i tid umí spotřebu.
- Reklama
Taky jsem viděl nějaký obrázky s pseudhezkými vypínači.. No, asi je fakt, že lepší páčka než si hrát na Top Gun
OTÁZKA DO PLÉNA - Zaregistroval někdo nějaké problémy s instalací ? Myslím technického rázu. Abychom se my ostatní mohli vyvarovat chyb.. Návod je návod, ale přece jenom sem tam nějaká odlišnost se najde. Příklad: "průchodkou na lanko od kapoty mi to nešlo kvůli nedostatku místa, tak jsem.." ... "při napojování na páčku doporučuju..." apod.
OTÁZKA DO PLÉNA - Zaregistroval někdo nějaké problémy s instalací ? Myslím technického rázu. Abychom se my ostatní mohli vyvarovat chyb.. Návod je návod, ale přece jenom sem tam nějaká odlišnost se najde. Příklad: "průchodkou na lanko od kapoty mi to nešlo kvůli nedostatku místa, tak jsem.." ... "při napojování na páčku doporučuju..." apod.
Pred časom som našiel na nete katalóg automobilových konektorov od BOSCH-u a je v ňom aj 64 pinový konektor k riadiacej jednotke ktorý mám použitý na motore Z14XE. Neviem či sa používa aj u iných typov motorov. Dá sa z neho objednať akákoľvek časť konektora vrátane samotných pinov. Nevýhodou je, že piny sú balené po 100 kusoch a maloobchodný predajcovia to nie sú ochotný objednať. V katalógu sú dva typy pinov:
a) 30N kat. číslo 1 928 498 003 cena cca 11 SK/kus
b) 50N kat. číslo 1 928 498 016 cena cca 23 SK/kus
Oba by mali byť pozlátené a hodnoty 30N a 50 N znamenajú silu v ťahu kábla, alebo také niečo.
a) 30N kat. číslo 1 928 498 003 cena cca 11 SK/kus
b) 50N kat. číslo 1 928 498 016 cena cca 23 SK/kus
Oba by mali byť pozlátené a hodnoty 30N a 50 N znamenajú silu v ťahu kábla, alebo také niečo.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Miguello píše:Taky jsem viděl nějaký obrázky s pseudhezkými vypínači.. No, asi je fakt, že lepší páčka než si hrát na Top Gun
OTÁZKA DO PLÉNA - Zaregistroval někdo nějaké problémy s instalací ? Myslím technického rázu. Abychom se my ostatní mohli vyvarovat chyb.. Návod je návod, ale přece jenom sem tam nějaká odlišnost se najde. Příklad: "průchodkou na lanko od kapoty mi to nešlo kvůli nedostatku místa, tak jsem.." ... "při napojování na páčku doporučuju..." apod.
myslim, ze Daviduv navod je vice nez dostacujici a nic jako ,,tak jak je to v navodu mi to vubec neslo" by nemelo nastat. jediny co neni 100% jasny je zapojeni packy a to sou tri draty, ktery si snadno kazdej, kdo se do instalace pustil, pomoci mericky zjisti jakej dela co. jinak s vypoctem dratu, kterej by se mel smiknout a napojit na nej ten co je treba pro chod PP, dost pomaha ocislovani krajnich pinu na kazde ze stran svorkovnice...kdyz se clovek pozorne podiva tak je to 100% jasne kam jaky drat zapojit. nejvetsi problem pri instalaci bych videl v zapojeni kabelu do ridici jednotky motoru, a to v pripade, ze ze svorkovnice z daneho pinu nejde zadny drat. pak je nutny udelat nebo sehnat ,,samici" pro pripojeni. jinak o protahnuti dratu se nesnazte bez nejakeho trvrdsiho dratu, pomoci ktereho si pak protahnete onen kabel, ktery je nutne zapojit do RJ motoru. instalace je opravdu vcelku jednoducha....tezce se to akorat tvari.
