Olej v naftě

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra G, pravděpodobně to bude zde.
Odpovědět
Hromasx
Příspěvky: 19
Registrován: 01 pro 2008, 19:58

Olej v naftě

Příspěvek od Hromasx » 21 pro 2008, 21:45

Zdravím zafiráci. Nemáte někdo náhodou zkušenost s olejem v naftě. :( Mám Zafiru 2.0 DTI. :cry:

Reklama
 

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 21 pro 2008, 21:49

2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Hromasx
Příspěvky: 19
Registrován: 01 pro 2008, 19:58

Příspěvek od Hromasx » 21 pro 2008, 22:08

Já nemám problém s přibíváním oleje ale s ubíváním 8)

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 21 pro 2008, 22:13

Jako že ubývá olej v motoru - naftovém motoru? Tak to jsem špatně pochopil.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2263
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAX - CZ » 22 pro 2008, 13:02

Nějak blíž specifikuj problém "olej v naftě". Jak jsi na to přišel? Olej do nafty se ti z motoru nedostane. Nebo ti jen ubývá olej více než je zdrávo? Tam samozřejmě může být problém na více místech.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

https://www.automilacek.cz

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 22 pro 2008, 19:16

Na 99,9 procent máš problém ve spec.těsnících kroužcích mezi vstřikovačem a připojovacími prvky naftových trubek.Je to dost častá závada.Amatérsky se do toho nepouštěj,je nutno demontovat vačkovou hřídel,demontovat přip.prvky,vyměnit ty kroužky,namontovat vačku,nastavit pomocí prvků řetězový rozvod.Jeden kroužek stojí cca250,-Kč.Vždy u této práce měním i všechny potřebné o-kroužky a hadičky přepadů.

Gofe
Příspěvky: 50
Registrován: 09 dub 2007, 11:53

Příspěvek od Gofe » 22 pro 2008, 20:15

Kdyby to byli ty těsnící kroužky, byla by nafta v oleji... Jak píše Max-CZ " "specifikuj svůj problém" potom ti někdo může poradit něco smysluplného... :wink:

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 22 pro 2008, 20:42

Gofe píše:Kdyby to byli ty těsnící kroužky, byla by nafta v oleji... Jak píše Max-CZ " "specifikuj svůj problém" potom ti někdo může poradit něco smysluplného... :wink:

To už bývá až to horší stadium,nejdřív začne "černat" nafta od oleje.

Gofe
Příspěvky: 50
Registrován: 09 dub 2007, 11:53

Příspěvek od Gofe » 22 pro 2008, 21:22

Jen nechápu, jak se může dostat olej,kterej se jen tak "válí" kolem tech těsnících kroužků u vstřiků a nemá tlak,do systému ke vstřikům, kde ten tlak je a né zrovna malej????... Nehádám se jen by mě to zajímalo... :?:

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 22 pro 2008, 22:41

to gofe: kdo to nerozdělal nechápe.Taky třeba přepady jsou u tohoto systému zapojeny do přívodu oproti jiným,které to mají do zpátečky od čerpadla.Je tam mnoho jiných "vychytávek".

Hromasx
Příspěvky: 19
Registrován: 01 pro 2008, 19:58

Příspěvek od Hromasx » 23 pro 2008, 22:55

Už jsem byl v oplu, prý to jsou ty těsnící kroužky, opraví mi to po novém roku (už jsem viděl hodně ale docela by mě zajímalo jak to tam vypadá). Díky moc všem za rady.
8)

VESELÉ VÁNOCE A HODNĚ KILOMETRŮ BEZ PŘEKÁŽEK :) :)

Odpovědět