Zdravím, tak mi moje Astřička začíná trucovat. Když popojíždím v koloně a vyřadím, otáčky mi lítají jak nahoupačce. Občas taky cuká, když v té koloně pomalu popojíždím na dvojku.
Bude to asi jediný neduh tohoto motoru, škrtící klapka.
Někde sem slyšel , že pomáhá, dát ji na nějaký čas do benzinu. Prý se pak pročistí. A dát ji zpět.
Slyšeli jste to taky někdo, nebo je to blbost?
Ani sem nezjišťoval, co bych dal za novou. Řešil to teď aktuálně někdo?
Díky
Škrtící klapka 1,8 16V 85kW
Škrtící klapka 1,8 16V 85kW
eX Opel Astra G 1,8 16V OPC Styling
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217
- Reklama
Re: Škrtící klapka 1,8 16V 85kW
Řešil jsem to nedávno když jsem hledal důvod proč motor celkově stávkoval,tak jsem šel vylučovací metodou.Po výměně škrtící klapky (za starší) se motor znatelně uklidnil a běžel jak má.(A po výměně ŘJ se celkově odstávkoval)
www.astradily.cz
Prodej nových autodílů za výhodne ceny, na Oply i ostatní značky, slevy z cen Autokelly 40%, plnění klimatizací, výměna čelních skel, montáž tažných zařízení
tel. 603 734 474
Prodej nových autodílů za výhodne ceny, na Oply i ostatní značky, slevy z cen Autokelly 40%, plnění klimatizací, výměna čelních skel, montáž tažných zařízení
tel. 603 734 474
Ja som klapku vyčistil podla tohto návodu: https://www.astra-g.cz/jak-vycistit-klapku-vzduchu/
Zaslepil som vtedy aj AGR a prestalo to. Po nejakom čase to zas začalo trošku cukať, ale je to ovela lepšie ako predtým. Otáčky už nekolíšu.
Zaslepil som vtedy aj AGR a prestalo to. Po nejakom čase to zas začalo trošku cukať, ale je to ovela lepšie ako predtým. Otáčky už nekolíšu.
Kolísání otáček může mít několik příčin: Vadné EGR, škrtící klapka, váha vzduchu, řídící jednotka, regulátor tlaku paliva, ventil odvětrání nádrže, svíčky. Pokud diagnostika nehlásí žádnou chybu, většinou stačí klapku vyčistit, není třeba dávat nic do benzínu (do krokového motorku volnoběhu by se nemělo nic dostat), ale třeba štětcem namočeným v benzínu rozpustit a odstranit všechny usazeniny z hrdla. Klapku je třeba demontovat a vyčistit hlavně z obou stran.
A jediný neduh tohoto motoru není škrtící klapka ale ŘJ motoru. Škrtící klapky se zanáší skoro na všech benzínech.
A jediný neduh tohoto motoru není škrtící klapka ale ŘJ motoru. Škrtící klapky se zanáší skoro na všech benzínech.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Díky za rady.
Diagnostika nesvítí. Myslim,že to bude skutečně škrtící klapka. Zkusim jí vyčistit a uvidíme.
Na jednotku sem zapomněl. Tu už vlastně taky nemám původní Ale to byly trable a bádání na dva týdny.
Diagnostika nesvítí. Myslim,že to bude skutečně škrtící klapka. Zkusim jí vyčistit a uvidíme.
Na jednotku sem zapomněl. Tu už vlastně taky nemám původní Ale to byly trable a bádání na dva týdny.
eX Opel Astra G 1,8 16V OPC Styling
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217
Když to byla ŘJ, házelo mi to brutální nouzáky. Za jedna plnej, za dva a nozák. Na tvrdo. Ztráta výkonu, a svítila diagnostika.
Nemám ale jistotu, že se ŘJ rozbila sama od sebe. Předcházela tomu nehoda, kdy jsem ve velké rychlosti nabral zajíce a skrz velký otvor v OPC nárazníku mi vletěl přímo do motoru. Chladič pryč, sahara pryč a pak to začalo. Mohl to způsobit ten náraz.
Nemám ale jistotu, že se ŘJ rozbila sama od sebe. Předcházela tomu nehoda, kdy jsem ve velké rychlosti nabral zajíce a skrz velký otvor v OPC nárazníku mi vletěl přímo do motoru. Chladič pryč, sahara pryč a pak to začalo. Mohl to způsobit ten náraz.
eX Opel Astra G 1,8 16V OPC Styling
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217