Nejekonomičtější otáčky

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Nejekonomičtější otáčky

Příspěvek od Charlie » 14 čer 2006, 21:32

Zajímalo by mě, jaké spektrum otáček je nejekonomičtější u 1,6 16V ??
X16XEL
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Reklama
 

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 15 čer 2006, 10:43

No právě že mě bere 10,5 i když jezdim do 3000ot, takže lehce na plyn, ok. No u mě ale bude problém ještě asi trošku jinde, protože mi svítí diagnostika motoru, jsem obědnanej do servisu, ale až na 20.6. , tak uvidím, co řeknou.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 15 čer 2006, 18:36

Údajně předchozí majitel měl vyřezený EGR ventil a když to dovezli, tak ho zprovoznili a prý že občas bude svítit diagnostika, že se to časem usadí. Jenže já jak nastartuju, tak po dvou kilometrech se rozsvítí a už nezhasne. A když motor běží, tak je od výfuku cítit nespélený benzin, když se čuchne k výfuku, tak je to jak když si člověk čuchne ke kanystru s benzínem. Tak v úterý jedu na diagnostiku a uvidím. Mě právě ta spotřeba také překvapila.

Jinak na kolik vyjde nová lamba sonda?? To je to co trčí ze svodů výfuku??
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Podbot
Příspěvky: 104
Registrován: 25 dub 2006, 10:18
Bydliště: Milovice nad Labem

Příspěvek od Podbot » 15 čer 2006, 18:56

Nechci kecat, ale určitě se vejdeš do 2tisíc, jen doufej že to bude tou sondou. Myslím že tě trochu tahali za nos s EGR ventilem, asi bych nevzal auto které hlásí poruchu motoru.
Astra Caravan G, 1.6 16V, X16XEL, 100 edition

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Re: Nejekonomičtější otáčky

Příspěvek od TOMHAJ » 15 čer 2006, 19:09

Zigi píše:
Charlie píše:Zajímalo by mě, jaké spektrum otáček je nejekonomičtější u 1,6 16V ??
X16XEL
Je tezke najit ekenomocike otacky,neni to jak u felcky,kde je trapne otackomer oznacen zelenou barvou :lol: :lol:
Zalezi jakou silou budes tlacit na plyn,v tom hledej nizkou spotrebu a pak samozrejme jezdit tak do 3000Ot/min a prerazovat.Z kopce sjizdet pokud mozno s rychlosti (brzdit motorem) a pak budes jezdit ekonomicky.Ja mam X18XE1 (85Kw) a ted se snazim jezdit schvalne ekonomicky a PP mi ukazuje momentalne 6.5l/100Km,tak jsem zvedavej jak si to pak zmerim o kolik se plete nebo nikoliv! :P
suhlasim se Zigim,ale kdo odola to hezky vytocit na 4500ot :D

Uživatelský avatar
Pluhař
Příspěvky: 183
Registrován: 04 dub 2006, 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pluhař » 15 čer 2006, 20:18

Nejekonomičtější otáčky jsou 0 :lol: :lol: :lol:
Meriva 1.7CDTI

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 15 čer 2006, 21:24

No ono ji to začlo hlásit až později, když jsem ho kupoval, tak se nerozsvítila a to jsem s tím docela kus jel. Jinak jede krásně, nebejt té vysoké spotřeby, tak to neřeším, ale za 10,5 se mi jezdit nechce.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 15 čer 2006, 21:50

Jojo, ja měl na F ku ten samý problém, na nádrž jsem najel tak zhruba 550 km. Tak mě to nedalo a zajel do Opla na diagnostiku, vyplatilo se měto, protože mě našli špatnou lambda sondu, že chvilku fungune normálně a z toho nefunguje. Tak jsem si si koupil , vyměnil, a rázem byla spotřeba někde na 5,5 l. a nádrž mě vyšla na nějakých 780 km, to je rozdíl.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 15 čer 2006, 22:00

Charlie píše:Údajně předchozí majitel měl vyřezený EGR ventil a když to dovezli, tak ho zprovoznili a prý že občas bude svítit diagnostika, že se to časem usadí.
Nic se neusadí, tahali tě za nos.....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 15 čer 2006, 22:28

hlavne nemit misto nohy cihlu :wink: :wink: :wink:
kdo vi jestli .......

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 16 čer 2006, 11:50

No že se to usadí řekli v servisu, když zprovoznili EGR. Jinak uvidím v úterý, dám pak vědět.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 20 čer 2006, 12:53

Tak jsem byl v servise a je to nefunkčí EGR a vadná lambda, za EGR chtěj 5200 a za lambdu 3100. Takže oprava za 10.000 i s prací.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 20 čer 2006, 16:55

No teď jsem ještě volal do Opela, a tam mi řekli za EGR 3128kč, tak to už je lepší. Hlavně aby ta spotřeba šla dolu. Jo a ještě, k čemu vlastněje ta lambda sonda??
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

tom
Příspěvky: 4
Registrován: 03 čer 2006, 19:47
Bydliště: Brno

Lambda sonda

Příspěvek od tom » 20 čer 2006, 18:35


Uživatelský avatar
KLF
Příspěvky: 477
Registrován: 29 čer 2006, 15:52
Bydliště: PRAHA 7

Otáčky

Příspěvek od KLF » 29 čer 2006, 16:13

Ahoj, mám dotaz. Nemůžu ublížit motoru podtáčením? Snažím se jezdit ekonomicky, točím tak do 2000-2500ot/min. Mám motor ECOTEC 1,6 16v. Někde jsem slyšel, že se tím může motor ničit, i když já si myslím, že ne. Co je na tom pravdy?
KLF
Astra G Caravan X16 XEL (100 edition)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Odpovědět