specializuje.Vím kolik služeb vykonávám pro tzv značkové servisy,vždyť jim vyrábím i brzdové trubky,lakujeme jim auta měníme SAC a NIO spojky,oni toho totiš kladivem a klíčem na olej filtr moc nezvládnou.glemo píše:Vyťahovákom to asi nepôjde.Žhavič je utopený cca 15 cm a aj keď by sa doň podarilo navŕtať dieru neviem neviem ako by sa tam dalo dostať s vyťahovákom.Orem toho vnútri žhaviča je keramika a je dosť krehká takže hrozí riziko vniku úlomkov do valca a to by bola skoro istá smrť motora.No vypadá to na odbornejšiu orravu ako sme čakali.Keď to bude mať hotové dám vedieť ako sa s tým popasovali.Inak prajem všetkým príjemné prežitie vianočných sviatkov a PF 2009.
Já bohužel dělám nějvíc Opel,VAG a BMW,tak mám jiné nástroje.Dal jsem ti tam schválně odkaz,abys věděl na co se informovat,čím to opravují apod.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Tak tomu říkám nářadičko...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."