Kolísání výkonu 2,0DTI
Kolísání výkonu 2,0DTI
Vážení,
měl bych takový drobný problém.
Při zátěži motoru např. v rychlosti nad 140km/h (v tomto režimu je to nejmarkantnější) kolísá celkem citelně tah motoru. Neni to škubání, prostě to plynule kolísá. Jako by se to "zadýchávalo". V "ekonomickém" stylu jízdy to jede naprosto bez problémů, má to i zátah, ale jak tomu trošku "osolím" tak to nestíhá. V dálničním režimu se to prostě trápí (i já) . Jinak to šlape dobře, žádný vibrace, žádný divný zvuky, startování bez problémů.
Jsem po výměně oleje, všech filtrů (naftový, vzduchový, olejový) přímo v Oplu, ale nepomohlo to. Diagnostika je taky naprosto čistá (v Oplu).
měl bych takový drobný problém.
Při zátěži motoru např. v rychlosti nad 140km/h (v tomto režimu je to nejmarkantnější) kolísá celkem citelně tah motoru. Neni to škubání, prostě to plynule kolísá. Jako by se to "zadýchávalo". V "ekonomickém" stylu jízdy to jede naprosto bez problémů, má to i zátah, ale jak tomu trošku "osolím" tak to nestíhá. V dálničním režimu se to prostě trápí (i já) . Jinak to šlape dobře, žádný vibrace, žádný divný zvuky, startování bez problémů.
Jsem po výměně oleje, všech filtrů (naftový, vzduchový, olejový) přímo v Oplu, ale nepomohlo to. Diagnostika je taky naprosto čistá (v Oplu).
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005
https://www.automilacek.cz
https://www.automilacek.cz
- Reklama
Re: Kolísání výkonu 2,0DTI
MAX - CZ píše: v rychlosti nad 140km/h (v tomto režimu je to nejmarkantnější) kolísá celkem citelně tah motoru
no ved u nas nieje povolena rychlost vyssia, ako 130km/h :D:D tak nechapem, co ta to trapi :D:D:D
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>
Už jsem to dady psal, ale ještě jednou:
10x airbag v zafiře nikdy není. Maximálne 6x (2xčelní, 2xboční v sedačkách a 2xhlavové). Nesmí se počítat nápis airbag, ale airbagy fyzicky. Hlavový airbag je totiž dlouhý od čelního skla až po zadní a nápis je na každém sloupku (1x airbag a 3x nápis)
To že to je v TP 10x airbag znamená, že na STK neumí počítat airbagy, ale umí počítat nápisy a pak by mělo být v TP 10x nápis airbag a počet airbagů nezjištěn.
Osobně bych si to nechal v TP opravit na správný počet airbagů (pokud nevíte jak to zjistit, zajeďte si na diagnostiku a v datech ŘJ se ukáže kolik airbagů tam skutečně je), protože při pojistné události pokud se někomu v autě ("s 10 airbagy") něco stane i při tom, že vystřelil hlavový a boční airbag, bude se pojišťovna ptát proč nevystřelily i ty další když je jich tam 10. Pojišťovna nezkoumá co auto má (často totiž nemá co má mít - např. odpory místo airbagů a napínačů pásů), ale co auto má mít podle TP (stejně jako zapsaná velikost kol v TP).
Pokud si i teď někdo stále myslí, že má v autě (Opel Astra či Zafira do r.v. 2004) víc než 6 airbagů, doporučuji zkusit je najít. Ty kteří najdou originální a zapojený sedmý až desátý airbag osobně odměním.
10x airbag v zafiře nikdy není. Maximálne 6x (2xčelní, 2xboční v sedačkách a 2xhlavové). Nesmí se počítat nápis airbag, ale airbagy fyzicky. Hlavový airbag je totiž dlouhý od čelního skla až po zadní a nápis je na každém sloupku (1x airbag a 3x nápis)
To že to je v TP 10x airbag znamená, že na STK neumí počítat airbagy, ale umí počítat nápisy a pak by mělo být v TP 10x nápis airbag a počet airbagů nezjištěn.
