Zajímalo by mě jak jsi poznal,že ten tacháč byl stočený?Marky píše:No vidis, sam to pises pokud je turbo stejne jako v jinych autech, tak je asi problem v ridici, ktery s tim jezdi jako magor s benzinem. Pokud ho budes honit po dalnici 180 a pak zastavis aniz by jsi pockal budes to delat takto casto tak pujde rychle do kytek. O prodejnosti aut v Cesku hodne rozhoduje pojistka, kde si cesky clovek vybira levnejsi variantu a pokud ma Opel v nabidce 1,7DTi, ktera ma nizsi, tak to bude spise tim. Az se vratim domu hodim sem test ze sveta motoru Golf 1,9TDi versus Astra 2,0DTi a kazdy si muze udel vlastni nazor., ten motor jednoznacne chvali. Dival jsem se po nejakem aute v bazarech a byly bud bourane nebo stoceny tachometr. Take stacis tachometry, kdyz vozis auta?Dan 7211 píše:Podívej já mluvím z vlastní zkušeností a vím,že bych do takového motoru nešel! Turba dodává největší výrobce a to firma Garret!
Turbo nemá vliv na řidiči to jsi asi někde blbě vyčetl! Správně by se mělo po startu chvíli počkat než se zahřeje s polu s motorem a po skončení čekat chvíli znova s nastartovaným motorem než schladne,ale v praxi je to dost nereálné!
A ty auta z německa vozím tak vím kolik ty mototry mají nalítáno a taky vím že auta s těmito motory jsou neprodejné!!
tachometry se točí a točit budou a jen proto že lidé jsou hloupí! a když vidí že auto má najeto 150tisíc že je po něm! ale jakmile tam uvidí kilo tak jsou spokojení! Ale už i němci začínají točit tachometry,pravý stav pozná jen takový člověk ,který se v tom pohybuje!