Jenže ta spotřeba na MIDu je někdy deprimující. Okamžitá i průměrná.Udo píše:Já nějakou spotřebu neřeším,hlídání optimálních otáček,včasné přesné řazení a podobně,jezdím tak jak jsem naučenej jak se mi líbí......potřebuju třeba předjet no tak jí podřadím vezmu u huby jen ať si holka polkne no a nakonec se stejně sejdeme -někdo dřív někdo dýl u pumpy kde jim do nádrží nalijeme novej,čerstvej,voňavej...
X16XEL obrovska spotreba - co s tim?
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
- Reklama
-
- Příspěvky: 2642
- Registrován: 03 zář 2008, 09:15
- Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
- Kontaktovat uživatele:
Možný to je. Záleží na podmínkách, kde auto jezdí. Z Itálie to asi bude stejné, jako u nás. V severní části jsou stejné podmínky jako u nás. Rozdíl by mohl být třeba až někde z těch hodně jižních částí Itálie. Ale třeba ve Španělsku vím jistě, že mají termostat jinak. V létě tam máš i v noci 35 st. a přes den je tam 40 a víc.APiK píše:Já mám Astru z Itálie a termostat zdá se býti v poho. i tady v ČR v zimě (zatím). Je to možný?Majesty píše:Pro tyhle státy, např. Itálie, Španělsko, Portugalsko a podobně. Minimálně mají jiný termostat, pracuje v jiném rozmezí teplot. Je to stejné, jako když kupuješ gumy třeba z netu. Jsou taky jiné pro jižní státy a severský státy. Takže by pak mohl nastat třeba i problém S teplotou motoru vs ŘJ.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
Já to taky neřeším - potřebuju někam dojet, tak jedu, někdy jako menší prasátko a jinak normálně. Člověk by si řekl - neřeš, nepřepínej, jestli je ti líto peněz za benál, tak jezdi sockou.. Jenže to bychom nebyli my chlapi, abychom neřešili "proč já za 11, když on..a ZROVNA ON !!! za 8 ???" Musím přiznat, že aspoň u mě víc než o peníze jde o princip. Na ty mý každodenní 2 x 3km do práce a odpolední vyjížďky po Praze stačí nádrž na 2-3 týdny. Ale když bych chtěl zajet autem na Moravu nebo na Slovensko, tak při spotřebě 14l/100km začnu brečet hned po startu
No jasně studenej motor krátký couračky ,to mi stejně jako každýmu ubejvá před očima,tada ale na dálku .........14/100 to je trochu moc,leda že by jsi jezdil 150kou -což bude blbost.Tak snad jedině styl jízdy a nebo že by motor?radši ani nemyslet.Třeba se ozve někdo kdo řešil stejný problém a našel toho psa zakopanýho.
Nikdy neříkej že něco nejde,nebo se najde blbec který nevi že to nejde a udělá to
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Vcera jsem si na vas panove vzpomel co tady S MANUALEM resite spotrebu, prumer mesto/mimo mesto cca 50km S AUTOMATEM spotreba 6,9L/100km
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
150km/h není kde
Jak už jsem psal v jiném vlákně, je to dotažený z IT, cca 150000 najeto. Když jsem to koupil, najezdil jsem asi 300km a odvezl jsem to k mému (bývalému) dvornímu mechanikovi. Prý je auto v super stavu, nikde nic neteče, olej ani benzín ani voda se nemísí, motor sedí, bouchlý to nebylo apod. Pak se udělaly rozvody, výměna náplní apod. Spotřebu jsem nesledoval, to až poslední dobou, páč mi bylo divný, že na 1 nádrž ujedu v průměru cca 320km a už bliká hladové oko.
Styl jízdy.. Těžko říct, snažil jsem se řadit podle citu, cca při 2500-3500 ot.
Jediné, co mě napadá, je plyn. Možná to máte jinak, ale když to srovnám s pracovní Fóbií, kámošovými Seatem a A6 nebo svou bývalou Micinou Lancer, tak mám pocit, že u Astry reaguje plyn jinak. Myslím tím to, že u ostatních aut, se kterými jezdívám, mám pocit, jako kdyby závislost plynu na zrychlení/výkonu byla skoro přímka, zatímco u Astry když na 3ce při 2500-3000 ot. šlápnu na plyn do 1/2 či do 1/3, vyjde to v podstatě na stejno (nebo-li když sešlápnu do 1/2 a popustím to, necítím v tom rozdíl).
(Snad) Brzy (až seženu páčku) bude palubní počítač, tak uvidíme, jak velký to má vliv.
Někdo tomu může říkat těžká noha, ale přece jen (snad) každý si navyká na plyn podle principu "aby se to rozjelo, ale netrhlo", takže když mu to na 1/2 plynu vyletí jak raketa, začne mít cit a začne šlapat jen do 1/3 plynu (samozřejmě je to jen příklad), jenže když tam ten rozdíl není poznat, šlape tak, aby se to rozjelo a pak se těžko hledá ta správná poloha plynu..
Prostě by to chtělo citlivější plynový pedál, toť můj názor.
Jinak ani v Oplu (když jsem tam byl kvůli kontrolce svítící kvůli nefunkční klimě) ani u kámoše (univ. diag., ne TECH2, ale viděl tam i vstřiky apod.) žádná závada nezjištěna.
Snad se brzy sejdu s jedním týpkem, co mi slíbil, že to se mnou projede pod TECH2, pak dám vědět.