OPEL ASTRA G 1.6 16v X16XEL ,cerna metla, elegance
Dnes som dokončil montáž modulu palubného počítača. Prácu som si rozdelil do dvoch dní, včera som dorábal kabeláž k riadiacej jednotke motora (spolu s vodičom pre modul pp som osádzal aj vodiče pre neskoršiu montáž tempomatu). Vodiče do motorového priestoru som viedol cez gumenú zátku nachádzajúcu sa v medzistene vľavo nad nádržkou s brzdovou kvapalinou. Zátka upcháva otvor v medzistene s priemerom zhruba 2 cm. Cez túto zátku boli natiahnuté vodiče dodatočne domontovaného alarmu. Okraje otvoru sú olemované, tak že zrejme je tam ten otvor už od výroby. Možno sa používa pri automatickej klimatizácií alebo prídavnom kúrení. Myslím si že je praktickejší ako otvor pri lanku kapoty. Je k nemu dobrý prístup ako z kabíny tak od motora a je bližšie k modulu.Miguello píše:OTÁZKA DO PLÉNA - Zaregistroval někdo nějaké problémy s instalací ? Myslím technického rázu. Abychom se my ostatní mohli vyvarovat chyb.. Návod je návod, ale přece jenom sem tam nějaká odlišnost se najde. Příklad: "průchodkou na lanko od kapoty mi to nešlo kvůli nedostatku místa, tak jsem.." ... "při napojování na páčku doporučuju..." apod.
Vodiče som umiestnil do husieho krku a pod nalievacím hrdlom kvapaliny do ostrekovačov som ich vložil k pôvodnej kabeláži a v nej viedol až k riadiacej jednotke. Je to estetickejšie, od konektora RJ netrčí žiadna dodatočná kabeláž.
Piny som použil z klasického 9 pinového konektora Canonn. Samotné piny nie sú moc vhodné, jednak sú krátke a čo je horšie zle držia na samotných kontaktoch (dutinka má o dosť väčší priemer ako pin – motor Z14XE, 64 pinový konektor BOSCH). Pomocou klieští som dutinky trochu stlačil, aby sa vymedzila vôľa. Každopádne je to len núdzové riešenie, v konektore som nechal dostatočnú rezervu dĺžky káblov a po zohnaní originálnych pinov budú vymenené.
K vodičom prístrojovej dosky som sa napojil priamo pri samotných pinoch, pomocou zmršťujúcej sa bužírky, nepoužil som spájkovanie a ani telefónne konektory. Piny sa dajú ľahko vypichnúť z konektora napr. nejakou hrubšou ihlou.
Modul sa mi podarilo oživiť na prvý krát, všetky funkcie a zobrazovanie znakov na displeji funguje bez problémov. Nemusel som ani zväčšovať otvor za MID-om, otvor bol dosť veľký.
Po montáži mi nesvieti počítadlo kilometrov na prístrojovke, ale zrejme pri manipulácií s ňou došlo k poškodeniu vlákna žiarovky (pri posvietení lampášom na displej je viditeľný správny kilometrický údaj). Neviem posúdiť samotnú rýchlosť odozvy modulu (napr. pri okamžitej spotrebe), pretože origo palubák som nemal možnosť vyskúšať. K úplnej spokojnosti mi ešte chýba páčka, ale už ju mám zaplatenú, tak hádam v priebehu budúceho týždňa príde. Nastavenie modulu som preto previedol uzemňovaním pinov v konektore k páčke.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
to Arwy: pekny navod. ja jsem si teto pruchodky ani nevsim...ale rekl bych ze pruchodka na lanko je k tomuhle ucelu dobra. zalezi na kazdym. zajimalo by me jestli jsi musel sundavat palubku aby ses dostal k tehle pruchodce z auta? pri protahovani kolem lanka staci sundat kryt nad pedalama a je to...
jinak pises, ze si tahal kabely i pro dodatecnou montaz tempomatu...me se zda ze tempovat na X16XEL domontovat nejde. nema snimac polohy pedalu. tak se to aspon pise tady na foru u navodu k montazi...
edit: aha...tak nic. vsim sem si az ted ze mas este astru s Z14XE. tam by tempomat mel slapat
jinak pises, ze si tahal kabely i pro dodatecnou montaz tempomatu...me se zda ze tempovat na X16XEL domontovat nejde. nema snimac polohy pedalu. tak se to aspon pise tady na foru u navodu k montazi...
edit: aha...tak nic. vsim sem si az ted ze mas este astru s Z14XE. tam by tempomat mel slapat
OPEL ASTRA G 1.6 16v X16XEL ,cerna metla, elegance
X16XEL už nemám, toto som robil na Z14XE.
