150km/h není kde
Jak už jsem psal v jiném vlákně, je to dotažený z IT, cca 150000 najeto. Když jsem to koupil, najezdil jsem asi 300km a odvezl jsem to k mému (bývalému) dvornímu mechanikovi. Prý je auto v super stavu, nikde nic neteče, olej ani benzín ani voda se nemísí, motor sedí, bouchlý to nebylo apod. Pak se udělaly rozvody, výměna náplní apod. Spotřebu jsem nesledoval, to až poslední dobou, páč mi bylo divný, že na 1 nádrž ujedu v průměru cca 320km a už bliká hladové oko.
Styl jízdy.. Těžko říct, snažil jsem se řadit podle citu, cca při 2500-3500 ot.
Jediné, co mě napadá, je plyn. Možná to máte jinak, ale když to srovnám s pracovní Fóbií, kámošovými Seatem a A6 nebo svou bývalou Micinou Lancer, tak mám pocit, že u Astry reaguje plyn jinak. Myslím tím to, že u ostatních aut, se kterými jezdívám, mám pocit, jako kdyby závislost plynu na zrychlení/výkonu byla skoro přímka, zatímco u Astry když na 3ce při 2500-3000 ot. šlápnu na plyn do 1/2 či do 1/3, vyjde to v podstatě na stejno (nebo-li když sešlápnu do 1/2 a popustím to, necítím v tom rozdíl).
(Snad) Brzy (až seženu páčku) bude palubní počítač, tak uvidíme, jak velký to má vliv.
Někdo tomu může říkat těžká noha, ale přece jen (snad) každý si navyká na plyn podle principu "aby se to rozjelo, ale netrhlo", takže když mu to na 1/2 plynu vyletí jak raketa, začne mít cit a začne šlapat jen do 1/3 plynu (samozřejmě je to jen příklad), jenže když tam ten rozdíl není poznat, šlape tak, aby se to rozjelo a pak se těžko hledá ta správná poloha plynu..
Prostě by to chtělo citlivější plynový pedál, toť můj názor.
Jinak ani v Oplu (když jsem tam byl kvůli kontrolce svítící kvůli nefunkční klimě) ani u kámoše (univ. diag., ne TECH2, ale viděl tam i vstřiky apod.) žádná závada nezjištěna.
Snad se brzy sejdu s jedním týpkem, co mi slíbil, že to se mnou projede pod TECH2, pak dám vědět.
A prosím - odpusťte si blbý komentáře, jezdím už 10 let a ani hluchý ani blbý nejsem a citlivý jsem až moc
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)