já dneska 4 SMD do rozptylky a klasickou nahoru, ale práce hnusFrydex píše:Nacpal jsem jich do toho přepínače 5
Nesvítí podsvětlení multi.volantu
- Reklama
Spíš bych začal:
1.) Funguje klakson a ovládání rádia? Pokud ne může být zlomený a přerušený páskový kabel v kroužku pod volantem.
2.) Fuguje správně rádio? Nemá problém s naladěním stanice? Pokud ano, není nejspíš napájená anténa z rádia (na stejném vývodu je zapojeno i DO na volantu). Pak při zapnutém rádiu měřit napětí na příslušném konektoru. Mělo by tam být 12V. Pokud není, měrit odpor proti zemi (zkrat na zem).
3.) Pokud je zatím vše v pořádku, sundat airbag a měřit napětí na pinu A čtyřpinové koncoky. Mělo by být 12V při zapnutém rádiu (klidně odpojit airbag, ale nezapínat klíč v zapalování - rádio zapnout knoflíkem)
4.) Pokud 12V není, je přerušení buď v kroužku pod volantem nebo v kabeláži od rádia. Pokud 12V je, je problém na desce DO - spálená dioda nebo odpor ard...
Pozn. Některé neoriginální rádia odpojují napětí na anténě třeba při poslechu CD.
1.) Funguje klakson a ovládání rádia? Pokud ne může být zlomený a přerušený páskový kabel v kroužku pod volantem.
2.) Fuguje správně rádio? Nemá problém s naladěním stanice? Pokud ano, není nejspíš napájená anténa z rádia (na stejném vývodu je zapojeno i DO na volantu). Pak při zapnutém rádiu měřit napětí na příslušném konektoru. Mělo by tam být 12V. Pokud není, měrit odpor proti zemi (zkrat na zem).
3.) Pokud je zatím vše v pořádku, sundat airbag a měřit napětí na pinu A čtyřpinové koncoky. Mělo by být 12V při zapnutém rádiu (klidně odpojit airbag, ale nezapínat klíč v zapalování - rádio zapnout knoflíkem)
4.) Pokud 12V není, je přerušení buď v kroužku pod volantem nebo v kabeláži od rádia. Pokud 12V je, je problém na desce DO - spálená dioda nebo odpor ard...
Pozn. Některé neoriginální rádia odpojují napětí na anténě třeba při poslechu CD.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
ad 1) funguje klakson i ovládání rádia
ad 2) rádio OK, včetně lazení
ad 3) takže elektrikář má nový úkol.. ještě kdybych tak tušil, jak vypadá ta koncovka pod bagem.. mé rezervy jsou obrovské zkusím dohledat foto tady na fóru, když tak ho sem přihodím
ad 4) kdyby bylo přerušení v kabeláži rádia, tak by to snad nemělo vliv na podsvícení a pokud v kroužku, tak by to asi nemělo dopad jen na podsvícení ???
ad 2) rádio OK, včetně lazení
ad 3) takže elektrikář má nový úkol.. ještě kdybych tak tušil, jak vypadá ta koncovka pod bagem.. mé rezervy jsou obrovské zkusím dohledat foto tady na fóru, když tak ho sem přihodím
ad 4) kdyby bylo přerušení v kabeláži rádia, tak by to snad nemělo vliv na podsvícení a pokud v kroužku, tak by to asi nemělo dopad jen na podsvícení ???
Upřesním svůj myšlenkový pochod (nejde mi upravit předchozí odkaz)
ad 4) kdyby bylo přerušení v kabeláži, tak tím RomanK zřejmě myslel, že mohla nastat situace, že ovládání sice funguje, ale rádio neposílá proud do osvětlení tlačítek nebo je někde na kroužku něco odpálený
Zatím jsem našel tohle, pro představu jak to vypadá pod bagem (pro neznalé jako jsem já )
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... =krou%9Eku
a co psal pepca v threadu Příprava na multifunkční volant, i když to je hlavně o nandání kroužku:
(doplňuji "nejdřív odpojit kostru = mínus z baterky") - "na volantu máš z boku dva šrouby,ty drží bag,vyndáš ho,rozpojíš spojku přímo na bagu,povolíš středový šroub,nejdříve ale srovnej kola a zamkni volant,je to lepší,ve volantu je sice jedna silnější drážka,tak to nejde přesadit,sundáš volant,sundáš vrchní a sodní kryt kolem sloupku volantu,jak jsou páčky stěračů blinkrů,odpojíš elektrickou spojku v kroužku" atd. atd.
a foto kroužku (snad to JE kroužek na multif.) je na další stránce
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... u&start=15
+ to důležitý - "ten žlutý kabel do bagu,ten druhý ze šesti dráty propojíš ve volantu" - tak už vím, kde měřit, co taky měřit na koncovce na bag, že ?
Sorry, že to opakuju, ale snad nejsem jediný, kdo neví, jak to vypadá uvnitř a když někomu usnadním čas s hledáním, to snad není důvod k odstřelu.. jsem prostě takový
ad 4) kdyby bylo přerušení v kabeláži, tak tím RomanK zřejmě myslel, že mohla nastat situace, že ovládání sice funguje, ale rádio neposílá proud do osvětlení tlačítek nebo je někde na kroužku něco odpálený
Zatím jsem našel tohle, pro představu jak to vypadá pod bagem (pro neznalé jako jsem já )
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... =krou%9Eku
a co psal pepca v threadu Příprava na multifunkční volant, i když to je hlavně o nandání kroužku:
(doplňuji "nejdřív odpojit kostru = mínus z baterky") - "na volantu máš z boku dva šrouby,ty drží bag,vyndáš ho,rozpojíš spojku přímo na bagu,povolíš středový šroub,nejdříve ale srovnej kola a zamkni volant,je to lepší,ve volantu je sice jedna silnější drážka,tak to nejde přesadit,sundáš volant,sundáš vrchní a sodní kryt kolem sloupku volantu,jak jsou páčky stěračů blinkrů,odpojíš elektrickou spojku v kroužku" atd. atd.
a foto kroužku (snad to JE kroužek na multif.) je na další stránce
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... u&start=15
+ to důležitý - "ten žlutý kabel do bagu,ten druhý ze šesti dráty propojíš ve volantu" - tak už vím, kde měřit, co taky měřit na koncovce na bag, že ?
Sorry, že to opakuju, ale snad nejsem jediný, kdo neví, jak to vypadá uvnitř a když někomu usnadním čas s hledáním, to snad není důvod k odstřelu.. jsem prostě takový
Zapojení DO rádia z volantu
Legenda:
S25 - desky ovládání
W1 - kroužek volantu
X91 - koncovka kroužku volantu na straně sloupku řízení
X89 - koncovka kroužku volantu na straně volantu
R1 - airbag
červeně je vybarveno okno kde je propojení na rádio pin č. 7. Na celé této větvi až k diodám musí být napětí 12V při zapnutém rádiu.
Legenda:
S25 - desky ovládání
W1 - kroužek volantu
X91 - koncovka kroužku volantu na straně sloupku řízení
X89 - koncovka kroužku volantu na straně volantu
R1 - airbag
červeně je vybarveno okno kde je propojení na rádio pin č. 7. Na celé této větvi až k diodám musí být napětí 12V při zapnutém rádiu.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]