Novy 1.4 Twinport (Z14XEP) - zvuk ako diesel

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 04 pro 2008, 08:49

Astra - R@SAG píše:SPit : neboj nakonec budeš spokojen, počkej 1000 - 1500 km a postupně to bude lepší. Můj motor ožil mezi 10 000 - 11 000 km, kdy jsem měl pocit že si pořádně vše sedlo a motor byl živější o 150% :lol: :lol: :lol: . Motor z venku neni moc hlučky, ale ze strany kabiny - ANO, ale ne jako diesel. Hlavně mezi 3000 - 40000 ot. Mě to nevadí mám pořád puštěnou muziku non-stop, MP3 / CD / Rádio, tak že mi ten hluj ani nepříjde a pokud stojím na křižovatce, vypnu rádio a ventilátor, tak motor skoro není slyšet, kromě cvrlikání EGR ventilu ( MOTOR je ale zahřáty ). :wink: :wink: :wink: za studena je to hlučnější, ale už mám 31 000 km a je vidět, že pořád motor ješte na sobě pracuje :D :D :D a já mu v tom fost pomáhám.
Egr ventil cvrlikat nemůže-to budou spíš ventily.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Reklama
 

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pico » 04 pro 2008, 09:13

EGR vnetil je počuť cvakať a je možné aj presne určiť, že je to on.
Astra II

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 04 pro 2008, 09:55

odpoj ho, a víš na čem jsi,
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Rossi
Příspěvky: 182
Registrován: 22 dub 2008, 09:28
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Rossi » 04 pro 2008, 10:24

Zdrvím tak mi to nedalo a pridám aj ja svoj posterh.
Svokor ma G-čko 1,4 16V r.v. 2000 (cca 75000 km) aj s odhlucneným motorom a okrem toho ze o niečo slabsie ťahá a zdá sa mi že ide u neho ťažšie servo ,tak je rovnako alebo len o málinko hlučnejší ako moj 1,6 Twinport 2008. Ale ja ho teda nemám odhlučnený, čo by samozrejme nebolo odveci. Aktuálne mám 17 000km.
To foter má Almeru 1,8 16V 2004 a tam motor tahá parádne ale hučí v kabíne ako v traktore!
G-čko, Z16XEP, r.2008, HB

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 04 pro 2008, 13:57

No jinak mi řekli v Oplu, že to cvrtlikání je způsobeno tímto :

Pokud u motoru 1.4 16V Twinport, po nastartování nebo během jízdy uslyšíte zvláštní zvuk v interiéru vozu z oblasti motoru. Zvuk připomíná cvrlikání až bzučení zavřeného hmyzu v nádobě. Není to závada, motor pracuje normálně. Při tomto zvuku z motoru se otevře ventil benzínových par z nádrže, které se odsávají z nádrže vozu. Na dotaz technika v autosalónu OPEL, kdy se přesně tento zvuk projevuje. Zda za chodu motoru na volnoběh, nebo při rychlejší jízdě, odpověď zněla, že sami přesně to netuší. Zvuk se nachází z levé části motorového prostoru.


Tak to mi bylo řečeno a tak jsem to popsal i na svých web stránkách.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

Uživatelský avatar
palix
Příspěvky: 750
Registrován: 02 črc 2007, 11:43
Bydliště: Prešov SR

Příspěvek od palix » 04 pro 2008, 15:40

Mne sa zdá Astra celkom tichá ;). Skúste sa posadiť do Škody 100 - to je hlučné auto. Určite sú aj tichšie autá, ale mne to celkom vyhovuje.
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 04 pro 2008, 16:21

No já si myslím že tento motor zase tak hlučný není, ale taky nepatří mezi tiché :wink: :wink: . Ale možná najdu řešení jak odhlučnit aspoň částečně prostor mezi motorem a interiérem.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pico » 04 pro 2008, 16:36

Náš motor nie je o nič hlučnejší ako ostatné 1,4 16 V.
Astra II

Uživatelský avatar
SPiT
Příspěvky: 59
Registrován: 30 lis 2008, 16:02
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od SPiT » 04 pro 2008, 18:53

Toto trochu nechapem...setrenie nakladov na odhlucneni medzi motorom a kabinou...
Kolko moze stat plat nejakeho tlmiaceho bordelu, 500 Sk? Tolko by som si pri tej cene v poho priplatil.
Inak aj podvozok slusne pocut.

Aby sme sa nechapali zle...porovnavam auta nizsej strednej triedy pripadne nejaku Fabiu o triedu nizsie. Nie Skoda 100 a podobne veci.
Ak pisem, ze to je hlucne, tak v ramci rovnocennej konkurencie.

