Taky jsi jezdil klepačkou, že to znáš?APiK píše:Jasně. Favoriti (ty s jednobodem) namají čidlo klepání, takže málo oktanů poznáš okamžitě .Trdlo píše:Tak nevím samozřejmě jak u Vás, ale tady u nás na to skáčou i favoriti.
Snímač množství vzduchu
- Reklama
Měl jsem formana 94 BMM silverline. Měl čipnutou jednotku, upravený motor, výztuhy, plná výbava atp. Prostě to bylo dělo. Taky to jezdilo na N98 jen . Ale zase 160 s rakví na střeše a s rodinou na dovolenou. Měl jsem ho rád .Trdlo píše: Taky jsi jezdil klepačkou, že to znáš?
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Taky poslední OTTrdlo píše:Poslední OT
Apíku, jsi sebevrah!!! A jestli i s rodinou, tak vrah!
Já na krátkym fáčku 93 jen 150, ale na R10, když fouk vítr, tak jsem byl v druhym pruhu při téhle rychlosti už fakt bylo problém ho udržet....
Samozřejmě bylo bezvětří . Konkrétně to bylo na Slovenské D1 a R1 - tam se jelo nádherně .
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Snímač množství vzduchu
Mohl by jsi prosím popsat podrobněji vyzkoušení tý váhy vzduchu? Myslím tím, třeba na který piny připojit osciloskop,co z toho leze za signál a kam připojit napětí a jaký.Ctěl bych si to taky peměřit. Předem díky.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snímač množství vzduchu
Jak jsem pochopil sdiskuse,tak máš motor X18XE.Tvůj problém není v měřiči hmotnosti vzduchu/to je jen následek-hláška P0110/,ale v zanesené škrtící klapce a hlavně ve špatné funkci tzv. bypassventilu/ventil volnoběhu/.Bývá dost často velmi zanesený i kanálky k němu.Pro první pomoc stačí odmontovat,vymýt /třeba carburator cleanerem od CRC-dod ELIT/,vymýt i klapku.Tím bývá většinou závada odstraněna.Mikyska píše:Mohl by jsi prosím popsat podrobněji vyzkoušení tý váhy vzduchu? Myslím tím, třeba na který piny připojit osciloskop,co z toho leze za signál a kam připojit napětí a jaký.Ctěl bych si to taky peměřit. Předem díky.
Pozor,až ho budeš šroubovat zpět,tak opatrně,ať nestrhneš závity,jinak tě čeká problém s falešným vzduchem.Musel bys potom opravit závity třeba pomocí V-COIL/dodává fa d.a.t./.
Denny: to máš naprostou pravdu, ale vycházím z toho, že už při první návštěvě tohoto fóra zjistíš, jak je důležité klapku a krokáš držet čistý, takže předpokládám, že než tento svůj problém napsal, tak toto zkusil vyčistit.
Btw: jak jsi spokojen s tím výrobkem od elitu? Já totiž běžně používám čistič vstřikovacího systému od Berneru, tak jen pro info.
Btw: jak jsi spokojen s tím výrobkem od elitu? Já totiž běžně používám čistič vstřikovacího systému od Berneru, tak jen pro info.
END
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Já CRC používám asi 10let k naprosté spokojenosti.Jinak si myslím ,že kolega to tady moc nestudoval a jen to hodil do fora.Na X18XE ,X20XEV jsem jěště nikdy nepotřeboval měnit mhv /když teda nebyl mechanicky poškozen havárií/,je totiž snad nesmrtelný.Vždy mě víc potrápili bypassy HITASHI/stejný problém u vozů FORD/.Jinak OPELy dělám již skoro 20let.Trdlo píše:Denny: to máš naprostou pravdu, ale vycházím z toho, že už při první návštěvě tohoto fóra zjistíš, jak je důležité klapku a krokáš držet čistý, takže předpokládám, že než tento svůj problém napsal, tak toto zkusil vyčistit.
Btw: jak jsi spokojen s tím výrobkem od elitu? Já totiž běžně používám čistič vstřikovacího systému od Berneru, tak jen pro info.