i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
IGI
Příspěvky: 472
Registrován: 22 úno 2007, 21:18
Bydliště: Severní Moravák
Kontaktovat uživatele:

PP

Příspěvek od IGI » 08 pro 2008, 22:03

Tak jsem se díval do motoru a po 14-ti. dnech jsem si všiml jak profi udělal David natažení toho káblíku od PC jako originál. V chráničce z pvc. opravdu profi práce. Ještě dodám foto z motoru. :)
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.

Reklama
 

IGI
Příspěvky: 472
Registrován: 22 úno 2007, 21:18
Bydliště: Severní Moravák
Kontaktovat uživatele:

PP

Příspěvek od IGI » 08 pro 2008, 22:05

spotřeba se vyšplhala průměr město u 1,6-8V na 6,6l/100km.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od Miguello » 10 pro 2008, 18:07

Je tady někdo z Prahy, kdo by mi to namontoval ? Nejlépe do 18.12.,ať můžu 19. už mačkat cestou na Moravu :)
Veškeré mé možnosti elektrikářů a mechaniků (snad jen zatím) padly a jediný, kdo mě s tím nevyhodil, předběžně řekl 2000,-Kč. To známe - a pak skončím na 3500,-Kč - :!:

Jaká je podle vás přijatelná cena ? A přiměřená doba instalace ?

(pokud jsem blbej a podcenil jsem náročnost a uvedená cena 2000 a více je přiměřená, hoďte po mně kamenem, člověk se nejlíp učí na základě bolestivých podnětů)

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od langdon2 » 10 pro 2008, 20:41

David tusim hovoril ze to bude montovat za cca. 400KC .....ale fakt nie som si isty...skus mu poslat SS
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

IGI
Příspěvky: 472
Registrován: 22 úno 2007, 21:18
Bydliště: Severní Moravák
Kontaktovat uživatele:

Instalace PP

Příspěvek od IGI » 10 pro 2008, 21:27

David prováděl montáž asi 3.hodinky ale má praxi.Kdo to nedělal, typuji na půl dne. Cenově bych to viděl za práci 500 až 1000,-kč. :)
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od Miguello » 11 pro 2008, 09:15

2 langdon2: Dík. Davida radši otravovat nebudu, třeba by mi pak neprodal nějaký svůj další vynález :D
2 IGI: Dík. Taky jsem si říkal, že někdo, kdo se v autech běžně hrabe (i když třeba zrovna PP dělá poprvé), by na tom neměl strávit celý den.
A i kdyby na tom ten můj týpek strávil 4 hodiny, tak 500/hod.. kua, to je jak v Oplu !!!

Tak jsem se po dlouhé úvaze rozhodl a domluvil s jedním kámošem, který dělá na autech spíš skla a sem tam imobilizéry apod., nicméně rozdělat umí kde co :D že v neděli sjedeme k němu na garáž, uděláme kafe a vrhneme se na to.

Jediný, čeho se obávám, je:
1) krimpování (abych to spíš nezKRIPLoval, i když oni to umí kluci z IT, tak snad to zvládnu taky..)
2) napojení páčky
3) výroba pinu do ŘJ
4) něco by se ještě našlo, musím kouknout do návodu a pak zřejmě poprosím o radu

Tak mi už radši teď začněte držte palce, abych v neděli večer neseděl v polorozloženém autě nebo v sice složeném, ale out of order.. Ale zase když se to povede, o to větší z toho budu mít radost..

agla
Příspěvky: 21
Registrován: 11 pro 2008, 08:02
Bydliště: DĚČÍN

Příspěvek od agla » 11 pro 2008, 10:55

Dělali jsme montáž v sobotu na synově Astře(X16XEL), to snad nejde ani udělat špatně-návod+foto návod jsou dokonalým vodítkem. Funkční ihned, radost veliká, teď je na řadě moje Astra - X17DTL, to bude horší, protože Řj mám dole vepředu pod nárazníkem. Největším problémem bylo protáhnout vodič k ŘJ, nakonec to šlo nejlépe kolem lanka na otvírání kapoty motoru.

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od Miguello » 11 pro 2008, 12:27

2 agla & kukajz: Díky za podporu :D

Tak jsem napsal 30 řádků,odeslal,znovu to chtělo přihlásit,přihlásím,prázdno,zpět,zpět..a fakt prázdno :evil:
Tak ve stručnosti znova:

Vím co kam zapojit, ale protože jsem lama, co snad nikdy nic nepájela a nepřipojovala (kromě přívodního kabelu k infrazářiči do koupelny, k čemuž jsem potřeboval bráchu na telefonu, protože z těch barev jsem byl lehce zmatený), nevím samozřejmě jak. Předem se omlouvám za svou demenci :oops:
Spolu s PP mi přišel i další "molex", 3 stříbrný piny nebo co to je za bazmeky (zřejmě do "molexu") a 4 zlatý/měděný menší piny/bazmeky. Šroubky a sloupek neřeším, k čemu to je jsem kupodivu pochopil i já :evil: (to se zlobím sám na sebe, co jsem to za lamu, že se na všechno musím ptát)

Hlavně se nelekejte a neříkejte, ať se na to radši vybodnu, na izolaci veškerých spojů a napojení dohlídne kámoš :?: Prostě i když bych tu instalaci mohl zaplatit a neumřel bych hlady, už jsem se do toho tak zažral, že to prostě chci udělat hlavně sám (ta ješitnost je děsná věc..), aspoň z toho pak budu mít větší radost.

