Snímač množství vzduchu

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 17 pro 2008, 19:50

Okura píše:určitě se dá taky,
toto jsou jen ukazkové měření
Dá se to samo taky/perfektní návod má VIVID/,ale 99proc je chyba jinde.
Hláška P0110 je následek.

Reklama
 

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 17 pro 2008, 21:20

jo VIVID, ale to nepužívám, má plno chyb ve schématech motoru,
už mě parkrát dostal, když už tak autodata jsou přesnější

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 17 pro 2008, 21:53

Okura píše:jo VIVID, ale to nepužívám, má plno chyb ve schématech motoru,
už mě parkrát dostal, když už tak autodata jsou přesnější
Já raději tedy ESITRONIC,ale VIVID online nemá v měření funkcí součástek chybu,možná v zapojení říd,jednotek,ale to zas nepoužívám já.
A když je nejhůř tak FCD přímo p. Fleischhans.....

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 17 pro 2008, 22:15

jasan, ale taky má i esi tronic chyby,
tedka už jedu pouze po originálech od značek, jinak to nemá cenu asi
Taky sem zjistil že origo je origo a nic se ji nevyrovná,
dělal sem tedka na kámošové 406ce a bez vybavení bych to nedal, KTSka se nechytala vubec

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 18 pro 2008, 08:15

denny píše: Já CRC používám asi 10let k naprosté spokojenosti.Jinak si myslím ,že kolega to tady moc nestudoval a jen to hodil do fora.Na X18XE ,X20XEV jsem jěště nikdy nepotřeboval měnit mhv /když teda nebyl mechanicky poškozen havárií/,je totiž snad nesmrtelný.Vždy mě víc potrápili bypassy HITASHI/stejný problém u vozů FORD/.Jinak OPELy dělám již skoro 20let.
Super, zkusím ho, má příznivější cenu. 8) Já už měl obavy brát něco jinýho, většina jiných než Berner když se dostane ke svíčkám, tak je konec, svíčky musí ven, vyfoukat zase z5 a víš sám, jak je to s časem....
Jinak ti ale musím odporovat, na X18XE nevím ale X18XE1 smrtelná je, odešla mi na zafě... a nebylo to crashem ani na ní nemám sport. filtr, kterej by ji urychlil....
END

Mikyska
Příspěvky: 38
Registrován: 16 zář 2008, 10:38
Bydliště: Plzeň

Snímač množství vzduchu

Příspěvek od Mikyska » 05 led 2009, 14:13

Může mi ještě někdo poradit? Co se stane když odpojím konektor u tý váhy vzduchu abych zjistil jestli je chyba opravdu v ní? :? Pojede to vůbec? Bude svítit kontrolka motoru při odpojeným konektoru? A ještě jedna věc: Je v tý váze zabudovanej snímač teploty nasávaného vzduchu,protože mi diagnostika ukazuje chybu P 0110. Je možno ho nějak opravit nebo aspoň proměřit? Je toho dost,ale díky předem za odpovědi. 8) Mám 1.8 16V kombi r.v.2000.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 05 led 2009, 14:27

Váha vzduchu = snímač teploty nasávaného vzduchu.

Odpojit konektor můžeš, rozsvítí se kontrolka a motor půjde do nouzového režimu, ale půjde.
END

Mikyska
Příspěvky: 38
Registrován: 16 zář 2008, 10:38
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mikyska » 05 led 2009, 14:32

Díky za rychlou odpověď. 8) Zkusím to. Nouzový režim znamená,že bude jenom vyšší spotřeba,protože řídící jednotka nemá signál? Abych něco nepokazil. :cry:

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 05 led 2009, 14:34

Nouzový režim znamená omezený režim, auto pojede max 90km/h na nějké základní hodnoty, nebere si signály z čidel.
END

Mikyska
Příspěvky: 38
Registrován: 16 zář 2008, 10:38
Bydliště: Plzeň

Re: Snímač množství vzduchu

Příspěvek od Mikyska » 14 led 2009, 20:26

Tak jsem tam dal novou váhu a dělá to bohužel pořád. :( Nemusí se to nějak nastavit nebo třeba vymazat ty předchozí závady z paměti? Protože,když jsem se poprvé rozjel,tak to hrozně škubalo(o hodně víc než s tou starou) a po chvilce se mi opět rozsvítila ta prokletá kontrolka závady motoru. No a ještě mi připadalo,že to jede jakoby na tři válce. Po chvilce se to ale spravilo. Měl bych se asi taky podívat na svíčky. Mohlo by to taky souviset s touto závadou? Protože když jsem zastavil na červenej,tak se mi zdálo,že se auto na volnoběh třese jakoby na tři válce. Díky předem za odpovědi. 8)

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Snímač množství vzduchu

Příspěvek od Trdlo » 14 led 2009, 20:29

No tak to máš navíc asi ještě pryč buď jen svíčky, nebo rovnou celou lištu.... Takže pokud závada přetrvala, asi jsi vyměnil zbytečně váhu... :(
END

Mikyska
Příspěvky: 38
Registrován: 16 zář 2008, 10:38
Bydliště: Plzeň

Re: Snímač množství vzduchu

Příspěvek od Mikyska » 14 led 2009, 20:37

Díky za rychlou odpověď. 8) Zkusím začít s těma svíčkama a budu se modlit..... Jaký by jsi mi doporučil? Nemusím mít nějaký extra drahý,úplně mi stačí normální. Nejsem žádnej závodník.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Snímač množství vzduchu

Příspěvek od Trdlo » 14 led 2009, 20:42

Pokud pomineme luxusky, běž do nějakých Beru Ultra X platin, Bris premium.....
Najdeš tady celé vlákno o svíčkách, zkus použít hledat.
END

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Snímač množství vzduchu

Příspěvek od manli2 » 14 led 2009, 20:47

BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Mikyska
Příspěvky: 38
Registrován: 16 zář 2008, 10:38
Bydliště: Plzeň

Re: Snímač množství vzduchu

Příspěvek od Mikyska » 14 led 2009, 20:49

Díky. Až je vyměním a projedu, tak napíšu jak jsem dopadl.

Odpovědět