A prosím - odpusťte si blbý komentáře, jezdím už 10 let a ani hluchý ani blbý nejsem a citlivý jsem až moc
Jak už jsem psal v jiném vlákně, je to dotažený z IT, cca 150000 najeto. Když jsem to koupil, najezdil jsem asi 300km a odvezl jsem to k mému (bývalému) dvornímu mechanikovi. Prý je auto v super stavu, nikde nic neteče, olej ani benzín ani voda se nemísí, motor sedí, bouchlý to nebylo apod. Pak se udělaly rozvody, výměna náplní apod. Spotřebu jsem nesledoval, to až poslední dobou, páč mi bylo divný, že na 1 nádrž ujedu v průměru cca 320km a už bliká hladové oko.
Styl jízdy.. Těžko říct, snažil jsem se řadit podle citu, cca při 2500-3500 ot.
Jediné, co mě napadá, je plyn. Možná to máte jinak, ale když to srovnám s pracovní Fóbií, kámošovými Seatem a A6 nebo svou bývalou Micinou Lancer, tak mám pocit, že u Astry reaguje plyn jinak. Myslím tím to, že u ostatních aut, se kterými jezdívám, mám pocit, jako kdyby závislost plynu na zrychlení/výkonu byla skoro přímka, zatímco u Astry když na 3ce při 2500-3000 ot. šlápnu na plyn do 1/2 či do 1/3, vyjde to v podstatě na stejno (nebo-li když sešlápnu do 1/2 a popustím to, necítím v tom rozdíl).
(Snad) Brzy (až seženu páčku) bude palubní počítač, tak uvidíme, jak velký to má vliv.
Někdo tomu může říkat těžká noha, ale přece jen (snad) každý si navyká na plyn podle principu "aby se to rozjelo, ale netrhlo", takže když mu to na 1/2 plynu vyletí jak raketa, začne mít cit a začne šlapat jen do 1/3 plynu (samozřejmě je to jen příklad), jenže když tam ten rozdíl není poznat, šlape tak, aby se to rozjelo a pak se těžko hledá ta správná poloha plynu..
Prostě by to chtělo citlivější plynový pedál, toť můj názor.
Jinak ani v Oplu (když jsem tam byl kvůli kontrolce svítící kvůli nefunkční klimě) ani u kámoše (univ. diag., ne TECH2, ale viděl tam i vstřiky apod.) žádná závada nezjištěna.
Snad se brzy sejdu s jedním týpkem, co mi slíbil, že to se mnou projede pod TECH2, pak dám vědět.
A prosím - odpusťte si blbý komentáře, jezdím už 10 let a ani hluchý ani blbý nejsem a citlivý jsem až moc
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Taky k tomu treba dospejes, cim jsem starsi tim vic mam rad pohodli a to ti fofrklacek nenabidneMiguello píše:TO milosh: Když já nemám rád, když za mě někdo rozhoduje a fofrklacek je fofrklacek
Ještě by to chtělo v autě sprchu, WC, mikrovlnku a fofrmušli - ne, nemyslím 2. WC - a nemusím chodit domů
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 2642
- Registrován: 03 zář 2008, 09:15
- Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
- Kontaktovat uživatele:
To milosh: Víš, jak to je. Nikdo automat nechce, ale pak se jednou sveze a už nechce nic jiného. Na městský provoz je to naprosto ideální záležitost.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
TO milosh & Majesty: Já vím, brácha má automat v BMW a kámoš v A6, má to své kouzlo. Nikdy neříkám nikdy.
Ale zpět k tématu: Jak ověřit hadičky (když syčení není slyšet a není vidět praskliny) ? Podsávání falešného vzduchu může mít přece taky vliv, stejně jako vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu (které by mělo být schováno pod plastem, jestli se nepletu). Přece nevytáhnu všechny hadice (navíc většina je zabezpečena takovým tím stahovacím proužkem, na který se prý musí použít nejlépe speciální kleště) a nebudu je zkoušet profukovat..
A co uhlíkový filtr ventilu nebo samotný ventil odvětrávání palivové soustavy ? Pokud by ventil nepracoval jak má.. nevím. Chytré hlavy, raďte
Ale zpět k tématu: Jak ověřit hadičky (když syčení není slyšet a není vidět praskliny) ? Podsávání falešného vzduchu může mít přece taky vliv, stejně jako vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu (které by mělo být schováno pod plastem, jestli se nepletu). Přece nevytáhnu všechny hadice (navíc většina je zabezpečena takovým tím stahovacím proužkem, na který se prý musí použít nejlépe speciální kleště) a nebudu je zkoušet profukovat..
A co uhlíkový filtr ventilu nebo samotný ventil odvětrávání palivové soustavy ? Pokud by ventil nepracoval jak má.. nevím. Chytré hlavy, raďte
Neres a vymen vsechny hadicky, do cesty odvetravaci hadicce vraz odlucovac oleje (ta mensi), po vymene a tyhle uprave mi to jede moc pekne a zda se mi, ze i spotreba sla dolu.
Ja teda vymenil i tesneni pod parohama, (spis prevetivka) a teplotni cidlo vody (protoze se mi tam zdala nejaka umera, kdyz byl motor teplej, nejel jak ma)
Ja teda vymenil i tesneni pod parohama, (spis prevetivka) a teplotni cidlo vody (protoze se mi tam zdala nejaka umera, kdyz byl motor teplej, nejel jak ma)
99' Astra Caravan 1.6 16V
Pridam aj ja svoje postrehy. Pri kazdodennom jazdeni do prace (cca 3km) mi to v lete zerie 8,5 - 9l a v zime 9-10l, co je na 1,4 celkom dost, ale kedze mimo mesta po okreskach viem ist v pohode pod 6l, tak to neriesim. Studeny motor v meste vytacam tak na cca 3000 a potom radim. Ked sa zohreje, tak 3500... Snad je to tak OK. Podla sluchu sa mi to zda byt tak akurat...
Astra G, Z14XEP Twinport, HB