Snímač množství vzduchu

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 15 pro 2008, 13:31

APiK píše:
Trdlo píše:Tak nevím samozřejmě jak u Vás, ale tady u nás na to skáčou i favoriti. :lol:
Jasně. :lol: Favoriti (ty s jednobodem) namají čidlo klepání, takže málo oktanů poznáš okamžitě :lol: .
8) Taky jsi jezdil klepačkou, že to znáš? :lol:
END

Reklama
 

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 15 pro 2008, 13:54

Trdlo píše: 8) Taky jsi jezdil klepačkou, že to znáš? :lol:
Měl jsem formana 94 BMM silverline. Měl čipnutou jednotku, upravený motor, výztuhy, plná výbava atp. Prostě to bylo dělo. Taky to jezdilo na N98 jen :lol: . Ale zase 160 s rakví na střeše a s rodinou na dovolenou. Měl jsem ho rád :lol: .
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 15 pro 2008, 13:58

Poslední OT

Apíku, jsi sebevrah!!! A jestli i s rodinou, tak vrah! :lol: :lol: :lol:
Já na krátkym fáčku 93 jen 150, ale na R10, když fouk vítr, tak jsem byl v druhym pruhu při téhle rychlosti už fakt bylo problém ho udržet.... :oops:
END

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 15 pro 2008, 13:59

Trdlo píše:Poslední OT

Apíku, jsi sebevrah!!! A jestli i s rodinou, tak vrah! :lol: :lol: :lol:
Já na krátkym fáčku 93 jen 150, ale na R10, když fouk vítr, tak jsem byl v druhym pruhu při téhle rychlosti už fakt bylo problém ho udržet.... :oops:
Taky poslední OT

Samozřejmě bylo bezvětří :lol: . Konkrétně to bylo na Slovenské D1 a R1 - tam se jelo nádherně 8) .
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Dragon
Příspěvky: 72
Registrován: 14 kvě 2007, 08:53
Bydliště: Dubí

Příspěvek od Dragon » 16 pro 2008, 07:11

Tak já jsem na tom Globusu netankoval N95 ale N98, takže ten by určitě neměl mít 93 oktanů :wink:
I když souhlasím s tím, že by tam nohl být problém s váhou vzduchu. Zkusím se na to někdy mrknout..
Astra G Caravan 1.8 16V r.v.98

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 16 pro 2008, 08:13

da se nejak otestovat ta vaha vzduchu jestli je funkcni nebo ne? nemyslim tim nalejt jinaci benzin a jezdit :D
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 16 pro 2008, 13:19

Otestovat netuším, zkusit si půjčit od někoho jinou a vyzkoušet. A mně většinou diagnostika jednoznačně označila chybu váhy, tak jsem to ani neřešil a šel pro novou.
END

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 16 pro 2008, 15:55

dá se odzkoušet na osciloskopu,
se měří její vystupní napětí a doba reakce

Mikyska
Příspěvky: 38
Registrován: 16 zář 2008, 10:38
Bydliště: Plzeň

Snímač množství vzduchu

Příspěvek od Mikyska » 16 pro 2008, 22:10

Mohl by jsi prosím popsat podrobněji vyzkoušení tý váhy vzduchu? Myslím tím, třeba na který piny připojit osciloskop,co z toho leze za signál a kam připojit napětí a jaký.Ctěl bych si to taky peměřit. Předem díky. 8)

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Snímač množství vzduchu

Příspěvek od denny » 16 pro 2008, 22:27

Mikyska píše:Mohl by jsi prosím popsat podrobněji vyzkoušení tý váhy vzduchu? Myslím tím, třeba na který piny připojit osciloskop,co z toho leze za signál a kam připojit napětí a jaký.Ctěl bych si to taky peměřit. Předem díky. 8)
Jak jsem pochopil sdiskuse,tak máš motor X18XE.Tvůj problém není v měřiči hmotnosti vzduchu/to je jen následek-hláška P0110/,ale v zanesené škrtící klapce a hlavně ve špatné funkci tzv. bypassventilu/ventil volnoběhu/.Bývá dost často velmi zanesený i kanálky k němu.Pro první pomoc stačí odmontovat,vymýt /třeba carburator cleanerem od CRC-dod ELIT/,vymýt i klapku.Tím bývá většinou závada odstraněna.
Pozor,až ho budeš šroubovat zpět,tak opatrně,ať nestrhneš závity,jinak tě čeká problém s falešným vzduchem.Musel bys potom opravit závity třeba pomocí V-COIL/dodává fa d.a.t./.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 17 pro 2008, 11:54

Denny: to máš naprostou pravdu, ale vycházím z toho, že už při první návštěvě tohoto fóra zjistíš, jak je důležité klapku a krokáš držet čistý, takže předpokládám, že než tento svůj problém napsal, tak toto zkusil vyčistit.
Btw: jak jsi spokojen s tím výrobkem od elitu? Já totiž běžně používám čistič vstřikovacího systému od Berneru, tak jen pro info. :)
END

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 17 pro 2008, 18:21

Trdlo píše:Denny: to máš naprostou pravdu, ale vycházím z toho, že už při první návštěvě tohoto fóra zjistíš, jak je důležité klapku a krokáš držet čistý, takže předpokládám, že než tento svůj problém napsal, tak toto zkusil vyčistit.
Btw: jak jsi spokojen s tím výrobkem od elitu? Já totiž běžně používám čistič vstřikovacího systému od Berneru, tak jen pro info. :)
Já CRC používám asi 10let k naprosté spokojenosti.Jinak si myslím ,že kolega to tady moc nestudoval a jen to hodil do fora.Na X18XE ,X20XEV jsem jěště nikdy nepotřeboval měnit mhv /když teda nebyl mechanicky poškozen havárií/,je totiž snad nesmrtelný.Vždy mě víc potrápili bypassy HITASHI/stejný problém u vozů FORD/.Jinak OPELy dělám již skoro 20let.

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 17 pro 2008, 18:32


Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 17 pro 2008, 18:43

Moc pěkné,ale ne pro daný typ mhv.Toto je pro HFM/vyhřívaná deska/ ,ale kolega má X18XE1 simtec70a ten používá hitzdraht/vyhříváný drát/=hodnoty jiné.

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 17 pro 2008, 19:25

určitě se dá taky,
toto jsou jen ukazkové měření

Odpovědět