DOTAZY:
1) Kablíky k páčce jsou zapojeny do "molexu". Ten druhý molex mám osadit těmi třemi piny, abych mohl spojit oba molexy a z 2. molexu vést drátky, které napojím buď na drátky páčky nebo na drátky konektoru, do kterého se zapojuje páčka ? Proč molex neušmiknout a nenapojit drátky přímo na jeden z konektorů ?
2) V konektoru přístrojovky ty pozice 20 a 25 zřejmě osazeny nebudou, takže použiju 2 ze 4 malých bazmeků ? (když osazeny budou, můžu rovnout napojit na drátky, co vedou z těch pozic ?)
3) Co použiju na pin do ŘJ, pokud nebude pozice 21 (X16XEL) osazena ? To, co je na fotce s PP nepřišlo a jestli to je to samý, co do molexu, tak mi zas nesedí počty.

Prostě dejte mi drátky a pájku a armagedon je tady :oops:

Dík za pochopení i rady.

agla
Příspěvky: 21
Registrován: 11 pro 2008, 08:02
Bydliště: DĚČÍN

Příspěvek od agla » 11 pro 2008, 14:20

1. Drátky je možné samozřejmě rovnou spojit(po odstřižení pův.konektoru z páčky a konektoru na dodané kabeláži),lépe je ale odstřihnout konektor z páčky a nahradit jej dodaným konektorem, do něj patří ty 3 větší stříbrné PINy. Pozor ale na barvy jednotlivých drátků, nesouhlasí - na páčce je červená,hnědá a bílá, na dodané kabeláži černá,modrá a červená. V návodu k montáži a schématu zapojení(obojí na www) je to ale pochopitelně popsáno.Pokud by bylo třeba, doma bych to nějak ofotil, nebo popsal a poslal.
2. PINy 20(zelený drát) a 25(modročerný drát) v konektoru přístrojovky jistě budou, nešel by bez nich otáčkoměr a palivoměr. Na ně(drátky od nich vedoucí) je třeba připojit zelený a černý drátek z kabeláže k PP.
3. Do Řj je potřeba si opatřit PIN(samici, trubičku) třeba z kabelu k PC, prostě konektor rozlámat.

Dodané 4 zlaté menší piny patří do malého konektoru k PP k osazení pro denní osvětlení a imobilizer.

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od Miguello » 11 pro 2008, 14:46

A hrdinou dne je... AGLAAAAAAAAA :) :) :) :) :)
Skvělý, díky, teď už se nebojím ani lefa, ani oheňa :lol:
Fotit nic nemusíš, nedošlo mi, že konektor z páčky nikam zapojovat nebudu, že ovládání stěračů jde přes ty ploché konektory.

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 11 pro 2008, 17:19

Ja som origo konektor od páčky neodstrihol, ale na origo káble som napojil druhé káble s konektorom od Davida, tak že mám na páčke dva konektory - origo a aj Davidov. Človek nikdy nevie či sa ten pôvodný ešte niekedy nezíde.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 12 pro 2008, 00:41

Edit by Trdlo: Smazáno OT a nic neříkající příspěvky
Nikoho nebaví číst hromadu stránek v nichž polovina je o ničem nebo OT. A kritiku klidně unesu. :lol:
END

peet100
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2007, 11:58
Bydliště: bratislava

Příspěvek od peet100 » 17 pro 2008, 13:13

je tu niekto zo slovenska kto by to vedel namontovat a ma v tom prax?
1.6 16V 74KW HB 5dv.

agla
Příspěvky: 21
Registrován: 11 pro 2008, 08:02
Bydliště: DĚČÍN

Zapojoval již někdo PP do X17DTL ?

Příspěvek od agla » 17 pro 2008, 20:49

Namlsán celkem jednoduchou montáží PP do Astry s X16XEL jsem se pustil do druhé Astry v rodině - s dieselem X17DTL. Vše shodné, až na řídící jednotku. Podle dokumentace k PP bych měl zapojit vodič na PIN 29 řídící jednotky. Problém ale je, že ŘJ má dvě shodné zásuvky a obě mají stejné označení PINů(dvě řady 1-6 a 7-20). Netuším, kam vodič zapojit. Najde se někdo, kdo již PP pro motor X17DTL(X20DTL) namontoval, nebo má popis konektorů ŘJ ?

dudus83
Příspěvky: 178
Registrován: 11 úno 2007, 11:23

Příspěvek od dudus83 » 18 pro 2008, 20:53

zdravcko...su tu nejaki pani zo slovenska, ktori zamyslaju, ze si objednaju tento modul. aby sme napr. usetrili na postovnom. som cca z kosic. ked nikto idem do tooh sam. tak sa rychlo ozvite.

Odpovědět