8V no jasny sry ale pokus dobrejmanli2 píše:nemám.... dál
volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
- Reklama
Ten krokac ma dve civky. Kazda ma mit 45-60ohmu, muzes to zmerit primo na nem, prvni civka A-D a druha B-C
Nebo kdyz odpojis kabel z RJ, tak pak bys mel namerit 45-60ohmu mezi B2-B4 a B5-B3
Ten B konektor je ten, co vede do motoru, A konektor je ten, co vede do kabiny
Tohle plati pro motor X16SZR 55kW, jestli mas ten druhej, dej vedet.
Nebo kdyz odpojis kabel z RJ, tak pak bys mel namerit 45-60ohmu mezi B2-B4 a B5-B3
Ten B konektor je ten, co vede do motoru, A konektor je ten, co vede do kabiny
Tohle plati pro motor X16SZR 55kW, jestli mas ten druhej, dej vedet.
99' Astra Caravan 1.6 16V
Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
ach jo... takže po několika týdnech laborování jsem již téměř odstranil cukání ale stále je problém s volnoběhem....
vymenil jsem EGR a tím odstranil chybovou hlášku špatný rozsah egr
vyměninil jsem svíčky, zapalovací kabely
vyměněn krokový motorek a zmizela chyba 35....tedy krokový motorek
aj lambda sonda je nová a zmizelo rozsvicení diagnostiky pří delší jízde po dálnici na plno...
a ted tu mám chybu P0505 cosi s regulací....
studenej je v pohodě, po nastartování v -10 drží nějakých 1100 otáček a postupně klesá na 850.... jak mile se zahřeje drží 1200-1300 otáček a po 20sekundách stání na volnoběh se rozsvítí diagnostika a kod P0505... a ted babo raď....
typuju že při mí smůle to bede nějaká blbost v podobě štíplého kabelu...
cosi o vadné RJ snad ani nevyslovujte nahlas... kdybych měl X18XE1 tak jsem jasnej ale budu věřit x16szr
vymenil jsem EGR a tím odstranil chybovou hlášku špatný rozsah egr
vyměninil jsem svíčky, zapalovací kabely
vyměněn krokový motorek a zmizela chyba 35....tedy krokový motorek
aj lambda sonda je nová a zmizelo rozsvicení diagnostiky pří delší jízde po dálnici na plno...
a ted tu mám chybu P0505 cosi s regulací....
studenej je v pohodě, po nastartování v -10 drží nějakých 1100 otáček a postupně klesá na 850.... jak mile se zahřeje drží 1200-1300 otáček a po 20sekundách stání na volnoběh se rozsvítí diagnostika a kod P0505... a ted babo raď....
typuju že při mí smůle to bede nějaká blbost v podobě štíplého kabelu...
cosi o vadné RJ snad ani nevyslovujte nahlas... kdybych měl X18XE1 tak jsem jasnej ale budu věřit x16szr
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
Hele, možná blbost, ale zkus tu novou lambdu po zahřátí motoru na chvíli odpojit, a znova nastartovat. Jestli budou otáčky normálně na 800-850 máš jasno.
END
Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
tak jezdíme zase jako za mlada ... byla to uplná pitchovia... třikát jsem tu hadičku měl v ruce a nic.... po čtvrté upadla a bylo jasno
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
A která hadička to byla,abych v případě problému věděl kde hledat?
Meriva B 1,4T 88kW