Srovnani s Fiatkem :)
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 26 čer 2007, 21:28
- Kontaktovat uživatele:
Srovnani s Fiatkem :)
Hosi, je vesely si pocist hlavne dole tu diskuzi ))
http://magazin.automix.centrum.cz/clanek.phtml?id=11531
http://magazin.automix.centrum.cz/clanek.phtml?id=11531
PHILIPS
G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL
G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je zas srovnání . Každej si bdue hájit to svoje, ale tady mi přijde, že Fiatík je vždycky na konci tabulek ve spolehlivosti ...
A pár komentů od Fiaťáků, kterejm shnil 5x bouranej první Kadett, je opravdu hodnotných
Ale lepší je mlčet, vono by se to zas zvrtlo (vono se to zvrtne, já vim )
A pár komentů od Fiaťáků, kterejm shnil 5x bouranej první Kadett, je opravdu hodnotných
Ale lepší je mlčet, vono by se to zas zvrtlo (vono se to zvrtne, já vim )
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Opel odebírá od Fiatu motory 1.9 CDTI a 1.3 CDTI a musím říct, že 1.9 CDTI 88kW (120PS) co se týče spolehlivosti, překoná všechny ostatní motory Opel.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
no tak abych řekl to má taky jedinou výhodu že se s nima dal do paktu protože lepší krok ani udělat nemohli myslim jako že v tomhle se jim aspoň jednou něco povedlo hlavám od GMRomanK píše:Opel odebírá od Fiatu motory 1.9 CDTI a 1.3 CDTI a musím říct, že 1.9 CDTI 88kW (120PS) co se týče spolehlivosti, překoná všechny ostatní motory Opel.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Opel a Fiat... Priaznivci VW aj tak dajú tie značky na jednu úroveň - obe tie značky sú nekvalita... . Ale my vieme svoje. Kolega má Fiat Mareu a je spokojný. Bratranec má Zafiru, je tiež spokojný. Ja s Astrou zatiaľ tiež plná spokojnosť. Záleží skôr od šťastia - aby človek nenatrafil na zlý kus...
V podstate osobne ani nepoznám človeka, ktorý by mal nejaký väčší problém s novým autom, skôr to sú jazdené autá v zlom stave, alebo po havárii...
V podstate osobne ani nepoznám človeka, ktorý by mal nejaký väčší problém s novým autom, skôr to sú jazdené autá v zlom stave, alebo po havárii...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
Záleží co se porovnává. Je třeba si uvědomit, že ne všechny díly si dělá fabrika. Samozřejmě karoserii, nárazníky a všechno co souvisí s designem. Ale co se týče ostatního, fabrika je nakupuje u subdodavatelů jako je Hella, Bosch, Delphi, Delco, Siemens, VDO, Denso, SKF, TRW, Ronal, atd... Subdodavatelů je celá řada a nechce se mi je tady všechny jmenovat. Fabrika si dělá většinou taky motory (OPEL v současné době nemontuje do aut žádný svůj diesel!!!) a převodovky. Ale i tady se šetří na vývoji a fabrika raději někde nakoupí motory a prodá pořevodovky (které má kvalitní), než aby vyvíjela svůj vlastní motor (dieselový).
A ještě jedna poznámka. Výroba a prodej pokryje náklady s tím spojené. Netvoří se tam nijak závratný zisk. Je tedy otázka kde vzít na vývoj. Odpovědí je prodej náhradních dílů. Z těchto zisků Opel financuje vývoj nových modelů a komponentů. Je tedy logické, že kdyby prodával "neporuchová auta" tak si tento zisk sníží a nemusí to stačit na další vývoj. Fabrika má velmi dobrý přehled o tom, co se nejčastěji porouchá a co se nejvíc prodává. Samozřejmě může tyto díly přepracovat a vylepšit, ale proč to dělat u stávajícího modelu? A tak to přepracuje a použije v modelu novém. Výsledkem je nižší poruchovost u dříve problematických dílů.
A ještě jedna malá poznámka na konec. Opel opět podražil nové díly. I přes klesající kurz Eura vůči koruně se toto nikdy neprojevilo na levnějších dílech.
A ještě jedna poznámka. Výroba a prodej pokryje náklady s tím spojené. Netvoří se tam nijak závratný zisk. Je tedy otázka kde vzít na vývoj. Odpovědí je prodej náhradních dílů. Z těchto zisků Opel financuje vývoj nových modelů a komponentů. Je tedy logické, že kdyby prodával "neporuchová auta" tak si tento zisk sníží a nemusí to stačit na další vývoj. Fabrika má velmi dobrý přehled o tom, co se nejčastěji porouchá a co se nejvíc prodává. Samozřejmě může tyto díly přepracovat a vylepšit, ale proč to dělat u stávajícího modelu? A tak to přepracuje a použije v modelu novém. Výsledkem je nižší poruchovost u dříve problematických dílů.
A ještě jedna malá poznámka na konec. Opel opět podražil nové díly. I přes klesající kurz Eura vůči koruně se toto nikdy neprojevilo na levnějších dílech.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
fiat-podle mě jedny z nejvíc poruchových aut.s oplem se to vůbec nedá srovnávat.akorát jak jste tu probírali diesly,tak si myslim že opel dieslama neviniká,za to benzíny jsou cajk a takovej 2,0 8v ve vectře si myslim že by se těžko hledala konkurence-nesmrtelný motor.já s ním měl nalítáno 350.tisíc a byl tichej a krásně táhnul
můj život vlastně měří 400metrů !!!