Zamlžování oken - úprava servomotorku str. 24
- Reklama
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
for Apik: jj jsou to dvě diody, které mají srazit napětí! jelikož dotyčný co dělal toto schéma k úpravě servomotorku! použil nový motorek z centrálního zamykání! a pokud víš tak je tento motorek moc divokej!tak ho chtěl zpomalit těmito diodami.... někde to tu na foru ještě je...stačí hledat..já to našel....no našel mno..teď už to najít neumím asi..
Jo, tak to jo. Dík. Teď ležím v horečkách takže nic, ale jestli bude letos ještě počasí (tepleji) tak se do toho možná pustím. Dokonce myslím, že mikrospínače (které by se mohly hodit) mám v dílně. Akorát nevím, jak je tam připevním - ale to si snad nějak poradím .
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Neviem či som to tu už písal, ale moja skúsenosť je s motorčekom taká:
Mne zadŕhal samotný motorček. Rozobral som ho a zistil som že sú odtrhnute magnety po obvode (stator). Tak som ich vytiahol nakvapkal som sekundové lepidlo, dal naspäť, zložil a motorček točil ako bláznivý. Doteraz to šlape
Mne zadŕhal samotný motorček. Rozobral som ho a zistil som že sú odtrhnute magnety po obvode (stator). Tak som ich vytiahol nakvapkal som sekundové lepidlo, dal naspäť, zložil a motorček točil ako bláznivý. Doteraz to šlape
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Čelní průduch u Astry opravdu moc nefuní (v porovnání třeba se Škodovkou). Zavři boční a čelní ofuky a nastav ovladač jen na sklo. Pro rychlé odmlžení zapni klimu.
Základ je vždy:
1) venkovní cirkulace (zkontrolovat klapku jestli funguje)
2) pravidelná výměna kabinového (pylového) filtru
3) na zimu gumové a ne textilní koberečky
4) nesouložit v autě, nevozit mokrýho psa apod.
Základ je vždy:
1) venkovní cirkulace (zkontrolovat klapku jestli funguje)
2) pravidelná výměna kabinového (pylového) filtru
3) na zimu gumové a ne textilní koberečky
4) nesouložit v autě, nevozit mokrýho psa apod.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Dneska jsem švagrový měnil žárovky na Renaultu. Chtěl jsem se podívat jak se dá rozdělat ovladač podsvětlení topení a narazil jsem na tohle:
http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=272
Nešťastná klapka, ani francouzi to neuměj udělat pořádně .
http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=272
Nešťastná klapka, ani francouzi to neuměj udělat pořádně .
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Nazdar pardi tak jsem měl ten sám problém ze zamlžování oken aAPiK píše:Čelní průduch u Astry opravdu moc nefuní (v porovnání třeba se Škodovkou). Zavři boční a čelní ofuky a nastav ovladač jen na sklo. Pro rychlé odmlžení zapni klimu.
Základ je vždy:
1) venkovní cirkulace (zkontrolovat klapku jestli funguje)
2) pravidelná výměna kabinového (pylového) filtru
3) na zimu gumové a ne textilní koberečky
4) nesouložit v autě, nevozit mokrýho psa apod.
příčina otevřena klapa cirkulace.
A špinavej pyloví filtr i když byl tento rok měněn.
Vyměnil jsem pyloví filtr zavřel klapu cirkulace a v pohodě.
A pyloví filtr behr -filtron K 1055
OPEL ASTRA G 1.6 8V 55KW 1998 www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?p=84011#84011
-
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 14 zář 2008, 20:31
- Bydliště: Polná nebo SinCity Žďár
- Kontaktovat uživatele:
APiK píše:Čelní průduch u Astry opravdu moc nefuní (v porovnání třeba se Škodovkou). Zavři boční a čelní ofuky a nastav ovladač jen na sklo. Pro rychlé odmlžení zapni klimu.
Základ je vždy:
1) venkovní cirkulace (zkontrolovat klapku jestli funguje)
2) pravidelná výměna kabinového (pylového) filtru
3) na zimu gumové a ne textilní koberečky
4) nesouložit v autě, nevozit mokrýho psa apod.
hmmm
1) mám
2) chystám se na to
3) ty jsou hrozný radši ši sušim textilní
4) zapoměň, je to parádní a psa bych do auta nedal
jinak mě se nemlží, občas akorát asi 1cm od spodní hrany čelního skla a když je auto studený jasně