JJ a nikde nic.To je to nejhorší.Vojta píše:byls na diagnostice?
Tlak turba 2.2DTR
- Reklama
NJN,jenže mě se nic nerozsvítí a vytočit to jde na 4.700 otáček-při zatížení,na 3.rychlostní stupeň.Ale spotřeba je hrozná,to dříve nebylo.Připadá mi,že výkon motoru honím naftou a ne tlakem vzduchu,proto ta spotřeba.EGR chodí dobře,na konektor kouknu i když jak píšu,chybu to nehlásí.....AstraDTI píše:Procti tohle vlakno:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Problem obecne diagnostickejch systemu je v tom, ze musi byt nejak nastaveny hodnoty, kdy to vyhodi chybu na nejakym cidlu (prekroceni meznich hodnot, kolisani, ....). To ze neni zobrazena zadna chyba neznamena, ze je vse v poradku - uz jsem se s tim setkal mnohokrat byt to nebylo u automobilu.
Potom zbyva podle me jedina varianta - je treba zkontrolovat live data - zkusenejsi clovek by nejake nesmysly, ktere jsou vsak v ramci tolerance odhalit mel. Takze zkusit nekoho, kdo ma diagnostiku s moznosti sledovani aktualnich hodnot a sledovat co delaj hodnoty behem jizdy.
Potom zbyva podle me jedina varianta - je treba zkontrolovat live data - zkusenejsi clovek by nejake nesmysly, ktere jsou vsak v ramci tolerance odhalit mel. Takze zkusit nekoho, kdo ma diagnostiku s moznosti sledovani aktualnich hodnot a sledovat co delaj hodnoty behem jizdy.
Tak jsem zkusil konektory a nic,stále stejné.Jedině zkusit live diagnostiku,ale asi zjistí to co já vím,malý tlak turba.Prostě místo aby se tlak reguloval plynule,to znamená že se klapky na turbu budou natáčet plynule,tak se zavřou úplně a tlak je malý.Ještě se vás zeptám,co má na starosti (který díl) ovládání turba? Kde je nějaké čidlo tlaku,případně to co ovládá naklápění klapek turba?Podle mě,tady musí být nějaká nesrovnalost.
Jo,jen tak pro info,omezovač drží 5.000 otáček.(naprázdno)
Jo,jen tak pro info,omezovač drží 5.000 otáček.(naprázdno)
Noooo....turbo ani lopatky neovlada ziaden system....ked si motor zacne tahat dostatok vzduchu (pri takych otackach motora), taky, ako je nastaveny naklon lopatiek v turbinke...tak sa turbinka roztoci...a zasa, ked je toho vzduchu uz "vela" (vysoke otacky motora), naklon lopatiek uz na to nestaci....motor trosku ZDOCHNE ....
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>
EGR chodí OK,ovládání turba je rok nové s turbem,a chodí,tedy na něčí povel natočí klapky na malý výkon.Takže jedině čidlo tlaku v sání,nebo ten solenoid.Diagnostika ho neukáže?AstraDTI píše:Podle me to bude jedno z toho co jmenoval vojta v pripadu problemu u JardyB ... tedy:čidlo tlaku v sání nebo egr nebo zatuhnutý ovládání turba nebo selenoid ovládající přetlak turba
Nevim konkretne, jak je to s diagnostikou u tehle motoru. Ale obecne nemusi diagnostika chybne pracujici prvek odhalit. Jak uz jsem psal vyse, je otazka jak jsou zadefinovany podminky, kdy nejaky prvek vyhodnoti jako chybovy.
Proto jsem navrhoval zkouknout live-data nejakym clovekem co umi Oply. Mohl by najit nestandartni chovani na nekterejch cidlech, ktere nutne nemusi byt vyhodnoceno jako chybne diagnostikou.
Me napriklad obcas motor parkrat skubne, aniz by se ulozila chyba. Bezesporu RJ dostava nejake chybne informace, ale vse je zatim v ramci toleranci.
Proto jsem navrhoval zkouknout live-data nejakym clovekem co umi Oply. Mohl by najit nestandartni chovani na nekterejch cidlech, ktere nutne nemusi byt vyhodnoceno jako chybne diagnostikou.
Me napriklad obcas motor parkrat skubne, aniz by se ulozila chyba. Bezesporu RJ dostava nejake chybne informace, ale vse je zatim v ramci toleranci.
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko