Tlak turba 2.2DTR

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 02 pro 2008, 01:19

Vojta píše:byls na diagnostice?
JJ a nikde nic.To je to nejhorší. :cry:

Reklama
 

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 03 pro 2008, 23:06

Tak zítra testnu váhu,jestli na to má vůbec nějaký vliv......kdo má jezdit jen 80,když to tak hezky jede....

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 04 pro 2008, 22:32

Tak váha to nedělá,stejné.....máte někdo nápad?


Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 06 pro 2008, 00:25

AstraDTI píše:Procti tohle vlakno:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
NJN,jenže mě se nic nerozsvítí a vytočit to jde na 4.700 otáček-při zatížení,na 3.rychlostní stupeň.Ale spotřeba je hrozná,to dříve nebylo.Připadá mi,že výkon motoru honím naftou a ne tlakem vzduchu,proto ta spotřeba.EGR chodí dobře,na konektor kouknu i když jak píšu,chybu to nehlásí..... :cry:

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 06 pro 2008, 10:58

Problem obecne diagnostickejch systemu je v tom, ze musi byt nejak nastaveny hodnoty, kdy to vyhodi chybu na nejakym cidlu (prekroceni meznich hodnot, kolisani, ....). To ze neni zobrazena zadna chyba neznamena, ze je vse v poradku - uz jsem se s tim setkal mnohokrat byt to nebylo u automobilu.
Potom zbyva podle me jedina varianta - je treba zkontrolovat live data - zkusenejsi clovek by nejake nesmysly, ktere jsou vsak v ramci tolerance odhalit mel. Takze zkusit nekoho, kdo ma diagnostiku s moznosti sledovani aktualnich hodnot a sledovat co delaj hodnoty behem jizdy.

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 09 pro 2008, 00:11

Tak jsem zkusil konektory a nic,stále stejné.Jedině zkusit live diagnostiku,ale asi zjistí to co já vím,malý tlak turba.Prostě místo aby se tlak reguloval plynule,to znamená že se klapky na turbu budou natáčet plynule,tak se zavřou úplně a tlak je malý.Ještě se vás zeptám,co má na starosti (který díl) ovládání turba? Kde je nějaké čidlo tlaku,případně to co ovládá naklápění klapek turba?Podle mě,tady musí být nějaká nesrovnalost.
Jo,jen tak pro info,omezovač drží 5.000 otáček.(naprázdno)

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 09 pro 2008, 09:36

Noooo....turbo ani lopatky neovlada ziaden system....ked si motor zacne tahat dostatok vzduchu (pri takych otackach motora), taky, ako je nastaveny naklon lopatiek v turbinke...tak sa turbinka roztoci...a zasa, ked je toho vzduchu uz "vela" (vysoke otacky motora), naklon lopatiek uz na to nestaci....motor trosku ZDOCHNE :D....

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 09 pro 2008, 11:03

Podle me to bude jedno z toho co jmenoval vojta v pripadu problemu u JardyB ... tedy:
čidlo tlaku v sání nebo egr nebo zatuhnutý ovládání turba nebo selenoid ovládající přetlak turba

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 09 pro 2008, 22:20

AstraDTI píše:Podle me to bude jedno z toho co jmenoval vojta v pripadu problemu u JardyB ... tedy:
čidlo tlaku v sání nebo egr nebo zatuhnutý ovládání turba nebo selenoid ovládající přetlak turba
EGR chodí OK,ovládání turba je rok nové s turbem,a chodí,tedy na něčí povel natočí klapky na malý výkon.Takže jedině čidlo tlaku v sání,nebo ten solenoid.Diagnostika ho neukáže?

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 10 pro 2008, 12:30

Nevim konkretne, jak je to s diagnostikou u tehle motoru. Ale obecne nemusi diagnostika chybne pracujici prvek odhalit. Jak uz jsem psal vyse, je otazka jak jsou zadefinovany podminky, kdy nejaky prvek vyhodnoti jako chybovy.
Proto jsem navrhoval zkouknout live-data nejakym clovekem co umi Oply. Mohl by najit nestandartni chovani na nekterejch cidlech, ktere nutne nemusi byt vyhodnoceno jako chybne diagnostikou.
Me napriklad obcas motor parkrat skubne, aniz by se ulozila chyba. Bezesporu RJ dostava nejake chybne informace, ale vse je zatim v ramci toleranci.

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK » 10 pro 2008, 20:33

no tak mě začalo taky blbnout turbo nepravidelně spíš za tepla se rosvítí kontrolka s klíčem a turbo vůbec netlačí pak zase zhasne a tlak v pohodě :cry:
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 10 pro 2008, 21:20

ty vo** vy mi děsíte...pomalu abych se bál tenhle motor kupovat :shock: sypat do něj prachy fakt nechci :roll:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK » 10 pro 2008, 21:45

no mě by to mohlo něco ukázat když se mi rosvicuje kontrolka ale jak se znám dojedu na diag a svítit to nebude ani omylem
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 11 pro 2008, 20:25

Pokud Ti svitila kontrolka za jizdy, tak by mela byt zapsana chyba v registru.

Odpovědět