Aby som to zhrnul, zatial som mal tu cest:
Astra Classic 1.4 Twinport - odhlucnenie motora - priemer (nezabehnuty), podvozku - priemer
Octavia II 1.6 MPI - odhlucnenie motora - nadpriemer, podvozku - nadpriemer
Octavia 1.6 MPI - odhlucnenie motora - priemer, podvozku - priemer
Kia Cee'd 1.4 - odhlucnenie motora - vynikajuce, podvozku - vynikajuce
a este o triedu dole...
Fabia 1.4 16V - odhlucnenie motora - priemer, podvozku - slabsi priemer
Fabia 1.4 MPI - odhlucnenie motora - podpriemer, podvozku - slabsi priemer
(samozrejme vplyv ma aj typ motora, kazdy bude rozne hlucny pri rovnakej izolacii)

Este spat k Astre...za tu cenu som velmi spokojny. Mne skor islo o divny zvuk motora (ktory sa pribudajucimi kilometrami zlepsuje), nie odhlucnenie ako take.

Uz mi vrta hlavou len jedina vec...nieco rezonuje v motore (v zabere viac) pri 1000-1200 rpm. Ak to nestichne po 1000 km, tak to budem hladat.

EDIT: .
PS: A dakujem debilovi s aviou, ze mi dnes zaklopil a oskrel zrkadlo :twisted: , nastastie len 8 mm dlha ryha.
PS2: Uz sa tesim, ako mi to zastydaci-debilkovia obidu klucom... uz su skoro vsetky auta na parkovisku (aj moje stare bolo)... Ta ziariva cervena si to doslova pyta. Hajzli, ked vas chytim, uz nebude treba volat policiu...ale rovno pohrebny voz.
Naposledy upravil(a) SPiT dne 04 pro 2008, 19:10, celkem upraveno 2 x.

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 04 pro 2008, 19:00

Škoda Roomster 2008 16/16V - těžkej podprůměr. :evil:
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
palix
Příspěvky: 750
Registrován: 02 črc 2007, 11:43
Bydliště: Prešov SR

Příspěvek od palix » 05 pro 2008, 12:31

To je skoro - pri tých pár km ryha na zrkadle :cry: ... Ja som prvú spravil sám :evil: (pri zmývaní vtáčieho "trusu"-asi zožral nejaké kamienky...), ale už som si to aj sám opravil a vyzerá to dobre ;). Ďalší kúsok - preliačinku som objavil pri prvom voskovaní auta - cca 1/2 roka po kúpe. Naštvalo ma to, ale teraz to ani nevnímam - nie je to vidieť. Človek sa tomu asi neubráni...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 05 pro 2008, 13:58

No mi po 2 měs. na maekovišti odřeli zadní lem a opravy měla stat 30 000 kč v opelu. tak jsem koupil retušovací tyčinky a opravil za 250 Kč :D :D :D .

Jinak odhlučnění přední kapoty v opelu stojí něco přes 4 000 Kč, já no mám použité a velmi zachovalé za skoro 600 Kč :wink: :wink: :wink: , ještě snad něco vymislím na to odhlučnění mezi interiérem a motorem, ale motor určitě demontovat s Asty k vůli tomu nebudu.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

Uživatelský avatar
SPiT
Příspěvky: 59
Registrován: 30 lis 2008, 16:02
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od SPiT » 05 pro 2008, 23:16

OT:
Skrabance su skor o stasti, alebo smole...

Bracho mal 8 rokov Fabku, lak ako novy.
Ceeda mu po 2 mesiacoch skrabli od blatnika az po koniec zadnych dveri. Skoro skolaboval. Kedze ma metalizu, s farbickami moze ist do riti, pomoze jedine nastriekat cely diel, no to by trebalo striekat tretinu auta. Kupili sme lak vo flasticke, ako tak zamachlili...no nic moc :(.

Po dalsich 2 mesiacoch, ked to uz ako tak rozchodil mu nejaky trtko nedonoseny prebehol po kapote tak, ze bola preliacina na mieste ohybu a odlupol sa lak cca 3 cm2. Tak blizko infarktu este nebol :twisted:.
Kapotu dal vcera vyklepat a nastriekat, na zvysok kasle...vraj s tym nieco spravili (som zvedavy), ale vidiet to urcite bude. Lebo cele to robit nechcel.

A to ma auto v garazi, stalo sa mu to vzdy ked vybehol vecer niekde do mesta.

Soram
Příspěvky: 28
Registrován: 21 pro 2007, 12:11

Příspěvek od Soram » 10 pro 2008, 15:39

Mozno pomoze tankovat takzvany kvalitnejsi benzin V-power a pod., ale to by na neho bolo treba vyjazdit 1 az 2 nadrze. :twisted:

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 10 pro 2008, 16:15

Já pouze do Astra tankuji palivo Shell a sem tam jak V-Power , po vyježdění 3 nádrží V - Poweru je hned znát tižší chod motoru, nižší spotřeba apod. Určitě by to mohlo pomoci :D :D :D
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

Odpovědět