Osobně bych si to nechal v TP opravit na správný počet airbagů (pokud nevíte jak to zjistit, zajeďte si na diagnostiku a v datech ŘJ se ukáže kolik airbagů tam skutečně je), protože při pojistné události pokud se někomu v autě ("s 10 airbagy") něco stane i při tom, že vystřelil hlavový a boční airbag, bude se pojišťovna ptát proč nevystřelily i ty další když je jich tam 10. Pojišťovna nezkoumá co auto má (často totiž nemá co má mít - např. odpory místo airbagů a napínačů pásů), ale co auto má mít podle TP (stejně jako zapsaná velikost kol v TP).
Pokud si i teď někdo stále myslí, že má v autě (Opel Astra či Zafira do r.v. 2004) víc než 6 airbagů, doporučuji zkusit je najít. Ty kteří najdou originální a zapojený sedmý až desátý airbag osobně odměním.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
-
- Příspěvky: 2642
- Registrován: 03 zář 2008, 09:15
- Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
- Kontaktovat uživatele:
Na tom něco je. U aster nevím, ale u Peugeota jsem v TP měl psaných 8 pytlů. Pak jsem byl na diagnostice a tam mi povídá, že jich je 6. Tak jsem se divil a bylo mi vysvětleno, že je to tak, jak píše Roman. 1 pytel a více nápisů. Při dotazu na zastoupení Peugeotu mi napsali, že je jich samozřejmě osm. Asi se to lépe prodává. Pak jsem cestou do SK udělal zastávku v Žilině u místního dealera a tam jsem se nestačil divit, co a jak dovedou. U nich je těch pytlů opravdu 6 a např. filtr pevných částic se u nich čistí atd. s cenou asi 4000Sk. U nás mi řekli, že jen a pouze výměna za cca 20tis.Kč. Takže bych se ani nedivil, kdyby se u náe to auto oficiálně prodávalo s 10 pytlema. A s pojišťovnou to pak asi problém bude.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
-
- Příspěvky: 2642
- Registrován: 03 zář 2008, 09:15
- Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
- Kontaktovat uživatele:
No já měl Peugeot 607, rv 2000. Což by měla být nejvyšší třída. V plný palbě. Psali 8 a bylo jich 6.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 05 srp 2006, 09:02
Ahoj - v suvislosti s kolísaním otáčok chcel by som sa aj ja na niečo spýtať. Pokiaľ brzdím motorom (otáčky 1800-2500) tak mi auto plynule nespomaluje ale v cykloch cca 1sek si samo mierne pridá a ubere. Je to rovnaké či brzdím na rovine alebo z kopca a je to skutočne nepríjemné. Pomôže len mierne pridanie plynu. Pritom otáčky na volnobehu OK, rovnako pri akcelerácií ide za plynom v pohode. Filtre a pod. mám vymenené ...
(Astra 2.0DI - 200000km)
(Astra 2.0DI - 200000km)
Ještě jsem to neřešil, protože furt nevím co to je. Nejhorší je, že to nedělá vždycky, ale jen někdy. Byl jsem v servisu a jako na potvoru auto jelo jako nový, tak to bylo asi dva dny a pak to zase nebylo ono.morko2001 píše:Chcel by som sa opitat MAXA ako vyriesil ten problem lebo ja mam asi taky isty tiez mz to vynechava ale ja som uz skusal vymanit aj vahu vzduch a nic ak môžete tak mz niekto poradte DIK
napadlo mě, jestli to není zanešeným sacím potrubím (někde o tom bylo téma i s fotkama), ale nemám teplou garáž, abych to rozhodil a pod "širákem" se mi to teď nechce dělat.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005
https://www.automilacek.cz
https://www.automilacek.cz