Kedy a ako správne preraďovať?
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
No ja by som to videl tak ze za studena nanho pekne z lahucka, a po zahriati to je myslim viac menej jedno, ale aspon podla mojhho skromneho nazoru je dobre raz zacas ho trosicku povitacat, nech si "nezvyka" na lenivu jazdu... pravda je ze sa upchava vyfukove potrubie ked sa ide na nizsich otackach. mame doma 3 rozne ople a ci sa to toci max do 4 500 alebo do omedzovaca auto ide v poho, netreba sa bat to vytocit..."ono to vie kedy ma dost"
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
- Reklama
no...ja nehovorim, ze ho treba tocit za studena do vysokych:D...ja som len spomenul fakt, ze podtacanie hlavne studeneho motora je este horsie, ako keby sme ho mali trosku vytocit (kolo 3000 ot)...
neviem si predstavit, ked ides do kopca, rozbehnes jednicku do 2000ot a dvojka ti padne na 1000ot...to klepu ventily ako prasa...a nebodaj potom este pritlacis plyn, aby sa to rozbehlo...
neviem si predstavit, ked ides do kopca, rozbehnes jednicku do 2000ot a dvojka ti padne na 1000ot...to klepu ventily ako prasa...a nebodaj potom este pritlacis plyn, aby sa to rozbehlo...
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>
len tak na margo max otáčok... ... pre motor 2.0Di sú maximálne "trvalo" udržateľné otáčky 4750ot/min. takže tak...
Inak ja ho točím za stude hned po štarte 2000-cca 2500ot/min. - v podstate platí aj pravidlo "čím vyššie otáčky, tým viacej paliva sa spáli vo valcoch, tým viacej tepla sa uvolní a tým skorej sa motor zohreje na prevodzkovú teplotu" - čo je v konečnom dôsledku motoru prospešné... V podstate tým chcem povedať, že točiť motor aj keď za studena do PRIMERANÝCH otáčok je lepšie ako ho nezmyselne trápiť na príliš názkych. Samozrejme súhlasím s názorom, točiť pomali - obmedzovať turbo.
Inak ja ho točím za stude hned po štarte 2000-cca 2500ot/min. - v podstate platí aj pravidlo "čím vyššie otáčky, tým viacej paliva sa spáli vo valcoch, tým viacej tepla sa uvolní a tým skorej sa motor zohreje na prevodzkovú teplotu" - čo je v konečnom dôsledku motoru prospešné... V podstate tým chcem povedať, že točiť motor aj keď za studena do PRIMERANÝCH otáčok je lepšie ako ho nezmyselne trápiť na príliš názkych. Samozrejme súhlasím s názorom, točiť pomali - obmedzovať turbo.
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.