K tej priechodke - zátke sa dostaneš bez demontáže palubky, keď si lahneš na podlahu tak ponad plynový pedál tam v pohode vidíš, strčíš ruku a je tam dosť miesta aj na manipuláciu.
K tej priechodke - zátke sa dostaneš bez demontáže palubky, keď si lahneš na podlahu tak ponad plynový pedál tam v pohode vidíš, strčíš ruku a je tam dosť miesta aj na manipuláciu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
Motor je Z14XEP. RJ som zatial nepripajal lebo este nemam info od Davida, ktory pin to je. Predpokladam, ze som to zapojil spravne, kedze povodny TID ukazuje. Kabel k ovladaniu PP sa neda zapojit inac nez spravne. Predpokladam, ze ak by aj nemal vsetky potrebne udaje, tak aspon napatie by mohol ukazovat. Ale po stlaceni SET sa nic nedeje.
- freeKevinM
- Příspěvky: 312
- Registrován: 10 čer 2006, 22:10
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
nechces se podelit jaky to byl katalog? konkretne mam na mysli jeho adresu.Arwy píše:Pred časom som našiel na nete katalóg automobilových konektorov od BOSCH-u a je v ňom aj 64 pinový konektor k riadiacej jednotke ktorý mám použitý na motore Z14XE. Neviem či sa používa aj u iných typov motorov. Dá sa z neho objednať akákoľvek časť konektora vrátane samotných pinov. Nevýhodou je, že piny sú balené po 100 kusoch a maloobchodný predajcovia to nie sú ochotný objednať. V katalógu sú dva typy pinov:
a) 30N kat. číslo 1 928 498 003 cena cca 11 SK/kus
b) 50N kat. číslo 1 928 498 016 cena cca 23 SK/kus
Oba by mali byť pozlátené a hodnoty 30N a 50 N znamenajú silu v ťahu kábla, alebo také niečo.
C-Max 1,8 TDCI Ghia
me to delalo to same.i kdyz nemas zapojeny kabely do RJ,otackomeru, stavu paliva a packy tak by TID mel ukazovat aspon nejake info. muj problem byl v tom, ze muj TID mel pry neco jako starsi komunikacni protokol a neumel zobrazovat nic jinyho nez datum atd. poslal sem to davidovi on tam neco poupravil a uz mi to jede jak ma...radim ho kontaktovat a rict mu co s tim je...v mem pripade byl vic nez ochotny a problem byl behem par dnu vyresen...daduko píše:Motor je Z14XEP. RJ som zatial nepripajal lebo este nemam info od Davida, ktory pin to je. Predpokladam, ze som to zapojil spravne, kedze povodny TID ukazuje. Kabel k ovladaniu PP sa neda zapojit inac nez spravne. Predpokladam, ze ak by aj nemal vsetky potrebne udaje, tak aspon napatie by mohol ukazovat. Ale po stlaceni SET sa nic nedeje.
OPEL ASTRA G 1.6 16v X16XEL ,cerna metla, elegance
http://aa.bosch.cz/download/katalog/kat ... ektoru.pdffreeKevinM píše:nechces se podelit jaky to byl katalog? konkretne mam na mysli jeho adresu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Mne to robilo to isté, ale vďaka Davidovej ochote, mi to šlape ako má!wisk píše:me to delalo to same.i kdyz nemas zapojeny kabely do RJ,otackomeru, stavu paliva a packy tak by TID mel ukazovat aspon nejake info. muj problem byl v tom, ze muj TID mel pry neco jako starsi komunikacni protokol a neumel zobrazovat nic jinyho nez datum atd. poslal sem to davidovi on tam neco poupravil a uz mi to jede jak ma...radim ho kontaktovat a rict mu co s tim je...v mem pripade byl vic nez ochotny a problem byl behem par dnu vyresen...daduko píše:Motor je Z14XEP. RJ som zatial nepripajal lebo este nemam info od Davida, ktory pin to je. Predpokladam, ze som to zapojil spravne, kedze povodny TID ukazuje. Kabel k ovladaniu PP sa neda zapojit inac nez spravne. Predpokladam, ze ak by aj nemal vsetky potrebne udaje, tak aspon napatie by mohol ukazovat. Ale po stlaceni SET sa nic nedeje.
To DEDEK: Ja som to pretiahol s plynovým lankom zo škodovky - je to fajnový ocelový drôt!
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM