Tlak turba 2.2DTR

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Tlak turba 2.2DTR

Příspěvek od Mirek MH » 14 lis 2008, 09:45

Mám takovou bolístku,je to rok,co mám nové turbo,ale od té doby se nějak nemohu vejít do spotřeby,co jsem měl.Pokud motor je vytáčen pod 2.500 otáček,tak to ještě jde,ale stane se,že při cca 2700 ot/min spadne výkon,klesne mi tlak od turba a jede to ztěžka a spotřeba leze nahoru.Tohle se ovšem děje zcela nepravidelně,někdy to jede normálně,jindy jak se zataženou ruční.Nesetkal jste se s tím někdo?Díky za podněty.

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 14 lis 2008, 10:03

Nevim jak jsi presne diagnostikoval, ze klesa tlak turba. Jeden clen, co se tu uz moc neukazuje mel taky problem s vykonem a na diagnostice mu to tusim hlasilo neco ohledne nizkeho plniciho tlaku. Po vymene cidla tlaku v pohode.

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 14 lis 2008, 19:14

Bylo mi divné,že když jsem bez kvaltu pomalu zvyšoval otáčky,tak se mi na 2700 ot zastavil nárůst otáček a přitom jsem stále přidával plyn,pak to najednou přeskočí a to už to točí 4000 a víc.Pokud šáhnu na hadici od turba,tak v ní tlak plynule stoupá,po dosažení těch 2700 otáček,najednou změkne,jak na volnoběhu....když jsem měl tu výměnu turba za sebou a něco jsem najel,tak na diagnostice tlaky odpovídaly požadovanému tlaku a otáčkám,ale jak jsem psal,dělá to nepravidelně....

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 14 lis 2008, 21:23

Neco bude odchazet ... zkontroluj jestli v poloze klicku na zhaveni zhasne kontrolka motoru, nebo jestli zhasne az po nastartovani. V druhem pripade to znamena chybu v registru.
Nevim zda je to mozne v pripade tohodle motoru, ale co jezdil bracha renaultem dci, tak tam mel podobny potize s rozbitym ventilem zpetne recirkulace vyfukovych plynu.

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 14 lis 2008, 22:16

OK,zítra kouknu,dnes se mi ven už nechce...díky za info.

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 15 lis 2008, 14:44

Tak kontrolka elektroniky motoru zhasne až po nastartování motoru.......Máš nějaký tip?

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 16 lis 2008, 13:09

Nevim jestli jde u tehle motorizace vyblikat chyby na pristrojovce, ale nekdo s diagnostikou by nemel mit problem precist co tam bylo ulozeno za chyby. Pak budeme moudrejsi. Je to podle me lepsi nez zacit menit cidla stylem pokus-omyl.

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 16 lis 2008, 15:03

OK,zajedu na dignostiku.Zatím díky!

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 21 lis 2008, 13:38

Tak diagnostika nic nehlásí,totál čisto! Dnes jsem s tím jel do táhlého kopce a najednou v půlce kopce nárůst výkonu-musel jsem ubrat plyn a tak klesla spotřeba.Už to zlobí čím dál tím víc,třeba něco konečně uhnije.Nemáte někdo tip?

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 21 lis 2008, 13:40

To je fakt zvlastni, nechce se mi verit, ze se jinak chova ta kontrolka u Astry a Zafiry! U me vzdy kdyz kontrolka svitila dokud nenastartuju byla nalezena chyba :?

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 21 lis 2008, 15:27

AstraDTI píše:To je fakt zvlastni, nechce se mi verit, ze se jinak chova ta kontrolka u Astry a Zafiry! U me vzdy kdyz kontrolka svitila dokud nenastartuju byla nalezena chyba :?
No,říkal,že jsem ho s tou kontrolkou dostal.....ale že se to takhle snad chová u benzínu,u nafty tak jak mě....nevím.Ještě padla volba na váhu vzduchu,ale nevím,jestli by ovlivňovala tlak turba,to já nevím.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 21 lis 2008, 15:55

Myslim ze vaha vzduchu by neprimo ovlivnila i ten tlak turba(ukaze mene vzduchu -> vstrikne mene paliva -> mensi prutok vyfukovych plynu).
Ohledne te kontrolky - v autorizaku taky nejak moc nevedeli, ale ze prej to tak asi je. Moje zkusenost - stalo se mi to 2x za 5 let co mam y22dtr - jednou byla zapsana chyba EGR ventilu podruhe zhaveni.

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 21 lis 2008, 17:31

AstraDTI píše:Myslim ze vaha vzduchu by neprimo ovlivnila i ten tlak turba(ukaze mene vzduchu -> vstrikne mene paliva -> mensi prutok vyfukovych plynu).
.
No,mě to žere jako tank,dříve se dalo jezdit rychle a úsporně a teď je to buď pomalu a úsporně-do 80km/h a nebo rychle a draze. :cry:

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH » 01 pro 2008, 20:22

Tak nikdo nic? To je divný....... :cry:

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 01 pro 2008, 20:29

byls na diagnostice?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Odpovědět